roznice w dyskach

Data: 2009-04-30 09:19:44
Autor: Radek
roznice w dyskach
Witam
Czy ktoś może mi powiedzieć czym różnią się te dwa dyski:
HDD SEAGATE 1TB ST31000333AS SATA II 32MB
HDD SEAGATE 1TB ST31000528AS SATA II 32MB

w opisie i przy porównaniu widzę tylko ze ten pierwszy to: Rodzina: Barracuda 7200.11  ale jakie parametry są inne? - zużycie prądu czy co?

Dzięki za wyjaśnienie

Radek

Data: 2009-04-30 11:05:46
Autor: Feromon
roznice w dyskach

Użytkownik "Radek" <nby.ciach@o2.ciach.pl> napisał w wiadomości news:gtbja4$jl$1inews.gazeta.pl...
[...]

A drugi to Barracuda 7200.12 :))
Szczegóły na www.seagate.com

Faktycznie, różnice między nimi wydają się być nieistotne,
jeden jest szybszy trochę, drugi cichszy - ale nie zapamiętałem
który co ma lepsze... już zamknąłem przeglądarkę...

Feromon

Data: 2009-04-30 11:37:02
Autor: Kot Prezydenta
roznice w dyskach

Użytkownik "Feromon" <ferromon@op.pl> napisał w wiadomości news:gtbq6m$6pa$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

a nie różnia się przypadkiem ilością talerzy ? to już nie ejst takie nieistotne

Data: 2009-05-01 23:22:22
Autor: KRIZZ
roznice w dyskach

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtbrg1$cfa$1inews.gazeta.pl...

[...]

poza tym dyski z rodziny 7200.11 mają jakąś wadę techniczną, po kilku miesiącach potrafią się wysypać.. mam takiego tyle że 500GB, nałapał bad sectory.. i kupiłem 7200.12 i wszystko śmiga.. w związku z jednym talerzem dysk jest troszkę cichszy wg mnie :) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4049 (20090501) __________

roznice w dyskach