rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

Data: 2009-09-15 08:37:34
Autor: Ya
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Rozmowa dotyczyła braku realizacji przelewu wewnętrznego.
Zleciłem przelew wewnętrzny w nocy, jest godz. 8:35 a środki z rach. oszczędzającego nadal nie dotarły na konto online.
Nie mogę tym samym dokonać przelewu zewnętrznego - a zależało mi na jego wykonaniu pierwszą sesją wychodzącą - o godz. 8.

Treść rozmowy z pracownikiem Eurobanku (AB):
08:18:14  (ja):
jak ma się nocne przetwarzanie danych do wykonywania przelewów wewnętrznych?
08:19:26 (AB):
W nocy nie ma przetwarzania nocnego gdyż w nocy trwa zamykanie systemu w Banku dotyczy to pory od godziny 23:00 do 6:00 rano.
08:20:11  (ja):
a na czym polega zamykanie systemu, jeśli nie na przetwarzaniu danych?
08:20:48 (AB):
Zamykanie sytstemu oznacza przetwarzanie nocne.
08:21:35  (ja):
a co napisałem powyżej, czemu Pani zaprzeczyła?
08:21:58 (AB):
Przepraszam. Faktycznie.
08:22:11 (AB):
Przetwarzanie nocne to inaczej zamykanie sytemu w Banku.

Bez komentarza.

Data: 2009-09-15 06:49:36
Autor: xbartx
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Dnia Tue, 15 Sep 2009 08:37:34 +0200, Ya napisał(a):

Rozmowa dotyczyÂła braku realizacji przelewu wewnĂŞtrznego. ZleciÂłem
przelew wewnĂŞtrzny w nocy, jest godz. 8:35 a Âśrodki z rach.
oszczĂŞdzajÂącego nadal nie dotarÂły na konto online.
Nie mogĂŞ tym samym dokonaĂŚ przelewu zewnĂŞtrznego - a zaleÂżaÂło mi na jego
wykonaniu pierwszÂą sesjÂą wychodzÂącÂą - o godz. 8.

Co się czepiasz, Pani z partyline maiała wyraźnie na szkoleniu od 23 do 6 zamykamy bank ;)

Data: 2009-09-15 09:09:42
Autor: Valdi.Pavlack
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
"xbartx" news:h8nde0$76v$2inews.gazeta.pl

LOL :)

Data: 2009-09-15 10:53:19
Autor: RobertS
[...]

mnie juĹź 2x pracownicy eurobanku zaskoczyli w ten sposĂłb:
1. zadzwoniłem na partyline i zapytałem czy ich kartą debetową można płacić w sieci, na to pani że EB nie wydaje kart debetowych, a jak zapytałem co to za karta, którą dostałem przy otwarciu konta to odp. że to jest "karta do rachunku" (nie jakaś tam debetowa)
2. przy składaniu wniosku o kk zapytałem czy ww. oferowana jest z czipem, pracownik odp. że nie i po chwili dodał, że przecież banki nie oferują kk z czipem...wyjąłem z portfela dwie i mu pokazałem, ale nie chciał już dłużej na ten temat rozmawiać ;-D

RobertS

Data: 2009-09-15 11:50:26
Autor: Ya
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Przelew wewnętrzny nadal nie został zrealizowany, zatem z zewnętrznego przelewu dzisiaj nici.
Na infolinii, tym razem telefonicznej, (około godz. 9) Pani radośnie oświadczyła, że na zrealizowanie przelewu mają 48 godzin.

Na moje slowa, że zależało mi, żeby ów przelew wyszedł dzisiaj pierwszą sesją o godz. 8, a teraz liczę, że chociaż wyjdzie na zewnątrz drugą - o godz. 11, stwierdziła, że pracuje do 16 i być może pod koniec jej pracy zadzwoni do mnie z radosną wiadomością o realizacji przelewu wewnętrznego, ale nic nie obiecuje.

Nie jest to niestety pierwsza taka wpadka tego banku. Z księgowaniem popołudniowym przychodzących przelewów wewnętrznych również mają problem. Szczególnie w piątki.

