rozne stare dziwne rzeczy lampy kondensator - kto wie co to

Data: 2010-02-04 21:29:17
Autor: JA
On 2010-02-04 20:51:41 +0100, "ja.rs.em" <jarsem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> said:

1.Co to sa za rzeczy?
Masz na trzecim zdjęciu napisane. W czterech językach. Że nie rozumiesz po rosyjsku, to mogę wybaczyć. Ale po angielsku, to raczej kilka słów powinieneś kumać.
2.Czy ktoras z lamp moze zostac uzyta z cyfrakiem? (C400D)
Możesz. Będzie kolejny dawca organów do kupienia na allegro.

--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2010-02-04 21:01:11
Autor: ja/rs/em
JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał(a):
On 2010-02-04 20:51:41 +0100, "ja.rs.em" <jarsem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> said:

> [...]
> 2.Czy ktoras z lamp moze zostac uzyta z cyfrakiem? (C400D)
Możesz. Będzie kolejny dawca organów do kupienia na allegro.

oczywiscie ze szukalem i po angielsku i "fotowspyszka elektronnaja impulsnaja"
ale nie mowily mi nic wyplute dane.
poprzednia wypowiedz troche mnie naprowadzila - zasobnik na baterie, pewnie tak.

dobrze, ze mnie w tak mily i przyjazny sposob ostrzegles przed zniszczeniem
mojego sprzetu. bardzo Ci dziekuje. zatem: EOT

--

rozne stare dziwne rzeczy lampy kondensator - kto wie co to