rozrząd, kiedy?

Data: 2011-03-28 21:35:19
Autor: Jendrek
rozrząd, kiedy?
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

Data: 2011-03-28 21:48:32
Autor: MMS
rozrz�d, kiedy?
W dniu 2011-03-28 22:35, Jendrek pisze:
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

Najlepiej wymienić szybko.
Takie sprawdzanie nieraz drogo kosztuje.

Data: 2011-03-28 22:04:56
Autor: kml
rozrząd, kiedy?

Użytkownik "Jendrek" <Jendrek303@gmail.com> napisał w wiadomości news:imqoch$84b$1mx1.internetia.pl...
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

Od razu po zakupie.

kml

Data: 2011-03-28 22:16:03
Autor: venioo
rozrząd, kiedy?
W dniu 2011-03-28 21:35, Jendrek pisze:
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

Oddac do zaufanego mechanika, zeby obejrzal i wyrazil swoje zdanie. A najlepiej wymienic jak najszybciej, od razu po zakupie.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-03-29 07:58:20
Autor: MarcinJM
rozrząd, kiedy?
W dniu 2011-03-28 22:16, venioo pisze:
[...]

Nie sadziesz, ze jak juz rozbierze i "wyrazi swoje zdanie" to prosciej bedzie wymienic?
Chyba, ze "wyrazi swoje zdanie" podnoszac jeno maske do gory.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-03-30 00:00:09
Autor: venioo
rozrząd, kiedy?
W dniu 2011-03-29 07:58, MarcinJM pisze:
[...]

Mowilem o sprawdzeniu optycznie, po zdjeciu oslony. Nieraz widac, ze pasek jest juz mocno zmeczony.
  Jak juz jest rozebrane to wtedy nie ma sie nad czym zastanawiac :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-03-28 22:31:48
Autor: Krzysiek Kielczewski
rozrzÂąd, kiedy?
On 2011-03-28, Jendrek <Jendrek303@gmail.com> wrote:
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

Jak nic nie wiesz to po prostu wymień. Remont silnika jest drooogi.

Pzdr,
Krzysiek Kieczewski

Data: 2011-03-28 22:54:56
Autor: to
rozrząd, kiedy?
begin Jendrek
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela,
auto ( Audi A6) ma 250.000 przejechane.

Gdy silnik zgaśnie, a auto nie będzie chciało zapalić to znaczy, że trzeba było już wymienić.

Data: 2011-03-29 17:12:09
Autor: Olo
rozrząd, kiedy?
On 2011-03-28 21:35, Jendrek wrote:
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

od razu po zakupie, jaki silnik?

Data: 2011-03-29 17:17:11
Autor:
rozrząd, kiedy?

Użytkownik "Jendrek" <Jendrek303@gmail.com> napisał w wiadomoœci news:imqoch$84b$1mx1.internetia.pl...
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

kumpel ma A6 2,5 TDI no i nawet jezeli by chcial to g*wno sie zobaczy bo do wymiany trzeba caly pas przedni zdemontowac... wiec na oko bym raczej nie liczyl tylko na zdrowy rozsadek i wymienil jak najszybciej ;)

Data: 2011-03-29 18:54:14
Autor: Olo
rozrząd, kiedy?
On 2011-03-29 17:17, MŁ wrote:
UĹźytkownik "Jendrek"<Jendrek303@gmail.com>  napisał w wiadomoďż˝ci
[...]

a skąd wiesz że to 2.5 TDI?

Data: 2011-03-29 19:34:00
Autor:
rozrząd, kiedy?

On 2011-03-29 17:17, MŁ wrote:
Użytkownik "Jendrek"<Jendrek303@gmail.com>  napisał w wiadomo?ci
[...]

nie wiem... opisuje stan rzeczy przy wlasnie takim silniku.

Data: 2011-03-29 19:35:11
Autor: Olo
rozrząd, kiedy?
On 2011-03-29 17:17, MŁ wrote:
[...]

bo akurat w przypadku mojego silnika 2.6 V6 rozbebeszanie przodu jest niepotrzebne

Data: 2011-03-29 19:44:33
Autor:
rozrząd, kiedy?

