roztocze na rowerkach-gdzie spać ?

Data: 2010-04-23 10:57:13
Autor: Zachu
roztocze na rowerkach-gdzie spać ?
W dniu 23-04-10 9:43, rabin pisze:
witam,
wybieram się na kilka dni na Roztocze i chciałbym zapytać tych, którzy
tam byli gdzie najlepiej spać.Chodzi mi o miejscowość, tak żebym miał
w miarę niedaleko do głównych szlaków rowerowych i duży wybór
kierunków.

http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=16&lat=50.4823&lon=23.04286&layers=B00000FT&mlat=50.48202&mlon=23.04058

http://www.nitka.pl/2005/dom-marianny-i-krzysztofa-najda-roztocze

--
Zachu

Data: 2010-04-23 03:19:51
Autor: tadek
On 23 Kwi, 10:57, Zachu <zs...@wx.pl> wrote:
> [...]
> tam byli gdzie najlepiej spać.Chodzi mi o miejscowość, tak żebym miał
> w miarę niedaleko do głównych szlaków rowerowych i duży wybór

 smaczne posiłki w niedalekiej Zagrodzie Guciów
Taak w zagrodzie Guciów  szklanka kwaśnego mleka 6 zł o inne posiłki
już nie pytałem

roztocze na rowerkach-gdzie spać ?