rozwaliłem wycieraczki- almeran15

Data: 2011-12-22 22:41:05
Autor: Kuba \(aka cita\)
rozwaliłem wycieraczki- almeran15

Użytkownik "emde" <mdrok.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jd06vr$dtk$1inews.gazeta.pl...
Właśnie wróciłem z montowania akumulatora po tym jak padł.
Podłączyłem wszystko, przekręcam kluczyk i bach. Były włączone wycieraczki a
przymarzły na mrozie teraz i w efekcie słyszę, że silnik od nich chodzi ale
ramiona się nie poruszają jak już osuszyłem i odmroziłem szybę. Co mogło się
zerwać i na wymianę czego się szykować :(?

jeśli chodzi silnik, to pewnie wieloklin sie zerwał na ośce.
Mechanizm zwykle występuje jako jeden element + silnik, za to do niektóych modeli można to kupić naprawde tanio. Ostatnio szukałem dla znajomego do Golfa IV i zapłaciłem za cały mechanizm 50zł (nowy)
ps. tylko wymiana upierdliwa

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

rozwaliłem wycieraczki- almeran15