Data: 2009-09-15 11:52:25
Autor: Ya
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Nie jest to niestety pierwsza taka wpadka tego banku. Z księgowaniem popołudniowym przychodzących przelewów wewnętrznych również mają problem. Szczególnie w piątki.

Miałem oczywiście na myśli przychodzące przelewy zewnętrzne.

Data: 2009-09-15 12:01:19
Autor: wiatrak

Użytkownik "Ya" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:h8no22$t76$1inews.gazeta.pl...

Nie jest to niestety pierwsza taka wpadka tego banku. Z księgowaniem popołudniowym przychodzących przelewów wewnętrznych również mają problem. Szczególnie w piątki.

Dlatego też ja w tym  banku praktykuję jedynie konta osczędnoścciowe. Podstawowy ROR mam  w zupełnie innym banku.

wiatrak

Data: 2009-09-15 12:08:28
Autor: Ya
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Wiadomość z banku przysłana przed chwilą pocztą wewnętrzną:

"Uprzejmie informujemy, że zdarza się, iż operacje wykonywane pomiędzy rachunkiem oszczędnościowym a rachunkiem bieżącym zaczytywane są z niewielkim opóźnieniem. Po ponownym logowaniu środki na rachunku bieżącym powinny być widoczne, jeżeli przelew ten posiada status "wykonany"."

Nawet nie chce im się zajrzeć, że przelew wciąż nie został wykonany i wciąż widnieje jako "oczekujący" z zablokowaniem na rachunku tych środków włącznie.
Poza tym co to za sformułowanie "zaczytywanie"? Chyba tylko wymyślone na potrzeby eurobankowe.

Data: 2009-09-15 11:44:01
Autor: xbartx
Dnia Tue, 15 Sep 2009 12:08:28 +0200, Ya napisał(a):

[...]

Nie mam teraz jak sprawdzić, ale nie da się go anulować, albo spróbować puścić jeszcze raz taki sam? - teoretycznie niemożliwe z braku środków, no ale różnie to bywa ;)

Data: 2009-09-15 14:04:11
Autor: Ya
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h8num1$76v$4inews.gazeta.pl...
Nie mam teraz jak sprawdzić, ale nie da się go anulować, albo spróbować
puścić jeszcze raz taki sam? - teoretycznie niemożliwe z braku środków,
no ale róşnie to bywa ;)

No właśnie nie można ani anulować, ani zlecić na nowo, bo środki są zablokowane a przelew wciąż widnieje jako "oczekujący".
W banku z uporem maniaka twierdzą, że przelewy wewnętrzne wykonywane są w czasie rzeczywistym, choć czasem może być problem z "zaczytaniem" w serwisie online. Tyle tylko, że serwis telefoniczny również ten stan potwierdza.

Data: 2009-09-15 14:25:09
Autor: Ya
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h8o08u$4ts$1inews.gazeta.pl...
Polecam lekturę związaną z rzeczywistym ;) czasem rzeczywistym,
nie z urojonym przez ,,informatyków'' . :) Na przykład polecam
system QNX -- jest to system operacyjny czasu rzeczywistego.

W czasie rzeczywistym -- może to oznaczać na przykład przed upływem stu lat. :)
(i piszę to poważnie)

hehe, no, no... widzę, że "eurobankowy bełkot" Cię porwał :D

Data: 2009-09-15 15:50:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Ya" h8o139$8a2$1@inews.gazeta.pl

W czasie rzeczywistym -- może to oznaczać na przykład przed upływem stu lat. :)
(i piszę to poważnie)

hehe, no, no... widzę, że "eurobankowy bełkot" Cię porwał :D

Bełkot powiadasz? :) Może najpierw zapoznaj się z tym czymś, co się
zowie prawdą. :) Może poszukaj tej prawdy u ludzi, którzy mają jakieś
pojęcie. BTW -- Eurobankierzy tego pojęcia nie maja w tej materii. :)

