rozwalony/zajechany układ napędowy

Data: 2015-07-23 06:51:03
Autor: Ignac
rozwalony/zajechany układ napędowy
W dniu czwartek, 23 lipca 2015 09:32:20 UTC+2 użytkownik szk napisał:

Na wstępie zaznaczam, że nie mam pojęcia o majsterkowaniu przy rowerze
Najprościej oddać do serwisu, niech zamontują nowy napęd na komponentach
np.Deore, bo masz tam manetki- Deore SL-M511 Rapidfire Plus.
Zawieźiesz, zapłacisz, przywieziesz i po problemie
Jeśli tata nie serwisował rowerów, i kupno komponentów będzie przypadkowe,
to rozczarowanie naprawą gotowe.

Rower Kellys Salamander 17,5'' z 2007 roku - niestety nie mogę trafić
http://www.bikekatalog.pl/2007/?ppg=show&baza=rowery&pid=2864
-suport: TRUVATIV cartridge (113mm)
-korby: TRUVATIV ISOflow (44x32x22T)
-kaseta: SHIMANO Deore CS-HG50-9
-łańcuch: KMC 108 ogniw

Lub szukać w/w komponentów/zamienników w sklepach stacjonarnych.

Naprawa w serwisie na chwile obecną odpada, gdyż mam do niego daleko

No to algorytm się zapętlił i proponuje sprzedaż starego, dołożenie gotówki i
kupno nowego.

rozwalony/zajechany układ napędowy