rozruchy

Data: 2009-02-26 08:46:07
Autor: Norbert Zewiński
rozruchy
Na koniec lutego deficyt budżetowy może sięgnąć połowy kwoty
planowanej na cały rok – wynika z szacunków „Rz”. Rząd może być
zmuszony podnieść składkę rentową i zamrozić płace budżetówki

http://www.rp.pl/artykul/19420,268670.html

Data: 2009-02-26 10:16:59
Autor: kigam
rozruchy

Użytkownik "Norbert Zewiński" <n-zew@pocztaWYTNIJTO.ahoj.eu> napisał w
wiadomości news:go5hsl$fci$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja bym wywalił przynajmniej 1/3 urzędników, od razu byłoby lepiej.

Data: 2009-02-26 10:53:59
Autor: kogutek
rozruchy

> [...]
>
> http://www.rp.pl/artykul/19420,268670.html

Ja bym wywalił przynajmniej 1/3 urzędników, od razu byłoby lepiej.

A ja zamiast robić sztuczne ruchy pod publiczkę próbował bym wszystkimi
możliwymi i niemożliwymi środkami uruchomić gospodarkę. --

Data: 2009-02-26 10:19:48
Autor: XXL
rozruchy
kogutek <kogutek44@op.pl> napisał(a): Ja bym wywalił przynajmniej 1/3 urzędników, od razu byłoby lepiej.

[...]
Nie takie głowy nad tym myślą i na razie niewiele z tego wychodzi.
Czy sądzisz, że masz większą wiedzę o finansach i gospodarce niż min. Rostowski?
Koło zamachowe kryzysu obraca się poza granicami Polski i dopóki tam się nie
zatrzyma to my będziemy obrywać rykoszetem.
Teraz wychodzi w całej krasie dyletanctwo PIS-owskiej ekipy.
Brak reform gospodarczych i finansów państwa, całkowite zahamowanie
prywatyzacji mimo świetnej koniunktury w latach 2005-2007, nieodpowiedzialne
obniżenie składki rentowej.
Bokiem wychodzą nam rządy koalicji populistów i oszołomów PIS-LPR-Samoobrona.

Data: 2009-02-26 11:28:07
Autor: MariuszM
rozruchy
A PO to rządzi od miesiąca? Mieli ponad rok, żeby się przygotować do kryzysu, w dupie to mieli. Ciągle pozorują działania i nic więcej. Mieli przecież gabinet cieni, czemu wtedy nie darli japy, tylko teraz po prawie dwóch latach "rządzenia" zwalają winę na poprzedników.
Masakra jakaś, jak można być tak wypranym z myślenia. Jak jutro w TVN powiedzą, że jest lato, to wyjdziesz na ulicę w szortach?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-26 10:39:28
Autor: XXL
rozruchy
MariuszM <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał(a): A PO to rządzi od miesiąca? Mieli ponad rok, żeby się przygotować do kryzysu, w dupie to mieli. Ciągle pozorują działania i nic więcej. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mam Ci przypomnieć czym zajmowała się ekipa J.Kaczyńskiego przez 2 lata swoich
nieudolnych i szkodliwych dla Polski rządów?

Data: 2009-02-26 11:50:50
Autor: MariuszM
rozruchy
Historię zostawmy historykom, zacznijcie myśleć do przodu.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-26 11:19:26
Autor: fatso
rozruchy
MariuszM wrote:
Historię zostawmy historykom, zacznijcie myśleć do przodu.

najlepiej to od razu rozpedzic tych lapidochow, urzednikow i wojsko.
Zostawic tylko uzbrojona policje- ona juz sobie latwo w rozruchach
pielegniarek i lekarzy poradzi. A senat? Ile te nieroby rocznie waszej krwi
wysysaja?

fatso

Data: 2009-02-26 12:28:22
Autor: MariuszM
rozruchy

[...]