Innym równy Tobie jest pewien fotograf, który uważa, iż ja bełkoczę, gdy
piszę o tym, że Polska nie graniczy z Rosja na wschodzie, lecz na północy. :)

Taka jest świadomość Polaków. :) Kawecki nazwał mnie trolem, bo nie miał
pojęcia o dyskach, będąc ekspertem dyskowym, Ty nie masz pojęcia o tym,
czym jest czas rzeczywisty, a ów fotograf nie ma pojęcia o geografii. :)

Z takich ludzi (jak Ty i przytoczone tu dwie osoby) składają się pracownicy
Eurobanku -- oni też nie mają o niczym pojęcia. :) Ale pracują -- a efekty
widać gołym okiem. :)

Polecam raz jeszcze QNX. :) http://www.qnx.com/ QNX Realtime operating system
,,Angielski'' raczej znasz. :) (znasz, aby móc rozumieć proste polecenia
wydawane Ci w Anglii?) http://pl.wikipedia.org/wiki/QNX system operacyjny
czasu rzeczywistego -- to dla tych, którzy nie znają ,,prostego angielskiego''. :)

Data: 2009-09-15 17:54:20
Autor: Ya
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Zamiast wypisywać takie farmazony, to przeczytaj UWAŻNIE co napisałem, bo zdaje się, że sam masz problem ze zrozumieniem, czepiając się przy tym innych i mądrując bezpodstawnie i bezzasadnie. Wszyscy doskonale wiedzą w jakim znaczeniu jest używany w Eurobanku (i nie tylko) określenie "czas rzeczywisty". Jedynie Ty masz z tym jakiś kłopot.
Twoje wycieczki typu: ",,Angielski'' raczej znasz. :) (znasz, aby móc rozumieć proste polecenia wydawane Ci w Anglii?)" nie jest niczym innym jak bezczelnością.

PS.Sprawdź dobrze co oznacza wyraz "wycieczka" albo lepiej kogoś zapytaj. Bo pewnie i z tym również będziesz miał kłopot.

Data: 2009-09-15 21:36:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Ya" h8odbf$slt$1@inews.gazeta.pl

[...]

Jedynie i ja, i każdy kto ma pojęcie o tym, co robi lub co myśli? :)

Zdrowy na umyśle wie, że nic na świecie nie trwa zero. :) Wszystko
zabiera ileś czasu -- i określenie ,,czas rzeczywisty'' jest
sprecyzowane. :) Coś wykonuje się w czasie rzeczywistym -- czyli
zanim wynik będzie nieaktualny. :)

Czy to wykona się po mikrosekundzie czy po megasekundzie -- to inna
sprawa, bo i po megasekundzie być może wynik ma jeszcze jakiś sens. :)

Tylko pindy takie jak ty (i Eurobankierki) nie mają pojęcia o tym,
czym jest ,,operacja wykonana w czasie rzeczywistym'' -- i tworzą majaki. :)

 -- Panie!! Każdy wie, co to eter, tylko pan ma z tym jakiś kłopot!
 -- Czyżby?
 -- Tak! Tylko pan. I może wreszcie mi pan powie, jaka jest masa spoczynkowa eteru?!?!
    Jest mi to potrzebne do wyliczenia szybkości rozchodzenia się głupoty w próżni. :)
 -- Wie pan... Ale ta masa zależy od ciśnienia atmosferycznego... ;)
    A to zależy od wysokości... [nad poziom wiedzy]
 -- Nie bądź pan taki mądry! Gdy nie pytam o konkretne ciśnie, to
    znaczy, że mam na myśli ciśnienie normalne!
 -- Czyli 9.81 atmosfery barycznej?
 -- Panie, nie zbaczaj pan z tematu!
    Jaka jest ta masa spoczynkowa eteru?

