rozpakowywacz archiwow - java

Data: 2012-12-29 00:15:52
Autor: Titus Atomicus
rozpakowywacz archiwow - java
Witam,
Kupilem sobie pod choinke Samsunga Solida - juz prawie go opanowalem.
Czy ktos moglby polecic jakis dzialajacy w javie (.jar) program, ktory rozpakowalby archiwa .zip, .rar i .tar?
--
TA

Data: 2012-12-29 22:41:37
Autor: Titus Atomicus
rozpakowywacz archiwow - java
In article <Titus_Atomicus-8FBDEE.00155229122012@news.atman.pl>,

Czy ktos moglby polecic jakis dzialajacy w javie (.jar) program, ktory rozpakowalby archiwa .zip, .rar i .tar?

Qrde, naprawde jestem jedyny ktory ma takie dziwne potrzeby?
Nie wierze.
--
TA

Data: 2012-12-30 10:24:39
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-29 00:15, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Kupilem sobie pod choinke Samsunga Solida - juz prawie go opanowalem.
Czy ktos moglby polecic jakis dzialajacy w javie (.jar) program, ktory rozpakowalby archiwa .zip, .rar i .tar?

Jesteś pewny że ten telefon nie ma programowego archiwizera?

Data: 2012-12-30 14:49:57
Autor: Titus Atomicus
In article <kbp18s$2en$1@node2.news.atman.pl>, Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:

> [...]

Jesteś pewny że ten telefon nie ma programowego archiwizera?

No, chyba nie. Rarow, zipow i tarow nie otwiera...
A jest mi to naprawde potrzebne.
--
TA

Data: 2012-12-30 14:56:42
Autor: J.F.
rozpakowywacz archiwow - java
Dnia Sun, 30 Dec 2012 14:49:57 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
[...]

A zeby bylo smieszniej, to jar jest spakowany zipem.
Gdzies tam w systemie jest rozpakowywacz.

J.

Data: 2012-12-30 16:09:11
Autor: Titus Atomicus
rozpakowywacz archiwow - java
In article <1cv372hgkb4t7.9zd0u150z1lk$.dlg@40tude.net>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> A jest mi to naprawde potrzebne.

A zeby bylo smieszniej, to jar jest spakowany zipem.
Gdzies tam w systemie jest rozpakowywacz.

No, tak mowia. Ale przeciez to system zamkniety.
A zamian .zip na .jar tez nic nie daje, sprawdzalem.
Naprawde nie ma po jave takiego prostego narzedzia?
--
TA

Data: 2012-12-30 18:35:43
Autor: JoteR
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał:

Naprawde nie ma po jave takiego prostego narzedzia?

Jest.

JoteR

Data: 2012-12-30 19:06:58
Autor: Titus Atomicus
rozpakowywacz archiwow - java
In article <50e07b7c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>,
 "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał:

> Naprawde nie ma pod jave takiego prostego narzedzia?

Jest.

A konkretnie?
--
TA

Data: 2012-12-30 20:21:03
Autor: JoteR
rozpakowywacz archiwow - java
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał:

A konkretnie?

A co do tej pory wypróbowałeś z wyników, które zwróciła ci wyszukiwarka po wpisaniu słów np. "mobile java unzip"?

JoteR

Data: 2012-12-30 22:53:13
Autor: Titus Atomicus
rozpakowywacz archiwow - java
In article <50e09520$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>,
 "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

> [...]

A co do tej pory wypróbowałeś z wyników, które zwróciła ci wyszukiwarka po wpisaniu słów np. "mobile java unzip"?

No cos tam wyskoczylo, ale zupelnie nie znam tego tematu (programiki w javie).
Nie wiem ktore sa ok, ktore nie. I ktore repozytoria sa zdrowe i bezpieczne.
--
TA

Data: 2012-12-31 12:19:14
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-30 16:09, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
No, tak mowia. Ale przeciez to system zamkniety.
A zamian .zip na .jar tez nic nie daje, sprawdzalem.
Naprawde nie ma po jave takiego prostego narzedzia?

No właśnie - jest zamknięty a więc powinien mieć wbudowany archiwizer..

Wypróbuj może  JZipMan

Data: 2012-12-31 15:13:55
Autor: Titus Atomicus
In article <kbrsbk$t9$1@node1.news.atman.pl>, Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:

> [...]
> Naprawde nie ma po jave takiego prostego narzedzia?

No właśnie - jest zamknięty a więc powinien mieć wbudowany archiwizer..

Moze i ma gdzies w srodku, ale niedostepny dla uzytkownika.
Przy kliknieciu pliku z archwum pojawia sie komunikat - ze 'unsuported file'. Jak sie zmieni rozszerzenie na .jar (juz pisalem) - to samo.

Wypróbuj może  JZipMan
O, dzieki.
--
TA

Data: 2013-01-02 11:01:32
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-31 15:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Przy kliknieciu pliku z archwum pojawia sie komunikat - ze 'unsuported file'. Jak sie zmieni rozszerzenie na .jar (juz pisalem) - to samo.

To spróbuj zmienić rozszerzenie na .jad.

Data: 2013-01-02 22:35:29
Autor: Titus Atomicus
In article <kc10hv$58a$1@node1.news.atman.pl>, Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:

> [...]

To spróbuj zmienić rozszerzenie na .jad.

Tez nie dziala (invalid file).
--
TA

Data: 2013-01-02 22:56:34
Autor: Titus Atomicus
> [...]

> Naprawde nie ma po jave takiego prostego narzedzia?

No właśnie - jest zamknięty a więc powinien mieć wbudowany archiwizer..

Nie dziala :-(
Za to dziala jakis MicroZIP oraz JunZip.

Przy okazji znalazlem kilka file managerow, np miniCommander oraz FileManagera 3. Ale jakies one podejrzane sa.
--
TA

Data: 2013-01-07 19:26:12
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-02 22:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Przy okazji znalazlem kilka file managerow, np miniCommander oraz FileManagera 3. Ale jakies one podejrzane sa.

Tak z ciekawości zrobiłem próbę i na moim telefonie, no i okazało się że sam telefon też nie otwiera archiwów - "nieobsługiwany format pliku"... Za to obsługuje te z rozszerzeniem .jad i .jar. czyli spakowane instalki.

Data: 2013-01-08 13:24:47
Autor: Titus Atomicus
In article <kcf408$enf$1@node1.news.atman.pl>, Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:

> [...]

Tak z ciekawości zrobiłem próbę i na moim telefonie, no i okazało się że sam telefon też nie otwiera archiwów - "nieobsługiwany format pliku"... Za to obsługuje te z rozszerzeniem .jad i .jar. czyli spakowane instalki.

Tak z ciekawosci sprawdzilem i u mnie, i otwiera tylko prawdziwe .jar.
Ale .jad juz nie.
--
TA

rozpakowywacz archiwow - java