Muszą tylko uważać, żeby nie zagłuszać rozmów przez komórki :)

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-26 12:18:52
Autor: Lech Dubrowski
rozruchy

Użytkownik "MariuszM"
Historię zostawmy historykom, zacznijcie myśleć do przodu.

PiS czesciej niz PO odwoluje sie do historii. Ich szczytowym osiagnieciem jest defilada wojskowa 15 sierpnia bo moj prezydecki imiennik musi sie dowartosciowac nasladujac marszalka Pilsudskiego

Leszek

-- pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-26 12:32:29
Autor: MariuszM
rozruchy
PiS czesciej niz PO odwoluje sie do historii. Ich szczytowym osiagnieciem jest defilada wojskowa 15 sierpnia bo moj prezydecki imiennik musi sie dowartosciowac nasladujac marszalka Pilsudskiego

Taką historię to ja też lubię, defilady zresztą też :)
Chodziło mi raczej o to ciągłe przypominanie co zrobił a czego nie zrobił PIS, zupełnie nie rozumiem dlaczego używane jest to jako usprawiedliwienie dla obecnych tragicznych pseudo rządów.
Zapytam brutalnie:
Czy jak Kaczor nie spuści wody w kiblu to będzie usprawiedliwieniem dla Tuska, żeby przez najbliższe dwa lata nie musiał się myć?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-26 12:30:29
Autor: XXL
rozruchy
MariuszM <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał(a): Chodziło mi raczej o to ciągłe przypominanie co zrobił a czego nie zrobił PIS, zupełnie nie rozumiem dlaczego używane jest to jako usprawiedliwienie dla obecnych tragicznych pseudo rządów.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Masz w zupełności rację.
Polską racją stanu jest powrót do rządów J.Kaczyńskiego i jego ekipy i
dokończenie budowy IV RP. oraz zdecydowanej walki z kryzysem za pomocą
drukowania pustych pieniędzy.
Nie może być tak, że "układ" jest nadal nie rozliczony a Bruksela się panoszy.
Nie potrzeba nam żadnej europejskiej waluty.

Data: 2009-02-26 13:44:57
Autor: Lech Dubrowski
rozruchy

Użytkownik " XXL"
Nie potrzeba nam żadnej europejskiej waluty.

Od razu widac, ze nie masz pojecia o gospodarce. Euro jest duzo stabilniejsze od zlotowki, a tylko stabilna waluta gwarantuje rozwoj. Kursem zlotowki zachwieje nawet maly bank. Kursem tylko najwieksze

Leszek

Data: 2009-02-26 13:21:20
Autor: XXL
rozruchy
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a): Użytkownik " XXL"
[...]
Z choinki sie urwałeś, kolego? Przecież to była całkowita ironia z mojej strony.
Jak się rozmawia z takimi niezłomnymi wielbicielami Kaczyńskich i PIS-u jak
kolega Mariusz to czasami trzeba uciekać się do przewrotnej retoryki bo by
człowiek nie zdzierżył  :-)

Data: 2009-02-26 14:40:13
Autor: MariuszM
rozruchy
Jak się rozmawia z takimi niezłomnymi wielbicielami Kaczyńskich i PIS-u jak
kolega Mariusz to czasami trzeba uciekać się do przewrotnej retoryki bo by
człowiek nie zdzierżył  :-)

:) niezłomny obrońca, to mi się podoba, jakby żywcem wzięte z Herberta.
Byłbyś tak miły jednak i zauważył, że nie aż tak bardzo bronię PIS, raczej atakuję obecną ekipę, a Ty próbujesz ją bronić nie za pomocą merytorycznych argumentów, tylko atakując PIS. Zastanawiam się czy robisz to bo tak zostałeś nauczony w ulubionej telewizji i nawet tego nie zauważasz, czy robisz to świadomie i po prostu brakuje Ci argumentów?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-26 14:05:40
Autor: Adam Sito
rozruchy

zlotowki zachwieje nawet maly bank. Kursem tylko najwieksze

Albo jedno małe państwo, które wystapi z eurozony. (vide Grecja?)