0: -- Proszę zeszyt w kółeczka.
S: -- Nie mam takich.
0: -- Co?!?!? W takim razie w trójkąciki...
S: -- Są zeszyty w jedną linię, w dwie linie i w kratkę,
      ale nie ma ani w kółeczka, ani w trójkąciki...
1: -- O co tu chodzi? W czym problem?
S: -- Pana podwładny chce zeszyty w kółeczka i w trójkąciki...
0: -- Spadaj, ty baranie jeden... Nie ma takich zeszytów!!!
S: -- Dziękuję... Co oficer to oficer...
1: -- No!!! Swołocz potajemna... W kółka i trójkąciki...
      Zboczeniec jeden... Przyjedzie taki z wiochy i trzeba
      za niego świecić oczami przed porządnymi ludźmi...
      Cholera jedna...
S: -- A panu co podać?
1: -- Globus Wrocławia. :)

Twoje wycieczki typu: ",,Angielski'' raczej znasz. :) (znasz, aby móc rozumieć proste polecenia wydawane Ci w Anglii?)" nie jest niczym innym jak bezczelnością.

Czyżby? :) To opis rzeczywistości polskiej początku XXI wieku. :)

PS.Sprawdź dobrze co oznacza wyraz "wycieczka" albo lepiej kogoś zapytaj. Bo pewnie i z tym również będziesz miał kłopot.

Trudno zgodzić się z rzeczywistością? Ze smutną prawdą o tym, że będąc
analfabetą, żąda się od innych rzekomej mądrości? (czyli globusów miast?)

Być może w rynsztoku 'czas rzeczywisty' oznacza to, co wg Ciebie oznacza. :)
Ogólnie jednak oznacza to, o czym pisałem -- na całym cywilizowanym świecie...

I jeśli EB ma 2 dni na wykonanie przelewu a przelew realizowany jest 1 dzień,
to na pewno jest realizowany dostatecznie szybko. :) Pytanie jednak, czy taki
wewnętrzny przelew ma tak długi czas przydatności? :) Procedury przelewania
międzybankowego są -- i tam wiadomo, co to znaczy, że przelew wykonywany jest
w czasie rzeczywistym, natomiast wątpię w to, aby przelew wewnętrzny był
obarczony podobnymi restrykcjami. :)

Wiadomo każdemu, że nawet światło w próżni (czy w metalu) nie porusza się
nieskończenie szybko, więc na pewno każda operacja (w tym i przelew wewnętrzny)
musi trwać i trwać... :) Trzeba jednak poświęcić chwilę czasu na myślenie, :) aby
to zauważyć. :) Niektórym nie brak czasu na rozmyślania (i oni wiedzą, co znaczy
,,system czasu rzeczywistego'' -- na całym świcie widzą to samo o ,,realtimie'',
nie tylko w EB czy w bankowości, albo w informatyce) a inni nie mają czasu na
myślenie, gdyż muszą pić... Znaczy... Dotować państwo i Kościół akcyzowanymi
napojami... :) Ja jestem degeneratem i nie piję... Znaczy -- nie dotuję... :)

Data: 2009-09-15 21:41:47
Autor: Ya
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Czy jest na sali lekarz? :D

Data: 2009-09-15 22:07:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Ya" h8oqlu$oum$1@inews.gazeta.pl

Czy jest na sali lekarz? :D

Naćpałeś się i uważasz, że leżysz w szpitalu? :)

Data: 2009-09-15 22:19:10
Autor: Ya

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h8os8f$292$1inews.gazeta.pl...

"Ya" h8oqlu$oum$1@inews.gazeta.pl

Czy jest na sali lekarz? :D

Naćpałeś się i uważasz, że leżysz w szpitalu? :)

-- nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.

Ale żeś pojechał, wow! Pełne wymużdżenie?!
Zaspokoiłeś się i czujesz ulgę, czy nadal cię trzyma?

PS. Nie karmić trolla!

Data: 2009-09-15 22:52:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Ya" h8oss1$4td$1@inews.gazeta.pl

Ale żeś pojechał, wow! Pełne wymużdżenie?!

Wymużdżenie... Wymużdżenie?... Co to może być?...
wymuszenie, wynurzenie, wyruszenie... Hm...

