roztocze na rowerkach-gdzie spać ?

Data: 2010-04-23 00:43:14
Autor: rabin
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?
witam,
wybieram się na kilka dni na Roztocze i chciałbym zapytać tych, którzy
tam byli gdzie najlepiej spać.Chodzi mi o miejscowość, tak żebym miał
w miarę niedaleko do głównych szlaków rowerowych i duży wybór
kierunków.

dzięki za pomoc.

rabi

Data: 2010-04-23 00:58:40
Autor: tadek
On 23 Kwi, 09:43, rabin <tomasz.rabc...@gmail.com> wrote:
[...]

Zwierzyniec. Schronisko Młodzieżowe przy technikum Zarządza nim Pan
Winnik/ przynajmniej tak było latem ur tel. 504651675

Data: 2010-04-23 01:00:42
Autor: rabin
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?

Zwierzyniec. Schronisko Młodzieżowe przy technikum Zarządza nim Pan
Winnik/ przynajmniej tak było latem ur tel. 504651675

duża jest ta miejscowość?

nie wiesz czy działają w okolicznych miastach jakieś połączenia
szynobusami? bo o pociągach, których już nie ma poczytałem.

rabi

Data: 2010-04-23 08:57:50
Autor: Menel
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?
rabin <tomasz.rabczuk@gmail.com> napisał(a):
nie wiesz czy dzia=B3aj=B1 w okolicznych miastach jakie=B6 po=B3=B1czenia
szynobusami? bo o poci=B1gach, kt=F3rych ju=BF nie ma poczyta=B3em.

masz przesrane :)

Data: 2010-04-23 02:01:16
Autor: rabin
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?

masz przesrane :)

dam sobie radę z dzieckiem bez wspomagaczy :P

Data: 2010-04-23 12:07:47
Autor: robertcb
> [...]

nie wiesz czy działają w okolicznych miastach jakieś połączenia
szynobusami? bo o pociągach, których już nie ma poczytałem.

co do transportu to można próbować PKS (o ile bedzie to autobus, a nie bus) to o ile bagażnik nie będzie zapełniony to kierowca powinien sie zgodzic na przewóz choćby częściowo spakowanego roweru (zdjecie przedniego koła, skręcona kierownica, odkręcone pedały) i prowizorycznie opakowany choćby w duży worek na śmieci i oklejony taśmą, czy obwiązany sznurkiem.

Data: 2010-04-23 10:36:30
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Fri, 23 Apr 2010 00:43:14 -0700 (PDT), rabin napisał(a):

witam,
wybieram się na kilka dni na Roztocze i chciałbym zapytać tych, którzy
tam byli gdzie najlepiej spać...

pierwsze skojarzenie z tytułem:

Pyta pchła pchłę: - Gdzie byłaś na wakacjach?
- Na Krecie. A ty?
- Na Azorach.

I oczywiście nic w temacie do powiedzenie nie mam. :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-04-25 07:04:34
Autor: nb
at Fri 23 of Apr 2010 10:36, Marek 'Qrczak' Potocki wrote:

[...]

Znam osobę uczuloną na roztocza, która nie może spać
w często zaroztoczonych schroniskach. Zdziwiło mnie,
że bydlaki mogą zaatakować również rowery :-)

I oczywiście nic w temacie do powiedzenie nie mam. :)

TakoĹź :-)

--
nb

Data: 2010-04-23 10:57:13
Autor: Zachu

http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=16&lat=50.4823&lon=23.04286&layers=B00000FT&mlat=50.48202&mlon=23.04058

http://www.nitka.pl/2005/dom-marianny-i-krzysztofa-najda-roztocze

--
Zachu

Data: 2010-04-23 03:19:51
Autor: tadek
On 23 Kwi, 10:57, Zachu <zs...@wx.pl> wrote:
> [...]
> tam byli gdzie najlepiej spać.Chodzi mi o miejscowość, tak żebym miał
> w miarę niedaleko do głównych szlaków rowerowych i duży wybór

 smaczne posiłki w niedalekiej Zagrodzie Guciów
Taak w zagrodzie Guciów  szklanka kwaśnego mleka 6 zł o inne posiłki
już nie pytałem

Data: 2010-04-23 13:15:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?
rabin bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
wybieram się na kilka dni na Roztocze i chciałbym zapytać tych, którzy
tam byli gdzie najlepiej spać.

Sugeruję w namiocie.
;-)

Data: 2010-04-23 14:26:01
Autor: granat
rabin pisze:
[...]

kiedys w kilka osob z rowerami zatrzymalismy sie w domku gargamela:
Borowina 44 k/ Józefowa
tel.0693 419-918

http://www.noclegi-roztocze.pl/noclegi-roztocze.html?task=detail&id=15

roztocze na rowerkach-gdzie spać ?