rozporządzanie opróżnionym miejscem hipotecznym

Data: 2012-03-21 10:51:23
Autor: Dalia
rozporządzanie opróżnionym miejscem hipotecznym
Tytuł bez sensu, bo mi zjadło jeden wyraz ;-)

Użytkownik "Dalia" <dorota.tun@onet.pl> napisał w wiadomości
W lutym 011 roku weszła nowelizacja ustawy ustawy o księgach wieczystych i
hipotece dotycząca rozporządzania opróżnionym miejscem hipotecznym.
Czy ta nowelizacja dotyczy_wszystkich_hipotek czy tylko tych ustanowionych
po wejściu nowelizacji? Słyszałam już kilka sprzecznych wersji od radców
prawnych, więc trochę zgłupiałam. W wydziale ksiąg wieczystych sądu
rejonowego ... ponoć nie wiedzą, a poza tym nie udzialają porad prawnych,
ja nie mam siły przebijać się przez ścianę niekompetencji.
Czy ktoś tutaj mógłby mi pomóc?
Z góry dziękuję.