rozrząd, kiedy?

Data: 2011-03-29 17:17:11
Autor:
rozrząd, kiedy?

Użytkownik "Jendrek" <Jendrek303@gmail.com> napisał w wiadomoœci news:imqoch$84b$1mx1.internetia.pl...
jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

kumpel ma A6 2,5 TDI no i nawet jezeli by chcial to g*wno sie zobaczy bo do wymiany trzeba caly pas przedni zdemontowac... wiec na oko bym raczej nie liczyl tylko na zdrowy rozsadek i wymienil jak najszybciej ;)

Data: 2011-03-29 18:54:14
Autor: Olo
rozrząd, kiedy?
On 2011-03-29 17:17, MŁ wrote:
UĹźytkownik "Jendrek"<Jendrek303@gmail.com>  napisał w wiadomoďż˝ci
[...]

a skąd wiesz że to 2.5 TDI?

Data: 2011-03-29 19:34:00
Autor:
rozrząd, kiedy?

On 2011-03-29 17:17, MŁ wrote:
Użytkownik "Jendrek"<Jendrek303@gmail.com>  napisał w wiadomo?ci
[...]

nie wiem... opisuje stan rzeczy przy wlasnie takim silniku.

Data: 2011-03-29 19:35:11
Autor: Olo
rozrząd, kiedy?
On 2011-03-29 17:17, MŁ wrote:
[...]

bo akurat w przypadku mojego silnika 2.6 V6 rozbebeszanie przodu jest niepotrzebne

Data: 2011-03-29 19:44:33
Autor:
rozrząd, kiedy?

On 2011-03-29 17:17, MŁ wrote:
[...]

no to jestes o ok 150-200 PLNow bogatszy przy kazdej wymianie rozrzadu ;)

Data: 2011-03-30 14:50:44
Autor: Olo
rozrząd, kiedy?
W dniu 2011-03-29 19:44, MŁ pisze:

no to jestes o ok 150-200 PLNow bogatszy przy kazdej wymianie rozrzadu ;)

nie wydaje mi się

rozrząd, kiedy?