Co to może znaczyć?... Albo to określenie
specjalistyczne, albo idiomatyczne, albo... Hm...

Celuję w wymuszenie... Kogoś zmusiłem do czegoś? Czy siebie?...
Czy wymuszenie to jak z wynurzeniem? Czymś odwrotnym do zmuszenia?...
Strasznie trudny ten język polski... Nic dziwnego, że germanizowano
i rusyfikowano przodków... Teraz uczą prostego angielskiego -- przynieś,
podaj, pozamiataj...

No tak... Ale co to jest to wymużdżenie?
Coś mi świta, że chodzi o murzyna ze służby...
Tak do niego zwracali się -- Mużża... Nie... To bez sensu...

Zaspokoiłeś się i czujesz ulgę, czy nadal cię trzyma?

Trzyma -- niepewność co do znaczenia tego określenia -- 'wymużdżenie'. :)

PS. Nie karmić trolla!

Troll... :)

Trolle -- Jacka Kaczamrskiego...

   Wyszliśmy na powierzchnię i brzask nas zaskoczył,
   Jeden promyczek słońca zamienił nas w głazy,
   Krew sypie się jak piasek, chłód do serc się wtoczył,
   Mech porósł oczodoły i do uszu włazi.

   Więc tkwimy jak posągi wymarłych gatunków,
   Bawią się między nami elfy i krasnale,
   I żłobią nasze ciała szaradą rysunków
   W ich naiwnym języku, co nie zna nas wcale.

   Mówią czarnoksiężnicy, że świat pękł na dwoje,
   I jednym dane w słońcu żyć, a innym w mroku,
   Stąd niechciana kamienność i czczość naszych rojeń
   Na pradawnym i cudzym oparta wyroku.

   Ale myśmy już drgnęli, trą o siebie stawy,
   Głos się prawie dobywa z żywych głębin skały,
   Stopy nasze znów czują wilgoć młodej trawy,
   Zmysły znów odbierają to, co kiedyś znały.

   Jeszcze dzień, a ruszamy by krypt kruszyć wrota
   I uwalniać spod ziemi bogów ociemniałych,
   Drugie słońce pojawi się w planet obrotach,
   By ożywić zastygłych i ogrzać skostniałych.

   Jeśli nie zostaniemy, jak pomniki mroku,
   Jak nagrobne figury istot jeszcze żywych
   I nie będzie na świecie spokojnego roku,
   I nie będzie na świecie naprawdę szczęśliwych.

-=-

Przeczytaj sobie proroctwo Kaczmarskiego:

Jeśli trolle nie zostaną martwe, skostniałe, niczym
pomniki mroku i nagrobne figury istot jeszcze żywych
 -- nie będzie na tym świecie spokojnego roku;
nie będzie na świecie naprawdę szczęśliwych ludzi.

Już nie ma spokoju!! Bo popierdoleńcy tacy jak Ty uważają, że słowa
nie mają znaczenia i wartości, że można słowom nadawać dowolną wartość!!!
(zależną od potrzeby chwili!) Zważ, że u Kaczmarskiego nie ma słów zbędnych!
Gdy któreś słowo wyrzucisz -- treść na tym ucierpi! I ja dlatego lubię
Kaczmarskiego!!! On zna wartość słów i używa tych słów zgodnie
z przeznaczeniem tych słów. :)

A Twoja mowa  -- to pomyje. :) Używasz słów, których wartości nie znasz.
I chcesz tym czymś nawiązać kontakt z tymi, którzy nie mamroczą, nie
bełkoczą, ale wypowiadają słowa, których wartość znają. :)

-=-

,,Nawiążesz'' -- z Eurobankierką, która miast uczyć się, spała z [cenzura], aby mieć dyplom. :)
Bankierka powtórzy (ale bez zrozumienia) to, co usłyszała od informatyka -- zabawną odpowiedź,
że przelew realizowany jest w czasie rzeczywistym. ;) Powtórzy jak papuga, bez zrozumienia. :)

Data: 2009-09-15 12:28:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"wiatrak" h8ndi9$d7l$1@node1.news.atman.pl

Dlatego też ja w tym  banku praktykuję jedynie konta osczędnoścciowe. Podstawowy ROR mam  w zupełnie innym banku.

