roznica miedzy arai viper a chaser

Data: 2010-02-13 16:18:22
Autor: -=Deux=-
roznica miedzy arai viper a chaser
Witam,

Mam do Was pytanie.

Jako,ze moja glowa jest typowo pod araia, postanowilem nabyc kask tej marki.

W Gdansku udalo mi sie przymierzyc tylko chasera - lezal dosyc dobrze - troche uciskal,ale sprzedawca powiedzial,ze sie ulozy.

Znalazlem na ebayu dosyc fajna oferte araia ale model VIPER - czytalem porownania i wychodzi,ze jest to troche lepszy kask niz chaser.

Stad moje pytanie, czy jezeli chaser lezy dobrze,czy tak samo bedzie z viperem?? - czy maja one takie same wnetrza?? - bardzo sie zastanawiam na jego kupnem,ale boje sie wtopic badz co badz troche pieniedzy...

Czy ktos z Was zna moze odpowiedz na moje pytanie??

pozdrawiam,

Paweł
3city

Data: 2010-02-13 20:18:51
Autor: Dzik
roznica miedzy arai viper a chaser
Witam, z tego co pamietam to Viper byl drozszy od Chasera. Osobiscie mam Chasera na początku był na styk czyli głowa w założonym kasku ma dobrze przylegać. Wnętrze trochę sie podda po miesiącu użytkowania. O samym Chaserze po 2 latach eksploatacji nie moge powiedzieć złego słowa. Trzeba sie przyzwyczaić do lekko problematycznego wyciagania szybki w Arajach i raz zgubilem raz otwor wentylacyjny ten z szybki ale w cudowny sposob sie odnalazl w pokrowcu na kask:D

pzdr/Dzik

roznica miedzy arai viper a chaser