--
AS

Data: 2009-02-26 14:05:22
Autor: MariuszM
rozruchy
[...]

Qrcze, co Wy z tymi Kaczorami, zlitujcie się nad nimi i nad nami i już nas nimi nie katujcie.
Teraz jest Wasze pięć minut, macie koryto, pokażcie, że umiecie nim zarządzać. Dość już tego kłapania a PIS to, a PIS tamto. Przedstawcie dobre rozwiązania dobre ustawy, naprawcie po tych wstrętnych Kaczorach gospodarkę. Na razie zajmujecie się tylko uwalaniem inwestycji Rydzyka i telewizją publiczną. Pokażcie, że stać Was na więcej. W czasie kampanii dużo obiecywaliście, teraz dotrzymajcie obietnic! Jakoś nie słyszałem, żeby Donald w czasie kampanili mówił, że jak zacznie rządzić to i tak nic nie zrobi, bo wcześniej rządziły pisuary.

--

pozdrawiam,
Mariusz

p.s.
Przypomniało mi się jeszcze coś. Strasznie platfusów bolą nowe reklamówki PISu, krzyczą że to wywalanie forsy w błoto, że z pieniędzy podatników nie powinno się sponsorować bilbordów. A pamiętacie jak kiedyś pewnego poranka obudziliśmy się i cała Polska była oblepiona Donaldami, prezydent z zasadami, czy jakoś tak to było. Wtedy to było ok? Chyba ze rzeczywiście nie szły na to pieniądze partyjne, tylko od tajemniczych sponsorów.

Data: 2009-02-26 14:13:57
Autor: sorden
rozruchy
MariuszM wrote:

[...]

My, Wy, ONI.
Daj juz z tym spokoj. Ani PiS nie naprawil gpodarki, ani PO jej nie popsulo.
Chodzimy zgodnie z zegarem swiatowej gpospodarki. Łapiać się w średnio
szacownym gronie "gospodarek rozwijajacych sie". I tak bedzie dopoki nie
znajdziemy sie w strefie eurowaluty. Im dluzej politycy beda wejscie Euro blokowac, tym dluzej bedziemy w tym
malo chwalebnym koszyku.
Tyle.

--
in

Data: 2009-02-26 13:35:03
Autor: fatso
rozruchy
sorden wrote:
MariuszM wrote:

[...]

Kol. Mariuszu, jesli Ryzy nic nie robi to i tak juz duzo robi.
Podobnie jak Kaczory: nie znali sie na gospodarce i do niej nie wtracali.
Polsce tylko na dobre to wychodzilo.

Data: 2009-02-26 14:42:11
Autor: MariuszM
rozruchy

Kol. Mariuszu, jesli Ryzy nic nie robi to i tak juz duzo robi.
Podobnie jak Kaczory: nie znali sie na gospodarce i do niej nie wtracali.
Polsce tylko na dobre to wychodzilo.

Może to i prawda.
Choć powiem szczerze, że Zyta była dużo sympatyczniejsza niż ten angielski "ponoć" dżentelmen.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-26 22:47:47
Autor: skippy
rozruchy

Użytkownik "MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go66oa$hjb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jeśli popierasz Balcerka, uzasadnienie wyroku i jeszcze jeden czynnik, to pełna racja.
:)))

Data: 2009-02-26 17:40:48
Autor: Adam Sito
rozruchy
szacownym gronie "gospodarek rozwijajacych sie". I tak bedzie dopoki nie
znajdziemy sie w strefie eurowaluty.
Im dluzej politycy beda wejscie Euro blokowac, tym dluzej bedziemy w tym
malo chwalebnym koszyku.

Hit sezonu;-)
Proponuję więc do strefy euro przyjąć USA, Japonię, Norwegię i Australię. Chciałbym aby nasza gospodarka wyglądała tak biednie jak ich, a jakoś do eurozony się nie spieszą...