W jakim?

Data: 2009-09-15 12:32:56
Autor: Ya

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h8nq7l$8v9$1inews.gazeta.pl...

"wiatrak" h8ndi9$d7l$1@node1.news.atman.pl

Dlatego też ja w tym  banku praktykuję jedynie konta osczędnoścciowe. Podstawowy ROR mam  w zupełnie innym banku.

W jakim?

Pewnie w Polbanku? ;-) hehehe...
Eurobank chyba stara się do nich równać. Zresztą nie bez powodu, bo Polbank za granicą jest Eurobankiem właśnie.

Data: 2009-09-15 13:17:39
Autor: wiatrak

Użytkownik "Ya" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:h8nqhp$a8t$1inews.gazeta.pl...

[...]

A w takim, w którym nigdy nie wiesza się system. Operacje wewnętrzne w ramach konta, jak i wewnętrzne między kontami w banku są dokonywane natychmiast. Przelewy zewnętrzne są dokonywane w sposób przewidywalny, zgodny  z eliksirami. Nie będe robił reklamy banku, bo mi za to nie płacą.
Wiadomo jedynie, że to nie jest Eurobank, Polbank ani Getin. Ich obsługa internetowa jest po prostu ŚMIESZNA. Chyba zatrudniają tam dzieciaki z zerówki.  W Getinie to nawet nie mogą dopracować rubryki "Tytułem". Co bym tam nie wpisał, to w przekazanym przelewie wychodzą pierdoły. Albo niecały tytuł przelewu, albo pozlewane wyrażenia. A przecież tytuł przelewu przy niektórych operacjach jest bardzo istotny. Ogólnie te trzy banki to porażka, jeżeli chodzi o "e-obsługę".

wiatrak

Data: 2009-09-15 13:27:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"wiatrak" h8nsu3$kbd$1@node2.news.atman.pl

[...]

Chodzi zapewne o netową część Banku? ;) (zwaną mBankiem?)
(Alior czyli Ank, Bre czyli Bank, Półbank...) ;)

[...]

Ja zwykle w tym miejscu piszę qq, bo jedno q zwykle nie starcza. :)

-=-

Jeśli to nie jest bank na m -- to jaki?

Data: 2009-09-15 14:17:49
Autor: wiatrak

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h8ntnr$n8u$2inews.gazeta.pl...

[...]

Czasami musze wpisac jakis cyfrowo-literowy kod płatności, który identyfikuje płatność  i konkretną opłaconą usługę. Raz skorzystałem przy takiej płatności z Getina, i to co doszło do adresata przelewu miało się nijak do kodu płatności wpisanego przeze mnie. Wiesz ile później kłopotów? NIGDY WIĘCEJ!!!!

wiatrak

Data: 2009-09-15 15:55:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"wiatrak" h8nli5$eqi$1@node1.news.atman.pl

[...]

Nie wiem, ile. Ale też mnie to interesuje -- dlaczego nie można pisać po polsku
w polskich bankach i dlaczego nie można używać nie tylko typowo polskich znaków
(jak otwierający cudzysłów) lecz także typowych dla innych krajów (jak dwukropek
czy procent). I wiesz, do czego dochodzę? Do tego, że warto wyskoczyć gdzieś za
miasto. ;) W wiadomym poletku wstawiam profilaktycznie ,,qq''. :) Czasami coś
rozsądnego -- na przykład ,,spłata karty kredytowej'', ale wówczas mam świadomość
uczestniczenia w wyższej kulturze bankowości, i to wcale nie w kulturze na A. ;)

Getin dla mnie nie istnieje. :)

Data: 2009-09-15 16:15:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Eneuel Leszek Ciszewski" h8o6d8$10g$1@inews.gazeta.pl

[...]

Z tak zwanego życia wzięte...

