ruch wahad³owy

Data: 2014-04-29 17:46:34
Autor: Sebastian Bia³y
ruch wahad³owy
On 2014-04-27 18:34, PiteR wrote:
1. sk±d wje¿dzaj±cy na czerwonym ¶wietle wiedz± ¿e zd±¿±?

W zesz³ym roku ko³o Zawiercia wjecha³em w po³owie zielonego, jecha³em szybciej ni¿ znaki i nie zd±¿y³em. Dodam ¿e oba koñce krêtej drogi (jakie¶ 500m) obserowalo dwóch bli¼niaków z petami w zêbach i beretami z antenk±. Przeciwnik wjecha³ na zielonym.

2. jak k. mo¿na znie¶æ taki wstyd je¶li siê spotkaj± w po³owie?
i co auto pod pachê czy wycofka 200m?

A co powiesz w moim pzypadku kiedy debile zestroili swiat³a, albo "stroili dynamicznie"? Mi siê uda³o przecisn±æ, ale przypadek. Mia³bym cofanie bo jak mam udowodniæ ze nie jestem chamem tylko te bli¼niaki z petami dostali zadanie którze ich przerasta?

PS. W Mys³owicach na Katowickiej kiedy¶ pali³o siê zielone po dwóch stronach. Wiem, bo po drugiej o¶wietla³o noc± drzewo :) W dzieñ oznacza katastrofê ze wzglêdu na obci±¿enie. Jest dla mnie niepojête, jak mo¿na w epoce hitech glazurnictwa na desktopach tak *spierdoliæ* sterowanie swiat³ami ¿eby siê sterownik nie po³apa³ i zamruga³ ... To¿ to k...wa jeden "if" wiêcej ...

ruch wahad³owy