rozwód z mbankiem-jak to zrobić szybko?

Data: 2009-09-03 13:40:14
Autor: xbartx
rozwód z mbankiem-jak to zrobić szybko?
Dnia Thu, 03 Sep 2009 13:36:39 +0000,  franuĹ› napisaĹ‚(a):

Jestem w mb od samego poczÄ…tku. Mam kartÄ™ do e-konta i kredytĂłwkÄ™ VC.
Mamy z ĹĽonÄ… wspĂłlne konto.
Jak to wszystko pozamykać i rozstać się, by nie było żadnych problemów?

ProszÄ™ o fachowÄ… poradÄ™.

Na www masz odpowiednie papiery. Wypełnić i wysłać do mBanku. Nie wiem jak sprawa wygląda jakby chcieć to załatwić przez mkiosk.

Data: 2009-09-03 16:30:58
Autor: Peet
On 2009-09-03 15:40, xbartx wrote:

Na www masz odpowiednie papiery. Wypełnić i wysłać do mBanku. Nie wiem
jak sprawa wygląda jakby chcieć to załatwić przez mkiosk.

Przed wysłaniem trzeba zadzwonić na party line.

Data: 2009-09-03 15:00:23
Autor: franu¶
On 2009-09-03 15:40, xbartx wrote:

> Na www masz odpowiednie papiery. WypeĹ&#65533;niÄ&#65533; i wysĹ&#65533;aÄ&#65533; do mBanku. Nie wiem
> jak sprawa wyglÄ&#65533;da jakby chcieÄ&#65533; to zaĹ&#65533;atwiÄ&#65533; przez mkiosk.

Przed wysĹ&#65533;aniem trzeba zadzwoniÄ&#65533; na party line.

proszę tylko o poważne odpowiedzi.
pzdr. franu¶ --

Data: 2009-09-03 13:34:50
Autor: Tomek z Wawy
On 3 Wrz, 17:00, " franu¶ " <kz0.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> Przed wysĹ&#65533;aniem trzeba zadzwoniÄ&#65533; na party line.

proszę tylko o poważne odpowiedzi.
pzdr. franu¶

franu¶, jak wiesz lepiej to po co pytasz? mBank ma now± politykę, jak
nie zgłosisz na mLinii chęci wypowiedzenia umowy to odpowiedzi± na
Twoje wypowiedzenie będzie list w którym mBank odrzuci Twój podpis i
zaproponuje Ci przesłanie Ci Twojego własnego podpisu za 15 zł, ale
jak wiesz lepiej...

Polecam lekturę:

http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=908304&t=908304&sr=ld&pn=4&cat=0

Data: 2009-09-04 08:24:53
Autor: zly
Dnia Thu, 3 Sep 2009 13:34:50 -0700 (PDT), Tomek z Wawy napisał(a):

franu¶, jak wiesz lepiej to po co pytasz?

franus nie zrozumial po prostu co to partyline wydaje  mi sie

--
marcin

Data: 2009-09-04 23:26:23
Autor: JanKo
rozwód z mbankiem-jak to zrobić szybko?
Agent Tomek z Wawy nadaje:
Polecam lekturę:
http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=908304&t=908304&sr=ld&pn=4&cat=0

Jak dowiadujemy się z lektury, dotyczy to tych którzy a) wyrzucili swój egzemplarz umowy b) nie podpisali swojego egzemplarza umowy c) nie potrafi± się podpisać d) platynowych blondynek w białych kozaczkach.

Data: 2009-09-03 17:42:42
Autor: Bogdan B.
 franu¶  wrote:

[...]

Ta była poważna. Należy zadzwonić na mLinię.
A kartę kredytow± najlepiej najpierw spłacić w cało¶ci, potem zastrzec i dopiero wypowiedzieć umowę.
Ponoć inaczej znika z widoku w systemie transakcyjnym i nie da się jej spłacić samodzielnie.

Bogdan B.

Data: 2009-09-03 19:41:56
Autor: Peet
On 2009-09-03 17:00,  franu¶  wrote:
Peet<wiesminY@ahoo.com>  napisał(a):

Przed wysĹ&#65533;aniem trzeba zadzwoniÄ&#65533; na party line.

proszę tylko o poważne odpowiedzi.

