rozważania "oponowe"

Data: 2009-09-21 11:13:49
Autor: Szymon Machel
rozważania "oponowe"
Witam

Czy założenie innych opon na przód i innych na tył ma jakiś
sens według Was? Rozmiary takie same.
Np. kierunkowe na przód (w przednionapędowcu) i jakieś
asymetryczne na tył. Oczywiście mówię o nowych oponach.
Czy jednak nie kombinować i zakładać takie same wszędzie?

Szymon

Data: 2009-09-21 11:17:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
rozważania "oponowe"
Szymon Machel wydusił z siebie te słowy:

[...]

oczywiście nie kombinowac.

Choc dopuszczalne jest posiadanie różnych opon na różnych osiach .. ale to tylko prawo.
W praktyce najlepsze zachowanie auta będzie wtedy, kiedy opony będą równe na wszystkich kolach.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-09-21 10:25:17
Autor: Hants
rozważania "oponowe"
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:h97gbu$mk9$1inews.gazeta.pl...

-- Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl

http://www.cita.pl/cv/

to tak ma byc?

Data: 2009-09-21 11:27:02
Autor: Kuba \(aka cita\)
rozważania "oponowe"
Hants wydusił z siebie te słowy:

"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl

http://www.cita.pl/cv/

to tak ma byc?

znaczy sie jak? Bo nie rozumiem, co próbujesz udowodnic

Data: 2009-09-21 11:41:44
Autor: Rafal
rozważania "oponowe"
Hants pisze:
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:h97gbu$mk9$1inews.gazeta.pl...

-- Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl

http://www.cita.pl/cv/

to tak ma byc?

Nie, podkreślnika nie dałeś na końcu:)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-09-21 11:46:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
rozważania "oponowe"
Rafal wydusił z siebie te słowy:

Hants pisze:
[...]

kolejny mądrala?

Mozesz mi powiedziec, jakie moje CV ma związek z pms a zwlaszcza z tym tematem?
Co Was tak interesuje? Moje zdjęcie? Jest ich zdecydowanie wiecej w galerii - jest ogólno dostępna, pooglądaj sobie.
A moze adres? Czy telefon?
Popros a podam Ci, nie są tajne. Jednak śmiecenie na grupe i jakies durne wstawki są lekko dziecinne.

Data: 2009-09-21 12:06:54
Autor: Hants
rozważania "oponowe"
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:h97i1b$ss$1inews.gazeta.pl...

Juz tak sie nie nadymaj. Zyczliwie zwrocilem Ci uwagę, ze publikujesz bardzo duzo danych osobowych (nie wiem, ruska mafia je uzyje do stworzenia tozsamosci, czy cuś).

Chcialem obejrzec auta z Twojego komisu, znalazlem to, zapytalem, tak ma byc, temat zamkniety.

Data: 2009-09-21 13:15:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
rozważania "oponowe"
[...]

i żeby ustrzec mnie przed publikowaniem danych podałeś linka na grupe - interesujące posunięcie.

ps. tak, tak mialo byc .. póki sie nei wtrąciłes.
Szukam pracy i czasem w pewnych okreslonych sytuacjach wygodniej mi bylo posłużyć sie zwyklym prostym linkiem.
Przeciętny rosyjski mafiozo nie googla po necie szukając mojego CV ... wiec bylo sobie leżało i mogli je oglądac Ci, ktorzy dostali ode mnie linka, a nawet jesli zobaczył je ktoś jeszcze to - w czym problem. Nigdy sie przed nikim nie ukrywałem. Niestety kiedy podałęś linka na pms jakoś nagle dziwnie wzrosło zainteresowanie moim www wiec cv musiało z niego zniknąć.

Dziękuje Ci kurwa bardzo o troske.

Data: 2009-09-21 13:28:18
Autor: spammtrapp
rozważania "oponowe"
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Wystarczy wylaczyc listing katalogow w apachu, ba, wystarczy wrzucic pusty index.php, kto dostanie linka zobaczy co ma, reszta pusta strone.
To powinien wiedziec gosc ktory zajmowal sie administracja i nawet cos tam mial wspolnego z _bezpieczenstwem_...

Sam zes sobie winien publikujac adres niedorobionej strony.

