rozżąd w YAMAHA R1

Data: 2012-06-19 22:14:58
Autor: mariusz8149
rozżąd w YAMAHA R1
Witam wszystkich !

 Zaczne niestety od problemiku...
rozebralem do wymiany uszczelki  glowice w r1 przestawilem walki i teraz po skleceniu do kupy nie moge go odpalic .
W instrukcji jest pokazane ,ze mam zamontowac walki znakami UP i ustawic pierwszy tlok na kompresji w najw.punkcie poczym zalozyc lancuszek na ssacy i dopiero na wydech ale i tak nie moge go odpalic. Czy jest w stanie ktos wyjasnic mi jak naprawde powinienem to zrobic dokladnie i w jakiej kolejnosci  Silnik to stary  4xv 2000 rok    DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.....

Data: 2012-06-20 01:09:40
Autor: AZ
rozżąd w YAMAHA R1
On 06/20/2012 12:14 AM, mariusz8149 wrote:
[...]

Powinieneś ustawic zgodnie z serwisówką a jeżeli nie rozumiesz co tam piszą to znaczy, że może lepiej będzie robotę oddać komuś kto się zna, bo jednak zabawa przy rozrządzie może być opłakana w skutkach. Nie mam serwisówki pod ręką ale wał ustawiasz na konkretny znak (T od timing) i nie koniecznie musi być to GMP.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-20 08:54:03
Autor: Kuczu
roz��d w YAMAHA R1
W dniu 2012-06-20 00:14, mariusz8149 pisze:
[...]

1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania a pojedyncza kreska na kole pod prawa pokrywa ma sie pokrywac z z kreska na bloku silnika. Kropki na walkach rozrzadu (wydechowy ma znak po prawej stronie a ssacy po lewej) maja sie pokrywac ze strzalkami na mostkach walkow.

Po ustawieniu, dokreceniu zebatek i zamontowaniu napinacza obroc walem 2 razy (mozesz i 4 albo 6) i sprawdz czy znaki sie nie rozjezdzaja. Jesli jest ok to skladaj wszystko i jezdzij.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-20 08:56:51
Autor: Kuczu
roz��d w YAMAHA R1
W dniu 2012-06-20 08:54, Kuczu pisze:

1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania

Wlasciwie to przed suwem kompresji ale tak naprawde to nie ma znaczenia bo walki rozrzadu ustawiasz do walu korbowego a nie odwrotnie.

Data: 2012-06-20 22:17:32
Autor: Ivam
roz��d w YAMAHA R1
UĹźytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrrs13$qbb$1@inews.gazeta.pl...
1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania a pojedyncza kreska na kole pod prawa pokrywa ma sie pokrywac z z kreska na bloku silnika. Kropki na

Lewa pokrywa. Patrzac jako kierowca;) Czepiam sie tylko, bo:

walkach rozrzadu (wydechowy ma znak po prawej stronie a ssacy po lewej)

Nie wiem o co Ci tutaj chodzi. Jaki znak? Ja u siebie kojarze tylko kropki i chyba we wszystkich sprzetach, w ktorych widzialem walki byly tylko kropki, ktore musza sie zgrac z mostkiem. I do tego obie kropki byly od tej samej strony silnika (w moim przypadku na 100% od lewej).

maja sie pokrywac ze strzalkami na mostkach walkow.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-06-20 22:33:29
Autor: Kuczu
roz��d w YAMAHA R1
W dniu 2012-06-20 22:17, Ivam pisze:
[...]

W R1 lancuch nierzadu jest po prawej stronie i znaki sa pod prawa pokrywa

[...]

kropka to tez znak czy juz nie ? I widocznie malo sprzetow widziales bo w wielu sa kreski lub strzalki. Na dodatek w R1 KROPKI sa umiejscowione tak jak napisalem.

Data: 2012-06-21 18:04:04
Autor: Ivam
roz��d w YAMAHA R1
UĹźytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrtc1h$jve$1@inews.gazeta.pl...
kropka to tez znak czy juz nie ?

Oj, mialem wczoraj baaaaardzo slaby dzien ;)

Dzisiaj juz wszystko kumam w lot:)

Data: 2012-06-21 13:27:10
Autor: Kefir
roz d w YAMAHA R1
On 21 Cze, 18:04, "Ivam" <filipz_WYTNIJ...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup

> kropka to tez znak czy juz nie ?

Oj, mialem wczoraj baaaaardzo slaby dzien ;)

Zrob disclaimer, ze to wypowiedz dla forum sikacza...

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac

rozżąd w YAMAHA R1