Tutaj masz dowód, pozycja 3 od dołu.
http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/4.html

Data: 2009-09-04 10:06:17
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 03 Sep 2009 19:41:56 +0200, Peet napisał(a):

Przed wysĹ&#65533;aniem trzeba zadzwoniÄ&#65533; na party line.
proszę tylko o poważne odpowiedzi.
Tutaj masz dowód, pozycja 3 od dołu.
http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/4.html

To nie oznacza, że _trzeba_ zadzwonić by wypowiedzieć rachunek. To oznacza,
że _można_ zamkn±ć rachunek przez mlinię (z zastrzeżeniem, że trzeba to
pisemnie potwierdzić).

--
Kojer

Data: 2009-09-04 08:43:30
Autor: xbartx
Dnia Fri, 04 Sep 2009 10:06:17 +0200, Robert Kois napisał(a):

To nie oznacza, że _trzeba_ zadzwonić by wypowiedzieć rachunek. To
oznacza, że _można_ zamknąć rachunek przez mlinię (z zastrzeżeniem, że
trzeba to pisemnie potwierdzić).

Z autopsji. Dla kk robimy zastrzeż przez www i wysyłam wniosek o wypowiedzenie umowy - u mnie zadziałało poprawnie.

Data: 2009-09-03 16:59:34
Autor: MarekZ
"Peet" <wiesminY@ahoo.com> wrote in message news:h7oh7i$fa9$1news.vectranet.pl...

Przed wysłaniem trzeba zadzwonić na party line.

A jeszcze wcześniej najlepiej zastrzec obie karty i nie zamawiać nowych.

Data: 2009-09-03 15:01:53
Autor:
MarekZ <brak@adresu.pl> napisał(a):
"Peet" <wiesminY@ahoo.com> wrote in message news:h7oh7i$fa9$1news.vectranet.pl...

> Przed wysĹ&#65533;aniem trzeba zadzwoniÄ&#65533; na party line.

A jeszcze wczeĹ&#65533;niej najlepiej zastrzec obie karty i nie zamawiaÄ&#65533; nowych.

dzięki Marek

Data: 2009-09-03 18:39:23
Autor: MK
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h7olfh$sfq$1srv.cyf-kr.edu.pl...
"Peet" <wiesminY@ahoo.com> wrote in message news:h7oh7i$fa9$1news.vectranet.pl...

Przed wysłaniem trzeba zadzwonić na party line.

A jeszcze wcześniej najlepiej zastrzec obie karty i nie zamawiać nowych.

I oczyscic konto do zera ;). Inaczej moze sie skonczyc tak jak w Rajfim ;).

MK

Data: 2009-09-04 22:12:32
Autor: XYZ
W dniu 2009-09-03 18:39, MK pisze:
[...]

Możesz rozwinąć myśl? Co (z)robił Raiffeisen?

Data: 2009-09-03 21:15:35
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail wiesminY@ahoo.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Na www masz odpowiednie papiery. Wypełnić i wysłać do mBanku. Nie wiem
jak sprawa wygl±da jakby chcieć to załatwić przez mkiosk.

Przed wysłaniem trzeba zadzwonić na party line.

i koniecznie wysyłajac dwa razy splunac za siebie...
Nie badz nawiny - to ze bank gdzies sobie tak powiedział, napisał, czy zasugerował nie ma zadnej mocy. Ale nic dziwnego ze tego sobie zycza - jest wtedy szansa ewentualnego odchecenia.

"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widz± tak, jak jest, tylko
udało im się znaleĽć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2009-09-03 23:17:05
Autor: Jarek Andrzejewski
On Sep 3, 3:40 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 03 Sep 2009 13:36:39 +0000,  franu¶ napisał(a):

> [...]

Na www masz odpowiednie papiery. Wypełnić i wysłać do mBanku. Nie wiem
jak sprawa wygl±da jakby chcieć to załatwić przez mkiosk.

W placówce (ŁódĽ, Narutowicza) działa, sprawdzone.
Co prawda pani mnie obsługuj±ca stawiała opór przed potwierdzeniem
mojego o¶wiadczenia woli i nalegała na wypełnienie ich druku, ale w
końcu mam potwierdzone oba.
W skrócie: musisz napisać o¶wiadczenie woli wypowiedzenia umów, czyli
pismo, w którym będzie jasno napisane kto i komu i jakie umowy
wypowiada. Musi to być podpisane.
I tyle...

--
pozdrawiam,