roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary

Data: 2012-02-19 09:45:08
Autor: digitaladam
roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary
Witam,
czy warto dołożyć parę stówek i kupić żelazko z generatorem pary? Czy naprawdę prasuje się takim urządzeniem rewelacyjnie? Zachwalała mi takie urządzenie jedna osoba, chciałbym zapytać o opinię większą ilość osób.
Pozdrawiam!

Data: 2012-02-26 08:06:47
Autor: dorato
Użytkownik "digitaladam" <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl> napisał w wiadomości news:4f40b694$1news.home.net.pl...
[...]

Nie wiem czy generator pary to specjalna konstrukcja. Ja mam zelazko ktore ma opcje tworzenia pary, choć nie wiem czy to jest generator. Jedno mogę powiedzieć. para nie przeszkadza w prasowaniu. Czy wogóle teraz robią zelażka bez opcji pary?

Data: 2012-02-27 14:00:24
Autor: JK
roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary
W dniu 2012-02-19 09:45, digitaladam pisze:
Witam,
czy warto do³o¿yæ parê stówek i kupiæ ¿elazko
z generatorem pary? Czy naprawdê prasuje siê
takim urz±dzeniem rewelacyjnie? Zachwala³a mi
takie urz±dzenie jedna osoba, chcia³bym
zapytaæ o opiniê wiêksz± ilo¶æ osób.
Pozdrawiam!

ZDECYDOWANIE warto.

JK

roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary