rozwi±zanie umowy

Data: 2011-03-06 10:55:50
Autor: darek638
rozwi±zanie umowy
Witam wszystkich.
W temacie mo¿e powinno byæ "nie przed³u¿anie":)
Umowa zawarta 06 lipca 2008 na 36 miesiêcy. Jak prawid³owo sformuowaæ pismo o rozwi±zanie (nie przed³u¿anie) umowy? Jaki termin napisaæ w wypowiedzeniu? Chcê zakoñczyæ wspó³pracê z operatorem równo po 36 miesi±cach ¿eby ju¿ nie wchodziæ w czas nieokre¶lony. Pomo¿e kto¶?

Pozdrawiam
Darek

Data: 2011-03-06 11:44:23
Autor: woohoo
rozwi±zanie umowy
W dniu 2011-03-06 10:55, darek638 pisze:
[...]

Ale chcesz siê pozbyæ tego numeru, mieæ go w pre-paidzie?
Jaka sieæ?

Prawid³owo sformu³owane pismo powinno zawieraæ Twoje dane, których operator u¿ywa do identyfikowania Ciebie jako abonenta, krótkie (to nie komuna, ¿eby trzeba motywowaæ wniosek i prosiæ o jego pozytywne rozpatrzenie) wyja¶nienie czego od nich oczekujesz (ale tu musisz mieæ pewno¶æ, ¿e "tak siê da") i w³asnorêczny podpis. W prawym górnym rogu, dla formalno¶ci, mo¿esz/wypada te¿ podaæ datê i miejscowo¶æ.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedzia³a¶?!"

Data: 2011-03-06 12:16:49
Autor: darek638
rozwi±zanie umowy
U¿ytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ikvoim$6iu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sieæ Orange. To numer Orange Free czyli karta SIM w modemie. Nie zale¿y mi na nim bo do dzwonienia mam fresha.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2011-03-06 12:15:24
Autor: TGor
rozwi±zanie umowy
On 2011-03-06 10:55, darek638 wrote:
Witam wszystkich.
[...]

Nie pisz, ¿e rozwi±zujesz umowê, ale ¿e nie wyra¿sz zgody na przed³u¿enie (prosisz o nieprzed³u¿anie) na czas nieokre¶lony po okresie, na jaki umowê zawarto. Podajesz datê wyga¶niêcia w razie czego, choæ przecie¿ to wiedz±.

"Ja mam astmê i (dziêki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple¶ñ na suficie swojej ³azienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-03-06 12:25:14
Autor: darek638
rozwi±zanie umowy
U¿ytkownik "TGor" <tgor@onet.pyl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ikvqcf$tap$1news.onet.pl...
 Podajesz datê wyga¶niêcia w razie czego, choæ przecie¿ to wiedz±.

Mo¿e i wiedz± ale wolê siê zabezpieczyæ przed zap³aceniem dodatkowego abo:)

Pozdrawiam
Darek

rozwi±zanie umowy