rozpozna ktoś spodnie?

Data: 2010-04-25 19:59:20
Autor: rootmp38
rozpozna ktoś spodnie?
Cześc,

Widziałem wczoraj we Wrocławiu gościa na rowerze, w spodniach typu 3/4. Obcisłe,
z boku napis... no właśnie :-/ Dałbym sobie głowę uciąć, że SHIMANO ze względu
na charakterystyczny krój czcionki, ale mam wrażenie, że nazwa jakby ciutkę
krótsza była. Pewności nie mam, bo z auta widziałem go niedługą chwilę. Napis był wykonany
większą czcionką, biegł pionowo w dół (podobnie jak tu:
http://tinyurl.com/37mkmz4), a nie tak jak w większości modeli zakręca na udzie.
Spodnie miały rozpinanie z boku na łydce, z białym obszycie/zamkiem.

Szukałem na stronie Shimano, ale nie znalazłem. Widział ktoś kiedyś albo z opisu
rozpoznaje takie gacie? A może to inna firma była?

pozdr
root

--

rozpozna ktoś spodnie?