rozwód bez orzekania o winie - kiedy rozstrzygniecie?

Data: 2011-01-30 14:55:59
Autor: SDD
rozwód bez orzekania o winie - kiedy rozstrzygniecie?

Użytkownik <pawwwojWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.00000271.4d44b793newsgate.onet.pl...
Witam. Mam pytanie o tempo pracy naszych sądów. Małżonka złożyła pozew w grudniu
bez orzekania o winie. W I połowie stycznia dostałem pozew. W terminie 7 dni
odpowiedziałem na pozew że zgadzam się bez orzekania o winie (odpowiedź
dostarczyłem osobiście). Mam pytanie kiedy mogę spodziewać się rozprawy? Luty?
Marzec? Jak szybko działają nasze sądy?

Na to pytanie nie odpowiem, ale jak juz bedzie rozprawa, to jest szansa, ze na tej jednej wszystko sie zakonczy

Pozdrawiam
SDD

rozwód bez orzekania o winie - kiedy rozstrzygniecie?