Czym Wielka Brytania byłaby gdyby nie GBP?
--
AS

Data: 2009-02-26 18:08:26
Autor: sorden
rozruchy
Adam Sito wrote:

Proponuję więc do strefy euro przyjąć USA, Japonię, Norwegię i Australię.
Chciałbym aby nasza gospodarka wyglądała tak biednie jak ich, a jakoś do
eurozony się nie spieszą...

Naprawde nie widzisz roznicy miedzy nasza waluta a np. USD ? Jesli nie to
faktycznie - hit sezonu.

--
in

Data: 2009-02-26 18:08:51
Autor: fatso
rozruchy
sorden wrote:
Adam Sito wrote:

[...]

Bycie poza mechanizmem waluty pan-europejskiej ma jedna slodka zalete- mozna sie wykaraskac z zadluzenia
panstwa poprzez nakrecenie inflacji. Prosze popatrzec na Wlk Brytanie: ucieklismy tam z zadluzenia wojennego
w ten wlasnie sposob.
Ja jeszcze sam pamietam ze moglem, i omalo co tego nie zrobilem, kupic niezly domek za 3 tys funtow w 1978r.
Kupilem z trudem piekny nowy dom 3-sypialniowy z garazem, duzo ziemi, we wschodniej Anglii za niecale 22 tys funtow
w 1980r. Dom padl lupem zony No 1, neich sie cieszy ropucha bo wart jest dzisiaj co najmniej 300 tys funtow.
Rzad Wlk Brytanii juz od dawna spelnial kryteria Maastricht ale sie do euro nie pali jakos. Niemiaszki, Wlosi i Hiszpanie-
czyli narodki pracowicie wypukujace dla nas samochody u siebie, coraz glosniej nam z tego powodu zlorzecza.
A to dlatego, ze dyskretnie zaaranzowany spadek wartosci funta bije ich coraz mocniej po kieszeni.  Obecne szalencze wprost
rzucanie gorami pieniadza w strone upadajacych bankow takze gorszy mocno Niemcow ale nam tutaj raczej nie przeszkadza.
No coz, stateczne Szkopki straca na tym intersie gdy my tanczac i hulajac wyjdziemy z recesji obronna reka.

fatso

Data: 2009-02-26 21:24:39
Autor: viper
rozruchy
No coz, stateczne Szkopki straca na tym intersie gdy my tanczac i hulajac wyjdziemy z recesji obronna reka.

fatso

fatso, nie łudź się... osłabienie funta nie bierze się z niczego... gospodarka brytyjska jest w tragicznym stanie i pierwsza pójdzie na rzeź...

Data: 2009-02-27 00:58:10
Autor: sorden
rozruchy
fatso wrote:

[...]

Tak, sposob z inflacja jest stary jak swiat. Tylko czy moralny ? Okradanie
ludzi z oszczednosci, wierzycieli z dlugow. Sladem krajow afrykanskich.

W strefie Euro tez mozna sobie wydrukowac pieniadze i zrobic wielka
inflacje. Tylko nikt razsadny tego nie zrobi.

--
in

Data: 2009-02-27 03:13:55
Autor: fatso
rozruchy
sorden wrote:
fatso wrote:

[...]

Panie kolego, Polska jest doskonalym przykladem na to, ze spoleczenstwo trzeba najpierw obrabowac
z wszelkich oszczednosci aby pozniej wdrozyc gleboka reforme gospodarcza. Pamietam jeszcze moja
wlasna matke, ktora przy kazdej mojej wizycie w kraju przypominala mi, ze sobie odlozyla pieniadze na wlasny
pogrzeb i gdzie pojsc do ZUSu aby je wybrac. No i gdy juz taka smutna okolicznosc nadeszla to sie okazalo,
ze jej oszczednosci zostaly  juz zredukowane do smiesznych rozmiarow. No ale ten bolesny manewr Polska juz przeszla,
powinna miec teraz spokoj na 50 lat. Inna sprawa z krajami zachodniej Europy. Za rozbuchana konsumpcje na kredyt
trzeba teraz bedzie zaplacic. Wlasnie odbywa sie u nas manewr ucieczki od Zyda poprzez spadek wartosci pieniadza.
Cwany ten nasz Gordon Brown, ktos w Times napisal widzac goscia jak brylowal w Davos posrod laureatow Nobla
w ekonomii, ze to nasz premier a nie owi frajerzy powinien dostac szwedzka nagrode.