Rektor pewnej prywatnej uczelni do swego znajomego z lat dawnych:

 -- To nieprawda, że spałem z każdą swoją studentką. :)
    (wybierałem tylko te ładniejsze) [nawet nie najładniejsze,
    ale ładniejsze, można powiedzieć, że te nieobrzydliwe]

Ja pracowałem na uczelni państwowej -- na moich oczach powstawały
uczelnie prywatne i szkolnictwo ,,społeczne'' w ogóle. :)

-=-

I dopiero teraz :) można zastanawiać się nad poziomem pracy w Eurobankach. :)
(i nad poziomem pracy w Polsce w ogóle; stara kadra się wykrusza a nowa
zdobywała wykształcenie w sposób różny)

Data: 2009-09-15 13:18:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Ya" h8nqhp$a8t$1@inews.gazeta.pl

Pewnie w Polbanku? ;-) hehehe...
Eurobank chyba stara się do nich równać. Zresztą nie bez powodu, bo Polbank za granicą jest Eurobankiem właśnie.

Dla mnie Polbank ma atrybut readonly przez net. ;)
I nie umiem zmienić tego atrybutu. ;)
Ale ma debetówkę za free i dobry ,,marmur''. :)
(glazurowo-terakotowy, ale dobry)

Data: 2009-09-15 15:54:25
Autor: Peet
On 2009-09-15 11:50, Ya wrote:

[...]

Jak zlecasz przelew to pojawia się tabelka z informacją że środki muszą być na koncie dzień wcześniej, wtedy nie ma żadnych problemów, przynajmniej u mnie. Płaciłem ostatnio mandat i zlecenie poleciało z samego rana tak jak powinno, inne zlecenia, też bez problemów.

Data: 2009-09-15 16:15:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Peet" h8o3l3$oke$1@news.vectranet.pl

[...]

A ja dziś przelałem z oszczędnego na rozrzutne, skąd do greckiej mocy -- i doszło!!!

Ale o czym to świadczy? O tym, że **czasami** dochodzi? :)

-=-

 -- Pewne jak w banku.
 -- W którym? [na ile procent pewne?]

To nie loteria -- dojdzie lub nie.
To powinno dochodzić w 99.999999% a nie czasami. :)

Data: 2009-09-15 18:01:09
Autor: Ya
On 2009-09-15 11:50, Ya wrote:
Jak zlecasz przelew to pojawia się tabelka z informacją że środki muszą być na koncie dzień wcześniej, wtedy nie ma żadnych problemów,

Masz raczej na myśli zlecenia.
A to był przelew i to wewnętrzny a nie zewnętrzny (z oszczędzającego na online).
Przelew, który nadal(!) nie został zrealizowany.

Data: 2009-09-15 21:46:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Ya" h8odo8$v1$1@inews.gazeta.pl

Masz raczej na myśli zlecenia.
A to był przelew i to wewnętrzny a nie zewnętrzny (z oszczędzającego na online).
Przelew, który nadal(!) nie został zrealizowany.

I nic Eurbankowi nie zrobisz, bo być może na wykonanie takiego
przelewu EB ma tysiąc lat i dwie minuty -- zgodnie z regulaminem EB. :)

Mówili Ci, że to realizuje się w czasie rzeczywistym?
Dlaczego więc nie zapytałeś, co to oznacza? :)
A oznacza tylko tyle, że w zadanym czasie.
A jaki to czas -- wie ,,zadający'', którym jest jakiś regulator EB. :)

 -- Czy to bezpieczne?
 -- Nie.
 -- A czym grozi?
 -- Cukrzycą.
 -- [aha... będę miał awersję do cukru... jakoś to zniosę...]

