rozżąd w YAMAHA R1

Data: 2012-06-20 01:09:40
Autor: AZ
rozżąd w YAMAHA R1
On 06/20/2012 12:14 AM, mariusz8149 wrote:
Witam wszystkich !

Zaczne niestety od problemiku...
rozebralem do wymiany uszczelki glowice w r1 przestawilem walki i teraz
po skleceniu do kupy nie moge go odpalic .
W instrukcji jest pokazane ,ze mam zamontowac walki znakami UP i ustawic
pierwszy tlok na kompresji w najw.punkcie poczym zalozyc lancuszek na
ssacy i dopiero na wydech ale i tak nie moge go odpalic. Czy jest w
stanie ktos wyjasnic mi jak naprawde powinienem to zrobic dokladnie i w
jakiej kolejnosci Silnik to stary 4xv 2000 rok DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.....

Powinieneś ustawic zgodnie z serwisówką a jeżeli nie rozumiesz co tam piszą to znaczy, że może lepiej będzie robotę oddać komuś kto się zna, bo jednak zabawa przy rozrządzie może być opłakana w skutkach. Nie mam serwisówki pod ręką ale wał ustawiasz na konkretny znak (T od timing) i nie koniecznie musi być to GMP.

--
Artur
ZZR 1200

rozżąd w YAMAHA R1