rozwi±zanie umowy o internet

Data: 2010-01-18 09:42:35
Autor: BETON
rozwi±zanie umowy o internet
Witam

Jestem operatorem - dostawc± internetu w rejonie w którym nie ma konkurencji
 Wiem ze rozwi±zuj±c z klientem umowe pozbawie  go Internetu, bez mozliwosci wykupienia tej us³ugi u kogo¶ innego. Czy moge tak bezkarnie, bez podania przyczyny j± rozwiazac ( z powodów osobistych np kogo¶ nie lubie :)   ???
Czy móg³bym stosowaæ zawy¿one stawki abonamentu  Internetowego wykozystuj±c fakt i¿ jestem monopolist±...
Sytuacje o które pytam s± hipotetyczne...

Data: 2010-01-18 09:32:07
Autor: Jacek_P
rozwiÄ…zanie umowy o_internet
BETON napisal:
Jestem operatorem - dostawcą internetu w rejonie w którym nie ma konkurencji
 Wiem ze rozwiÄ…zujÄ…c z klientem umowe pozbawie  go Internetu, bez mozliwosci wykupienia tej usÅ‚ugi u kogoÅ› innego

Nonsens. Nie pozbawisz. Neostrada po drucie, iPlus i analogiczne z powietrza.

.. Czy moge tak bezkarnie, bez podania
przyczyny jÄ… rozwiazac ( z powodów osobistych np kogoÅ› nie lubi) )  ???

A to zalezy od umowy, jaka zawierasz.

Czy mógÅ‚bym stosować zawyżone stawki abonamentu  Internetowego wykozystujÄ…c fakt iż jestem monopolistÄ…...

Co to znaczy 'zawyzone'?

Sytuacje o które pytam są hipotetyczne...

Tak, oczywiscie. Zawsze sa 'hipotetyczne' ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-01-18 10:38:00
Autor: Herald
rozwi±zanie umowy o internet
Dnia Mon, 18 Jan 2010 09:42:35 +0100, BETON napisa³(a):

[...]

PirxNet z Gliwic kombinuje?
Czy wykorzystujesz ³±cze z PirxNetu i go udostêpniasz?

Data: 2010-01-18 10:59:02
Autor: GB
Herald pisze:
[...]

A po co w sumie takie dochodzenie oprócz tego ¿eby poprawiæ sobie samopoczucie jako sprytnego który widzi wiêcej? To nie jest temat przecie¿ rozmowy.

GB

Data: 2010-01-18 15:39:30
Autor: BETON
rozwi±zanie umowy o internet

U¿ytkownik "GB" <grzegorz.brycki@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hj1c29$133$1nemesis.news.neostrada.pl...
Herald pisze:
[...]

Dok³adnie, pisa³em przecie¿ ze  hipotetycznie, wiec nie wiem po co ta weryfikacja...kliencie TP.
Co do neostrady to ona ma te¿ ograniczony zasieg, wiec ewentualnie pozostaje "blueconnet" itp- ale na odludziach dia³a z predkosci± gprs, wiec to ¿aden internet.

rozwi±zanie umowy o internet