fatso

Data: 2009-02-27 06:39:14
Autor: sorden
rozruchy
fatso wrote:

Cwany ten nasz Gordon Brown, ktos w Times napisal widzac goscia jak
brylowal w Davos posrod laureatow Nobla
w ekonomii, ze to nasz premier a nie owi frajerzy powinien dostac
szwedzka nagrode.

Juz rozumiem, dlaczego inwestujesz w zloto/srebro ;)

--
in

Data: 2009-02-26 23:35:17
Autor: MariuszM
rozruchy
Im dluzej politycy beda wejscie Euro blokowac, tym dluzej bedziemy w tym
malo chwalebnym koszyku.

Prawda jest taka, że jeśli brać pod uwagę kraje starej unii, to te które są w strefie euro rozwijają się dużo wolniej (na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat) niż te z własną walutą. W mediach o tym cicho. Gdyby było odwrotnie i euro było stymulatorem wzrostu gospodarczego, to było by to co dwa tygodnie przytaczane jako główny argument za wejściem do strefy.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-27 00:16:27
Autor: skippy
rozruchy

Użytkownik "MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go75vt$2kf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

na biologii sie uczyłem ze dziecko szybciej rosnie niz dorosły
wcale nie tak cicho o tym

Data: 2009-02-27 02:03:40
Autor: MariuszM
rozruchy
[...]

Pisałem o starej unii, porównaj sobie np GB i Niemcy.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-26 17:35:59
Autor: ST- LM
rozruchy
> [...]

nie
szły na to pieniądze partyjne, tylko od tajemniczych sponsorów.

Ach,. wszystko jest w najlepszym porządku... tylko kraj został fatalnie
wybrany...
Jeden z pierwszych baloników, który zniknął... A my stoimy nad przepaścią
i ciągle się wahamy dać krok naprzód (zaliczyć przepaść), czy jeszcze
zaczekać...
ST

Data: 2009-02-26 14:24:53
Autor: Dieter
rozruchy
Mnie tam grzeje PO, PIS, LPR, Samoobrona, ale czy to nie za czasow PO bede musial doplacac do czyjegos niesplaconego kredytu wzietego na zakup czworakow w bloku za 500.000 zl? Do obslugi tego burdelu z doplatami trzeba bedzie wygenerowac kolejne kilkanascie tysiecy urzednikow.

D.

Data: 2009-02-26 16:56:38
Autor: XXL
rozruchy
Dieter <dieterx.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Mnie tam grzeje PO, PIS, LPR, Samoobrona, ale czy to nie za czasow PO bede musial doplacac do czyjegos niesplaconego kredytu wzietego na zakup czworakow w bloku za 500.000 zl? Do obslugi tego burdelu z doplatami trzeba bedzie wygenerowac kolejne kilkanascie tysiecy urzednikow.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Retoryka UPR nic tu nie pomoże. Wszak to prywatne banki inwestycyjne w USA
doprowadziły świat do tego burdelu, nieprawdaż?
Doprowadziły do tego te instytucje i ten kraj za które J.K.Mikke dałby się
pokroić.
Co to znaczy czasy PO? Czy to PO doprowadziło do kryzysu subprime i wielkiej recesji USA i resztę świata?

Data: 2009-02-26 18:10:49
Autor: sorden
rozruchy
 XXL wrote:

[...]

Gdyby nie polityka PANSTWA i jego Banku Centralnego, banki te nie byloby tak
napompowane tanim, spekulacyjnym pieniadzem i nie wymyslalyby - w nadmiarze
forsy - tak kosmicznych instrumentow finansowych.