I gdy powalisz jakimś lekiem swoją trzustkę, będziesz miał pretensję do
lekarza o to, że cukrzycą nazwał wiadoma chorobę, a nie awersję do cukierków? :)
I będziesz wyzywał od troli tych, którzy nazwą cukrzycę po imieniu, którzy temu
określeniu nadadzą wiadomą wartość? :) Sto tysięcy głupoli może cukrzycą nazywać
awersję do słodyczy, ale jednak cukrzycą będzie pewna choroba związana z brakiem
insuliny... :) I bardzo dobrze -- bo dopóki ludzie trzymają się wartości słów
(wartości tworzonych przez pokolenia) ten świat może istnieć. :) Gdy jakiś
głupol zacznie nadawać słowom własne (niepoprawne) wartości, świat padnie. :)

Data: 2009-09-15 13:03:25
Autor: Tomek z Wawy
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
On 15 Wrz, 21:46, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Ya" h8odo8$v...@inews.gazeta.pl

> [...]

głupol zacznie nadawać słowom własne (niepoprawne) wartości, świat padnie. :)

   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,

Nie próbowałeś może wykonać jakiejś diagnostyki w kierunku F60.2
według klasyfikacji ICD-10? Twoje zachowanie wskazuje dość wyraźnie iż
cierpisz na jakiś rodzaj psychopatii i przydałaby Ci się jakaś
intensywna terapia grupowa. Tylko nie zaprzeczaj, bo to jeden z wielu
objawów, iż wydaje Ci się że wszystko jest ok, a inni zwariowali...

Data: 2009-09-15 22:17:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Tomek z Wawy" 0df6a5cd-c869-4571-abf8-10b0addb173d@k26g2000vbp.googlegroups.com

[...]

Mylisz mnie z kimś innym. A mniemam tak, gdyż:

 -- uważasz, że znam te dziwne terminy, a ja ich nie znam
 -- nie uważam innych za wariatów, a raczej za społeczników
    (tu może niedokładnie rozumiem określenie 'inni')

Co to znaczy ,,wszystko jest ok''? Wszystko jest wszystko w porządku?

-=-

A poważniej?

Skrót OK pochodzi od oll korrekt. :) I nie jest to żart. :)
Niemiec tak zapisał to, co usłyszał, a że ciołkiem nie był,
tak zwany świat to uszanował. :) Na tej grupie też można
znaleźć keszbeki a na innej flaszki, zaś twarda dyskietka
oznaczała kiedyś dyskietkę o dużej pojemności w odróżnieniu
do miękkiej, choć wiadomo było, iż literka H nie oznacza wcale
twardości. :)

-=-

Gdy ktoś uważa siebie za mądrego, a jest głupi, :) nie powinien innych
nazywać zbyt szybko głupimi. :) (bo może okazać się, że sam jest analfabetą
i ignorantem -- naprawdę ,,realtime'' ma swoją dokładną wartość i nie oznacza
czasu zerowego czy natychmiastowości) :)

Data: 2009-09-15 22:26:52
Autor: Liwiusz
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Skrót OK pochodzi od oll korrekt. :) I nie jest to żart. :)
Niemiec tak zapisał to, co usłyszał, a że ciołkiem nie był,

   Żart, nie żart, Longin Pastusiak pisze, że to skrót od ksywki prezydenta.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-15 22:00:19
Autor: Ya
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
-- nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.

Nie wszystko na tym świecie jest normalne...

Data: 2009-09-15 22:08:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

"Ya" h8orol$c7$1@inews.gazeta.pl

Nie wszystko na tym świecie jest normalne...

Ba!! Nie wszystko na tym świecie jest znormalizowane... ;)

Data: 2009-09-15 22:58:04
Autor: eg
rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)

niestety obsluga w eurobanku jest tragiczna

np. kiedys gosc w odziale nie potrafil utworzyc przelewu predefiniowanego w systemie bankowosci internetowej -  wpisal w polu nazwisko i w polu adres imie i nazwisko odbiorcy przelewu (dwa razy), i jeszcze zapewnial, ze u nich tak jest, ze na wydruku nazwisko drukuje sie dwa razu, uwierzylem i podpisalem zlecenie dodania stalego odbiorcy w bankowosci internetowej, i tak dobrze, ze przelew doszedl, tragedia, czegos takiego nie widzialem w zadnym banku

a pewnie jeszcze kilka innych przykladow moglbym podac

rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)