roztocze na rowerkach-gdzie spać ?

Data: 2010-04-23 00:58:40
Autor: tadek
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?
On 23 Kwi, 09:43, rabin <tomasz.rabc...@gmail.com> wrote:
witam,
wybieram się na kilka dni na Roztocze i chciałbym zapytać tych, którzy
tam byli gdzie najlepiej spać.Chodzi mi o miejscowość, tak żebym miał
w miarę niedaleko do głównych szlaków rowerowych i duży wybór
kierunków.

dzięki za pomoc.

rabi

Zwierzyniec. Schronisko Młodzieżowe przy technikum Zarządza nim Pan
Winnik/ przynajmniej tak było latem ur tel. 504651675

Data: 2010-04-23 01:00:42
Autor: rabin
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?

Zwierzyniec. Schronisko Młodzieżowe przy technikum Zarządza nim Pan
Winnik/ przynajmniej tak było latem ur tel. 504651675

duża jest ta miejscowość?

nie wiesz czy działają w okolicznych miastach jakieś połączenia
szynobusami? bo o pociągach, których już nie ma poczytałem.

rabi

Data: 2010-04-23 08:57:50
Autor: Menel
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?
rabin <tomasz.rabczuk@gmail.com> napisał(a):
nie wiesz czy dzia=B3aj=B1 w okolicznych miastach jakie=B6 po=B3=B1czenia
szynobusami? bo o poci=B1gach, kt=F3rych ju=BF nie ma poczyta=B3em.

masz przesrane :)

Data: 2010-04-23 02:01:16
Autor: rabin
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?

masz przesrane :)

dam sobie radę z dzieckiem bez wspomagaczy :P

Data: 2010-04-23 12:07:47
Autor: robertcb
> [...]

nie wiesz czy działają w okolicznych miastach jakieś połączenia
szynobusami? bo o pociągach, których już nie ma poczytałem.

co do transportu to można próbować PKS (o ile bedzie to autobus, a nie bus) to o ile bagażnik nie będzie zapełniony to kierowca powinien sie zgodzic na przewóz choćby częściowo spakowanego roweru (zdjecie przedniego koła, skręcona kierownica, odkręcone pedały) i prowizorycznie opakowany choćby w duży worek na śmieci i oklejony taśmą, czy obwiązany sznurkiem.

--

roztocze na rowerkach-gdzie spać ?