œruba spustowa komory p³ywakowej

Data: 2009-08-13 11:01:15
Autor: Marcin
œruba spustowa komory p³ywakowej
Witam,
Gdzie i czy wogóle mo¿liwe jest znalezienie ¶rub s³u¿±cych do zlewania
paliwa z komór p³ywakowych w ga¼nikach Mikuni BS35?
Mam je ju¿ tak wyrobione, ¿e kolejny raz pewnie nie uda mi siê ich
wykrêciæ.

A tak przy okazji jeszcze spytam, mo¿e kto¶ spotka³ kiedy¶ ³o¿ysko
kulkowe, którego zewnêtrzna bie¿nia jest dzielona po obwodzie?
Oryginalne oznaczenie to QB20, teraz jednak nigdzie takiego znale¼æ
nie mogê. Robi± jeszcze takie ³o¿yska? Jakie to mo¿e mieæ teraz
oznaczenie?

--
Pozdrawiam,
Marcin Mas³oñ