--
in

Data: 2009-02-26 20:26:02
Autor: Dieter
rozruchy
Rudy i jego banda powinni sie odpierdolic od mojej kasy, a jesli chca juz zgrywac dobrodziejow, to niech placa ze swoich kieszeni za czyjes dlugi.

D.

Data: 2009-02-26 19:38:45
Autor: XXL
rozruchy
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Rudy i jego banda powinni sie odpierdolic od mojej kasy, a jesli chca juz zgrywac dobrodziejow, to niech placa ze swoich kieszeni za czyjes dlugi.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak liberałowie z UPR będą mieli ponad 50% w przyszłym parlamencie to
wprowadzą w Polsce XIX-wieczny kapitalizm. Na razie poparcie dla tej kanapowej
partii nie przekracza 1%.
Rząd PO-PSL robi co może, żeby nie zadłużać jeszcze bardziej przyszłych
pokoleń jak to proponują "eksperci" z PIS poprzez drukowanie pieniędzy bez
pokrycia.

Data: 2009-02-26 20:46:16
Autor: Dieter
rozruchy
Klasyczny PeOwiec z Ciebie. Jak ktos mowi, ze PO cos robi nie tak, to koronnym argumentem jest: "a PIS..........". Podobnie jesli zapytac wyborce PO, dlaczego wybral Rudego i jego bande, 99.9% odpowiedzi brzmi: "Wazne, ze odsuneli PIS od wladzy." i  na tym koncza sie argumenty pryszczatych. Zeby bylo jasne: olewam politykow z lewa i z prawa i robie swoje.

D.

Data: 2009-02-27 00:59:57
Autor: sorden
rozruchy
Dieter wrote:

Zeby
bylo jasne: olewam politykow z lewa i z prawa i robie swoje.

Jak tak naprawde wiekszosc ludzi w tym kraju.
Jesli chodzi o sposob na kryzys to faktycznie PO i PiS sroja po dwoch
stronach barykady.

--
in

Data: 2009-02-27 08:15:26
Autor: XXL
rozruchy
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): ..."Wazne, ze odsuneli PIS od wladzy." i  na tym koncza sie argumenty
pryszczatych. Zeby bylo jasne: olewam politykow z lewa i z prawa i robie swoje.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A chciałbyś żyć w skansenie zbudowanym przez PIS, LPR, Samoobronę i o.Rydzyka?
W państwie policyjnym i ciemnogrodzie rządzonym przez zacofanego i
antyeuropejskiego dyktatorka Jarosława K. wspieranego przez PIS-owskiego
prezydenta?
Ja też robię swoje, nie mam nic wspólnego z polityką ale uważam że poglądy i
spojrzenie na rzeczywistość mam zdrowe.
Bujanie w obłokach, popieranie nierealnych programów które nie mają nic
wspólnego ze współczesnością (np.UPR)to nie moja specjalność. Już dawno z tego
wyrosłem a jak widzę Ty mimo, że jesteś dojrzałym facetem nadal chcesz biegać
w krótkich spodenkach.

Data: 2009-02-27 09:23:36
Autor: Dieter
rozruchy
Efekt koncowy sie liczy.

PO znajduje sie w tej komfortowej sytuacji, ze wszystko co zle moze zwalic na kryzys swiatowy.

D.

Data: 2009-02-27 10:26:03
Autor: x
rozruchy

[...]

Aja nie chcialbym zyc  w swiecie pryszczatych, ups przepraszam- "mlodych profesjonalistow". Zwyczje korporacyjne, bezideowosc,za wszelka cene do kasy itp. Brzydze sie bardziej niz  moherami.

Data: 2009-02-27 10:41:44
Autor: Endriu
rozruchy
Aja nie chcialbym zyc  w swiecie pryszczatych, ups przepraszam- "mlodych profesjonalistow". Zwyczje korporacyjne, bezideowosc,za wszelka cene do kasy itp. Brzydze sie bardziej niz  moherami.

