Data: 2011-08-01 20:48:09 | |
Autor: Dawidus | |
rozruch na biegu z rêcznym i k³opoty | |
je¶li ten rozruch nast±pi³ na gazie to prawdopodobnie dosta³ strza³a w kolektor ss±cy. Je¶li na benzynie to co innego. Jednak warto sprawdzuiæ ca³y uk³ad zasilania w powietrze ( rura ss±ca , przep³ywomierz, przewody podci¶nienia i inne ) . W najgorszym razie móg³ przeskoczyæ pasek rozrz±du od takiego gwa³townego szarpniêcia a mo¿e nawet i odbicia od skrzyni biegów. Dawid |
|
Data: 2011-08-02 05:23:10 | |
Autor: Pawel WQLQS | |
rozruch na biegu z rêcznym i k³opoty | |
On 1 Sie, 20:48, "Dawidus" <dawi...@onet.pl> wrote:
W najgorszym razie móg³ przeskoczyæ pasek rozrz±du Ze co prosze? Jakie niby szarpniecie rozrzadu? Smiem twierdzic, ze w opisanej sytuacji rozrzad doznal o wiele mniejszych przeciazen niz podczas zwyklej przegazowki na biegu jalowym, albo podczas prawidlowego rozruchu silnika. Przeciez silnik byl mocno stlumiony przez co wystapily o wiele mniejsze przyspieszenia obotow niz w codziennej jezdzie. Owszem, obciazone mogly byc: zespol korbowy, sprzeglo, skrzynia, przeguby, ale do licha nie rozrzad. |
|
Data: 2011-08-02 14:39:25 | |
Autor: kamil | |
rozruch na biegu z rêcznym i k³opoty | |
On 02/08/2011 13:23, Pawel WQLQS wrote:
On 1 Sie, 20:48, "Dawidus"<dawi...@onet.pl> wrote: Zespó³ korbowy chce gwa³townie ruszyæ, a samochód mu nie pozwala, oczywi¶cie ¿e pasek ma szansnê przeskoczyæ. Je¶li porównujesz to do przygazówki na biegu, gdzie silnik wkrêca siê na obroty bez obci±¿eñ, to wróæ do szko³y. -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-08-02 13:46:41 | |
Autor: AZ | |
rozruch na biegu z ręcznym i kłopoty | |
On 2011-08-02, kamil <kamil@spam.com> wrote:
No jakbys mial rozrusznik zamontowany do rozrzadu to pewnie tak. Slyszales zeby komus przy zgasnieciu samochodu przy ruszeniu przeskoczyl pasek? Rozrzad nie ma niewiadomo jakiej bezwladnosci, wrecz jest hamowany sprezynami zaworow. -- Artur |
|
Data: 2011-08-02 22:38:58 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
rozruch na biegu z ręcznym i kłopoty | |
On 2011-08-02, kamil <kamil@spam.com> wrote:
Zespó³ korbowy chce gwa³townie ruszyæ, a samochód mu nie pozwala, oczywi¶cie ¿e pasek ma szansnê przeskoczyæ. Je¶li porównujesz to do przygazówki na biegu, gdzie silnik wkrêca siê na obroty bez obci±¿eñ, to wróæ do szko³y. Zaraz, zaraz. A na pasek (i elementy nim napêdzane) to jakie si³y dzia³aj±? Przypadkiem nie bezw³adno¶æ - i obci±¿enie zale¿y tylko od obrotów i zmiany obrotów? Pzdr, Krzysiek Kie³czewski |