rozmowa z sekciarzem - autentyk:)

Data: 2009-05-28 09:03:37
Autor: lookacz
rozmowa z sekciarzem - autentyk:)
- na kogo bedziesz glowowac?
s: na PO
-dlaczego?
s: bo nienawidze "kaczorow"

Data: 2009-05-28 00:27:00
Autor: J-23
rozmowa z sekciarzem - autentyk:)
On 28 Maj, 09:03, lookacz <look...@lookacz.com> wrote:
- na kogo bedziesz glowowac?
s: na PO
-dlaczego?
s: bo nienawidze "kaczorow"

Nie mam dla wspomnianych "blizniakow" nawet cienia sympatii.
Drobnomieszczanskie, zakompleksione male faceciki.
I nie mam na uwadze ich wzrostu.

J-23 itede

Data: 2009-05-28 09:37:52
Autor: lookacz
rozmowa z sekciarzem - autentyk:)
Nie mam dla wspomnianych "blizniakow" nawet cienia sympatii.
Drobnomieszczanskie, zakompleksione male faceciki.
I nie mam na uwadze ich wzrostu.

wynika to z twoich lewicowych korzeni czy dziadek byl w wehrmachcie?

Data: 2009-05-28 09:39:01
Autor: jadrys
J-23 pisze:
[...]

A nie pomyślałeś że na tym ich zakompleksieniu możesz zyskać? Może naprawdę zlikwidują tzw. układ..

Data: 2009-05-28 00:49:38
Autor: J-23
On 28 Maj, 09:39, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> Nie mam dla wspomnianych "blizniakow" nawet cienia sympatii.
> Drobnomieszczanskie, zakompleksione male faceciki.
> I nie mam na uwadze ich wzrostu.

> J-23 itede

A nie pomy¶lałe¶ że na tym ich zakompleksieniu możesz zyskać? Może
naprawdę zlikwiduj± tzw. układ..

Tia, wykapia w wannie tego facia od kily, gwozdz Ziobruszka-
klamczuszka.
A pan czerwona kropka, spotka sie z panem kropka zielona, ale juz bez
krawatu.

J-23 itede

PS. dodatkowo pare samobojstw, osob ktorym Zioberuszek-klamczuszek
dorobi gebe, i swiat stanie sie lepszy?

Data: 2009-05-28 09:53:40
Autor: lookacz
rozmowa z sekciarzem - autentyk:)
filozofia dziecka: jak nie widac, to tego nie ma.

Data: 2009-05-28 10:06:59
Autor: jadrys

J-23 pisze:

[...]

Jako¶ tak dziwnie dostrzegasz tylko to co naganne było w ich rz±dzeniu..  A nie chcesz widzieć pozytywów, a w odróżnieniu od rz±dów Tuska było ich trochę..

Data: 2009-05-28 09:44:03
Autor: lookacz
rozmowa z sekciarzem - autentyk:)
jadrys napisał:

zlikwiduj± tzw. układ

a jesli j23 jest czescia ukladu?

Data: 2009-05-28 01:03:16
Autor: J-23
On 28 Maj, 09:44, lookacz <look...@lookacz.com> wrote:
jadrys napisał:

> zlikwiduj± tzw. układ

a jesli j23 jest czescia ukladu?

Ma sie rozumiec ze tak, pozostaje w opozycji do dwoch panow, z ktorych
jeden jest przypuszczalnie gejem, a drugi najprawdopodobniej pijakiem.

J-23 itede

Data: 2009-05-28 10:07:18
Autor: lookacz
rozmowa z sekciarzem - autentyk:)
J-23 napisał:

Ma sie rozumiec ze tak,

to zglos sie na 13ty posterunek;)

Data: 2009-05-28 14:09:46
Autor: CYC
rozmowa z sekciarzem - autentyk:)

Użytkownik "lookacz" <lookacz@lookacz.com> napisał w wiadomo¶ci news:gvlgog$430$1inews.gazeta.pl...
J-23 napisał:

Ma sie rozumiec ze tak,

to zglos sie na 13ty posterunek;)

J23 nie znosi Kaczorow i ich partii bo ma genetycznie zakodowana, patologiczna nienawisc do tzw.komuny !.
Jestem w stanie go zrozumiec , choc u mnie nie wywoluje to az takich emocji !!....no ale ja nie jestem faszysta .

cyc

Data: 2009-05-28 10:07:58
Autor: jadrys
lookacz pisze:
jadrys napisał:

zlikwiduj± tzw. układ

a jesli j23 jest czescia ukladu?

To by zmieniło całkowicie postać rzeczy..

rozmowa z sekciarzem - autentyk:)