A mnie się marza JOW-y, a najlepiej i demokracja bezpośrednia - jak w Szwajcarii, oraz  jeszcze ze cztery w miarę "niezależne" publiczne telewizje łamiące pookragłostołowy monopol medialny który w założeniu eliminować ma konkurencję polityczną.

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Które z ugrupowań to zrobi wszystko mi jedno - byleby to ktokolwiek zrobił ...... Jak na razie od 1993 i "Noiznej zmiany" wszystko idzie w wprost przeciwnym kierunku ....

Endriu

Data: 2009-02-28 00:00:24
Autor: MariuszM
rozruchy
[...]

Naprawdę w to wierzysz?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-26 20:53:11
Autor: Dieter
rozruchy
Troche dla rownowagi, aby zylka Ci nie pekla od podwyzszonego cisnienia. Smiesza mnie na maxa te wszystkie debilne spoty reklamowe PISu w TV. Wszyscy w nich gadaja co trzeba zrobic, co musza zrobic, co chca. Szkoda tylko, ze nie mowia JAK to zrobic i skad wziac na to wszystko kase. Plebs i tak kupi te spoty. Jarek doskonale wie kiedy je nadawac i Jaro zdaje sobie sprawe, ze dobry wyborca, to wyborca wkurwiony na PO i kryzys.

D.

Data: 2009-02-26 23:22:14
Autor: mwojc
rozruchy
Dieter wrote:

[...]

Jeszcze się Jaro na tej swojej strategii przejedzie. Do wyborów kawał
kryzysu może zostać skasowany.

--
Marek

Data: 2009-02-26 21:18:32
Autor: viper
rozruchy
Rudy i jego banda powinni sie odpie  od mojej kasy, a jesli chca juz zgrywac dobrodziejow, to niech placa ze swoich kieszeni za czyjes dlugi.

D.

Dieter, nie bądź taki chytry... żyjesz w tym kraju i łaski nie zrobisz jak z twojej kasy zostanie sfinansowana pomoc dla mniej zaradnych... powinieneś byc z tego zadowolony...

Data: 2009-02-26 21:24:32
Autor: Hubert
rozruchy
viper wrote:
[...]

"Mniej zaradnych"? Są chyba lepsze określenia na nie mających niemal żadnych oszczędności i kupujących mieszkanie za połowę swoich przyszłych potencjalnych dochodów...

Hubert

Data: 2009-02-26 21:36:56
Autor: Dieter
rozruchy
Jak mnie na cos nie stac, to tego nie kupuje. Pewnie, ze fajnie by bylo mieszkac w Monaco i kiwać się Bentleyami pod kolor krawata.

D.

Data: 2009-02-26 23:14:45
Autor: cgl
rozruchy
Dieter pisze:
Jak mnie na cos nie stac, to tego nie kupuje. Pewnie, ze fajnie by bylo mieszkac w Monaco i kiwać się Bentleyami pod kolor krawata.

D.
A myslalem ze astrologia finansowa to umozliwia ;-)
A niech mnie, przestaje sie tym interesowac skoro nawet Dieter (oblatany przeciez w te klocki chyba) dzieki temu nie zarobil na Bentleya :)

Data: 2009-02-27 07:15:53
Autor: Lech Dubrowski
rozruchy
A myslalem ze astrologia finansowa to umozliwia ;-)
A niech mnie, przestaje sie tym interesowac skoro nawet Dieter (oblatany przeciez w te klocki chyba) dzieki temu nie zarobil na Bentleya :)

Jakby zarobil to nie bralby sie do polityki.

Leszek

Data: 2009-03-02 02:20:18
Autor: kl1
rozruchy
On 27 Lut, 07:15, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:

Jakby zarobil to nie bralby sie do polityki.
oo!! to w których wyborach można na niego głosować z jakiej partii
staruje? (jakaś własna?:)

Data: 2009-02-26 12:26:34
Autor: Greg
rozruchy
[...]

No proszę.
Tusku-lyberał podwyższa to, co Kaczor-socjalista obniżył...

rozruchy