Data: 2009-09-21 13:37:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
rozważania "oponowe"
spammtrapp wydusił z siebie te słowy:

[...]

przecież wrzucilem indexa, a zniknął stamtąd przez .. przypadek
to po pierwsze. A po drugie - do jasnej cholery nie kumasz, ze to nie jest jakas firmowa strona z tajnymi danymi. To jest kawałek mojego miejsca, gdzie nie ma nic, co musialbym specjalnie chowac.

Nie zmienia to faktu, ze nie zależy mi na tym, zeby jakis kretyn wystawiał bezsensowne linki na pms, zwlaszcza, jesli chcial mi tylko zwrocić uwage.
Ty zas teraz uczysz mnie, jak dane zabezpieczac. Jakbym chcial zabezpieczyc, to bym zabezpieczył. Publikuje adres główny, index zniknał - mea coulpa. Ale co to ma wspólnego z podsyłaniem linku do cv w dyskusji o oponach?

W ogole nie rozumiem jak to jest, ze niby dorosłym ludziom musze tłumaczyć rzeczy oczywiste. W dodatku Ty z sarkazem piszesz mi o zabezpieczaniu danych na poziomie "wrzucenia index.html" ... wielki nauczyciel sie znalazł.

Data: 2009-09-21 13:56:25
Autor: Krzysiek Kielczewski
rozwaĹźania "oponowe"
On 2009-09-21, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:

[...]

Dodajmy: po podaniu konkretnego linka ;-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-09-21 14:02:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
rozważania "oponowe"
Krzysiek Kielczewski wydusił z siebie te słowy:

On 2009-09-21, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:

[...]

z nerw nawet zapomnialem dopisac ;-)

Data: 2009-09-21 14:37:07
Autor: spammtrapp
rozważania "oponowe"
Kuba (aka cita) pisze:

[...]

Zaczynam od rzeczy najprostszych...

Data: 2009-09-21 14:45:22
Autor: Kuba \(aka cita\)
rozważania "oponowe"

Kuba (aka cita) pisze:

[...]

najprościej .. to jest czasem po prostu nic nie pisac.
Wbrew pozorom - nie, zeby przemilczec, ale zeby nie zabierac niepotrzebnie głosu.

Data: 2009-09-21 15:10:33
Autor: J.F.
rozważania "oponowe"

Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał
[...]

Jesli chcesz kombinowac, to zapewne masz jakis cel, i tu kombinowanie moze dac pozadany efekt.
Ale te efekty beda widoczne na torze/rajdzie, a nie na drodze.

A jak kombinowac trzeba zeby zdobyc druga identyczna pare, to IMHO nie warto - podobnej klasy i typu opony beda dobre :-)

J.

Data: 2009-09-21 17:05:40
Autor: Szymon Machel
rozważania "oponowe"

Jesli chcesz kombinowac, to zapewne masz jakis cel, i tu kombinowanie moze dac pozadany efekt.
Ale te efekty beda widoczne na torze/rajdzie, a nie na drodze.

Trochę w tą stronę myślałem. No może nie o ekscesach (rajdy etc:)
Ale chodziło mi o zróżnicowanie kół ciągnących, tam gdzie kierowca
sobie tego życzy, oraz kół mających stabilnie trzymać tył (jak najmniejsza
wrażliwość na boczne przeciążenia).
Coś w tym stylu...

Szymon

Data: 2009-09-21 17:57:04
Autor: J.F.
rozważania "oponowe"
Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał w wiadomości news:h984sv$20$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No i fajnie, tylko gdzie dokladne charakterystyki opon, tor testowy i gotowka na zabawy ?
Kupisz 10 kompletow opon i bedziesz mieszal zeby osiagnac 1% poprawe efektow ?

Czy oszczednie gospodarujac juz po paru latach zdobedziesz wiedze ... i sprzedasz auto :-)

J.

Data: 2009-09-21 23:46:42
Autor: Tomasz Pyra
rozważania "oponowe"
Szymon Machel pisze:

[...]

Sądzę że żadne drogowe opony nie są w ten sposób różnicowane, więc nawet jeżeli teoretycznie to dobry pomysł, to w praktyce nie do zrobienia.

Zresztą nawet w sporcie (poza driftingiem, ale tam nie chodzi o najlepszą przyczepność) nie widuje się żeby z przodu i z tyłu auto jechało na różnej rzeźbie bieżnika, tak długo jak nie jest to wynikiem jakiś ograniczeń wynikających z przepisów.

rozważania "oponowe"