On 2011-03-29 17:17, MŁ wrote:
[...]

no to jestes o ok 150-200 PLNow bogatszy przy kazdej wymianie rozrzadu ;)

Data: 2011-03-30 14:50:44
Autor: Olo
rozrząd, kiedy?
W dniu 2011-03-29 19:44, MŁ pisze:

no to jestes o ok 150-200 PLNow bogatszy przy kazdej wymianie rozrzadu ;)

nie wydaje mi się

Data: 2011-03-31 15:55:55
Autor: Stachu Gdansk
rozrząd, kiedy?
W dniu 2011-03-28 21:35, Jendrek pisze:
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

Ja kupiłem auto, i nie wymieniłem rozrządu bo poprzedni właściciel zapewniał że wymieniał. Po ok 10 tys. km padła mi pompa wody. I cieszę się że tylko pompa a nie pasek. Więc nie ryzykuj, mówię po swoim przykładzie :)

Pozdrawiam
Stachu

Data: 2011-03-31 09:33:54
Autor: Mateusz
rozrząd, kiedy?
On 31 Mar, 15:55, Stachu Gdansk <stachu....@gmail.com> wrote:
Ja kupiłem auto, i nie wymieniłem rozrządu bo poprzedni właściciel
zapewniał że wymieniał. Po ok 10 tys. km padła mi pompa wody. I cieszę
się że tylko pompa a nie pasek. Więc nie ryzykuj, mówię po swoim

Normalka - jak kilka razy bywałem na giełdzie w Mysłowicach to każdy
prywaciarz zapewniał, że były wymieniane filtry, olej i rozrząd.
Kiedyś o zgrozo nawet trafiłem na oszołoma, który usiłował mi wmówić,
że w jego sztuce (Yaris _CP10) był wymieniany pasek rozrządu...
(sztuka była z łańcuchem, o którym w ogóle się nie pamięta)

Nie wiem dlaczego tylu ludzi się nabiera na takie głupie pitolenie -
przecież to standard. Teraz wszystko takie drogie, wszyscy narzekają,
wolą gryźć się z myślami i zastanawiać się czy aby ten poprzedni
właściciel mówił prawdę zamiast wymienić a nie p***dolić bez sensu.

Data: 2011-03-31 14:56:16
Autor: Kamil
rozrząd, kiedy?
On 31/03/2011 14:55, Stachu Gdansk wrote:
[...]

I tak bez faktur uwierzyłeś? :D

Kamil

Data: 2011-03-31 16:03:28
Autor: Stachu Gdansk
rozrząd, kiedy?
W dniu 2011-03-31 15:56, Kamil pisze:
[...]

Człowiek całe życie się uczy tego, jaki jest głupi i naiwny :)

Data: 2011-03-31 15:26:37
Autor: Kamil
rozrząd, kiedy?
On 31/03/2011 15:03, Stachu Gdansk wrote:
[...]

W sumie racja, chcesz wierzyć w ludzi i dostajesz po tyłku.

Kamil

Data: 2011-03-31 18:52:55
Autor: Michał
rozrząd, kiedy?

> Człowiek całe życie się uczy tego, jaki jest głupi i naiwny :)

W sumie racja, chcesz wierzyć w ludzi i dostajesz po tyłku.

Ja kupiłem i poprzedni właściciel mówił że chyba wymienił i że chyba w tym aucie, ale nie pamięta na 100% ale raczej tak 30kkm temu.

zrobiłem 35kkm i pasek jeszcze jest :)

pozdrawiam.

Data: 2011-04-01 18:52:04
Autor: J.F.
rozrząd, kiedy?
Użytkownik "Kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:in2160$5fq$1inews.gazeta.pl...
[...]

A o pompe nie pytal.

I moze wlasnie zaoszczedzil, bo wymienilby pasek, a po 10kkm znow robota z pompa :-)

J.

rozrząd, kiedy?