rozwod a nakaza zaplaty

Data: 2010-07-17 08:19:30
Autor: TheRain
rozwod a nakaza zaplaty
Witam,

Sad przyznal, iz mam zaplacic jakas kwote bylej zonie za koszty procesowe.
Do chwili obecnej nie otrzymalem z sadu zadnego postanowienia rozwodu wraz z nakazem zaplaty.
Mieszkam niestety z byla zona i teraz byla zona zabrala moje pieniadze kiedy bylem w pracy na poczet niby nakazu zaplaty i napisala pisemko ze to na poczet splaty dlugu.
Czy to podchodzi pod kradziez czy tez tak moze zrobic przyjsc i wziasc moje pieniadze ?
Jako ze jestesmy wlascicielami mieszkania (wlasnosciowe na kredyt) a byla nie pracuje to oplacam caly czynsz+wode za mieszkanie na moje nazwisko z mojego konta bankowego.
Czy placa w ten sposob splacam bylej dlug ?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-17 08:24:14
Autor: Liwiusz
rozwod a nakaza zaplaty
TheRain pisze:
[...]

   JesteÅ› pewien, że w sprawie byÅ‚ wydany nakaz zapÅ‚aty? Może to byÅ‚o postanowienie/wyrok, który nie byÅ‚ dorÄ™czony, bo o to nie prosiÅ‚eÅ›?

--
Liwiusz

Data: 2010-07-17 08:29:25
Autor: TheRain
rozwod a nakaza zaplaty
W dniu 2010-07-17 08:24, Liwiusz pisze:
TheRain pisze:
[...]

Jesteś pewien, że w sprawie był wydany nakaz zapłaty? Może to było
postanowienie/wyrok, który nie był doręczony, bo o to nie prosiłeś?

Chyba postanowienie bo to bylo podczas procesu ze sad zasadzil iz bym zaplacil koszty rozwodowe zonie w jakiejs tam kwocie.
Zadnego nakazu nie dostalem.
Czyli trzeba pojsc po odpis rozwodowy ?

Data: 2010-07-17 08:34:44
Autor: TheRain
rozwod a nakaza zaplaty
TheRain pisze:
[...]

Jesli bylo to postanowienie tzn, ze byla to samowolka i kradziez pieniedzy z jej strony ?

rozwod a nakaza zaplaty