rozwi±zanie umowy TPSa-

Data: 2012-01-19 23:57:20
Autor: Tadeusz Smal
rozwi±zanie umowy TPSa-
W dniu 2012-01-19 22:02, BETON pisze:

Czy taki zapis jest naprawde mozliwy ? Czy mozna tak uwaliæ klienta ze
przez niedotrzymanie terminu mozna przed³u¿aæ umowe na kolejne okresy ?
Czy s± jakie¶ przepisy okre¶laj±ce te kwestie ? Jak juz przed³u¿aj± na 2
to czemu nie na 10 lat ?

:)
Z TPsa wszystko jest mo¿liwe i nie ma sensu gadania z nimi
Ja prawie przez rok odwo³ywa³em siê, przez pó³ roku wyja¶nia³em sprawê w UKE : TPsa odpisywa³a ogólnikami.
UKE stwierdzi³ ,¿e nie w gestii jego uprawnieñ jest  rozstrzygniêcie
czy TPsa mia³a prawo naliczyæ tê karn± op³atê
TPsa sprzeda³a roszczenie Krukowi, który swoim zwyczajem straszy³
mnie przez kilka miesiêcy dzwoni±c nawet kilka razy w tygodniu
a dzi¶ chyba dosta³em nakaz zap³aty z e-s±du
:)))))))
Chyba bo na teraz mam awizo poleconego ale w ubieg³ym tygodniu dzwonili z Kruka z informacj±, ¿e jest ju¿ nakaz zap³aty dla tej sprawy .
W sumie to by³em nieco zdziwiony  bo Pani dzwoni³a aby mnie poinformowaæ, ¿e mam  dwa tygodnie na odwo³anie siê od tego nakazu zap³aty .
Jaki oni maj± interes aby mnie o tym informowaæ?

Oczywi¶cie odwo³am siê i spotkamy siê w prawdziwym s±dzie, gdzie jak sadzê mam sprawê wygran±.

Moja rada to za¿±daj od TPsa dok³adnego sposób naliczenia tej kwoty
bo w tej fakturze dosta³e¶ jest ona podana zapewne bez naliczenia ?

Jest to zgodne z ich przepisami ale jest w nich te¿, ¿e na Twoje ¿±danie musz± Tobie przedstawiæ dok³adne rozliczenie .
U mnie dotychczas tego jeszcze nie zrobili , odsy³ali mnie do swojej stron i kazali samemu sobie wyliczyæ na podstawie zawartych tam informacji.
Z UKE praktycznie po¿ytek by³ tylko taki, ¿e oni przeliczyli i doliczyli sie,¿e TPSA pomyli³a siê i zawy¿y³a o  kilkadziesi±t z³otych tê nale¿no¶æ.
UKE zwróci³o im na to uwagê , Tpsa przys³ali mi korektê "faktury" na poprawn± kwotê ale Krukowi sprzedali  tê nieprawid³ow±, zawy¿on± kwotê.

A dlatego sadzê,¿e mam sprawê  do wygrania w s±dzie?
  TPSa wprowadzi³a mnie w b³±d co to typu i terminu umowy jaka nas wi±za³a i ja na podstawie tych mylnych informacji, w odpowiednim terminie  wyst±pi³em o rozwi±zanie umowy i zmianê operatora.
  TPsa potwierdzi³a  pisemnie rozwi±zanie tej  jako siê pó¼niej dokopali nieaktualnej  umowy na Neostardê bo by³ aneks i zmiana
Neostrady na Multipakiet i dlatego nale¿y im siê zwrot op³aty lojalno¶ciowej za Multipakiet.
TPsa na pytanie: jak ma siê do sprawy to, ¿e wpierw wprowadzili mnie w b³±d a pó¼niej rozwi±zali ze mn± umowê na us³ugê Multipakiet  na podstawie zestawu dokumentów i upowa¿nieñ jednoznacznie wype³nionych dla Neostrady odpisa³a mi, ¿e przepraszaj± mnie za b³êdy swoich pracowników.

z pozdrowieniami i u¶miechami
smal
sklep: http://trawki.pl/

Data: 2012-01-20 20:26:42
Autor: Tadeusz Smal
sprzeciw w EPU
Zabieram siê za pisanie sprzeciwu do otrzymanego nakazu zap³aty
w EPU za sprawê o której wspomnia³em powy¿ej
Za³o¿y³em ju¿ sobie  konto , dosta³em kod dostêpu, mam numer sprawy ale nie wiem jeszcze jak  wys³aæ ten sprzeciw.
Prosi³bym o wskazówki

Nastêpna sprawa to w tym sprzeciwie z uzasadnieniem
mam zapewne za³±czyæ swoje ¿±dania wzglêdem powoda:
- po pierwsze powód ma spadaæ na drzewo ze swoim ¿±daniami bo s± one nie zasadne
- po drugie zwrotu kosztów procesu
Co jeszcze ewentualnie mogê za¿±daæ?
Na razie nie biorê jeszcze prawnika wiec nie ma kosztów zastêpstwa procesowego

Tak siê zastanawiam czy w oparciu o art 105. ust1
  Prawa Telekomunikacyjnego mam prawo za¿±daæ od powoda (KRUKa)
  1/15 x 30dni x 12miesiêcy x 69,9 (abonament) = 1677,6 z³
wraz z odsetkami

Czy te¿ powinienem poczekaæ ewentualnie wygram sprawê
i zacz±æ siê s±dziæ z TPSA