rozpadły się zegarki

Data: 2010-12-06 09:45:57
Autor: Osadnik
rozpadły się zegarki
Nieprawdopodobne ale mi się przytrafiło - na wszystkich 4 RÓŻNYCH (różne procki, klasa, wiek) komputerach jednocześnie padł mi zegar systemowy w płycie główne - wyłączenie zasilania powoduje reset biosu. Myślałem że bateria kiepska - a skąd - po wymianie baterii problem nadal się powtarza, wszystkie 4 komputery maja problem po wyłączeniu zasilania a awaria wystąpiła niemal równocześnie (w ciągu tygodnia stwierdziłem ze jest coś nie tak.

Zjawisk nadprzyrodzonych nie uznaje więc szukam czegoś innego. Albo to przez LAN coś się stało albo przez zasilanie (z tym że komputery stoją w oddzielnych sekcjach zasilania). Wiec jakiś pomysł? domyślam się ze już tego nie naprawię - tylko mnie zastanawia czy to taki feralny zbieg okoliczności czy możliwe jakieś zaniechanie?

Data: 2010-12-06 11:20:25
Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/PL
rozpadły się zegarki
Jakieś 5 lat temu był taki wirus. Piotrek

Data: 2010-12-06 21:36:29
Autor: Mikołaj Tutak
rozpadły się zegarki
W dniu 2010-12-06 11:20, Piotr Sadrakula/Lodz/PL pisze:
Jakieś 5 lat temu był taki wirus. Piotrek

Nie, tamten wirus inaczej się nazywał ;)

       Mikołaj

Data: 2010-12-07 01:54:53
Autor: Michal Kawecki
rozpadły się zegarki
Dnia Mon, 06 Dec 2010 09:45:57 +0100, Osadnik napisał(a):

[...]

A to nie Ty napisałeś niedawno?

"Co do antywirusów, był kaspersky teraz jest AVG, na drugim był avg od początku ale proces antywirusa nie pracuje."
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2010-12-08 09:18:22
Autor: Osadnik
rozpadły się zegarki
W dniu 2010-12-07 01:54, Michal Kawecki pisze:
[...]

Niedawno zdefiniuj kiedy :) z usenetu nie korzystałem z 2 miesiące prawie.

Istotnie nie używałem AV ale nie bądź my śmieszni, takie wirusy z internetu nie przychodzą, nie rozsyłają się po sieci same, włamu też niby skąd.
Poza tym sprawa jest co najmniej sprzętowa, za miesiąc kończy mi się licencja na AV na laptopie której nie przedłuże - wątpię czy on też złapie "infekcje"

Data: 2010-12-08 14:15:38
Autor: kamil
rozpadły się zegarki
"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message news:4cff3f4e$0$27034$65785112news.neostrada.pl...

Istotnie nie używałem AV ale nie bądź my śmieszni, takie wirusy z internetu nie przychodzą, nie rozsyłają się po sieci same, włamu też niby skąd.

Wystarczy kawalek spreparowanego kodu na jakiejs stonie ze słitaśnymi pieskami czy innych demotywatorach. Skoro same sie nie rozsylaja, to skad ich pelno?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-11 18:24:32
Autor: Osadnik
rozpadły się zegarki
W dniu 2010-12-08 15:15, kamil pisze:
[...]

Czy w dobie WIn7 i całego szaleństwa z uprawnieniami a także Przegladarek znacznie lepiej załatanych niz dawniej mogą istnieć komputery które będą miały uszkodzony bios? cow sytuacji kiedy na dana storn nikt nie wszedł i co po sieci się same rozesłały?

Data: 2010-12-11 21:59:53
Autor: Michal Kawecki
rozpadły się zegarki
Dnia Sat, 11 Dec 2010 18:24:32 +0100, Osadnik napisał(a):

[...]

Bezpłodne dywagacje. Nie było antywirusa ==> w systemie może być
cokolwiek. I nigdy się o tym nie dowiesz.

A BIOS sam się nie uszkodził.