ruch miejski - autobus

Data: 2009-10-24 10:34:10
Autor: masti
ruch miejski - autobus
Dnia pięknego Fri, 23 Oct 2009 21:49:19 +0200, osobnik zwany van wystukał:

Witam,

jeżdżę po warszawie czasami autobusami i zastanawia mnie jedna rzecz:
korek jak ta lala, trzy pasy, autobus jedzie poczÄ…tkowo prawym, bo z
przystanku rusza, po chwili pcha się na środkowy i lewy. wpych asie
oczywiście na chama, ktoś mniej cierpliwy obtrąbi delikwenta. jedzie
paręset metrów, dojeżdża do nastepnego przystanku (lewym pasem, a jak) i
próbuje na chama się przedostać na prawy skrajny. staje i zajeżdża po
kolei drogę. dziś tir go zdrowo obtrąbił a tamten niewzruszony. i teraz
pytanie: o co chodzi? gdzie tu sens, gdzie logika? czas jaki zyskuje
jadąc lewym pasem (co w takich korkach jest wątpliwe, że coś zyskuje)
traci na przepychanie się z prawego na lewy i z powrtotem, a więc??? ja
nie kumam...

pozdr

bo kręcąc kilka kółek dziennie na tej trasie wyczaił, że jest szybciej niż prawym?

--
mst <at> gazeta <.> pl

ruch miejski - autobus