ruchanie

Data: 2016-12-30 16:02:41
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
ruchanie
co to kurwa do chuja się wyprawia w tym kraju!!!

rzont stworzył idealne warunki do rozmnażania, a tu nikt się nie chce rozmnażać...
no żesz kurwa, co jest grane?
przecież tak stymulowane niewiasty powinny same rozkładać nogi, a tu nic...

masa to jeszcze masa, ale żeby powskie elity?

radykałowie popis/eu okupujący wszelkie stanowiska kierownicze,
co chwilę nagradzani za zasługi przez agentów popis/eu, też się nie ruchają!!!

co tu jest grane?

czyżby popisowe euro elity przestraszyły się własnych rzondów?

Data: 2016-12-30 16:54:08
Autor: Wiesiaczek
ruchanie
W dniu 30.12.2016 o 16:02, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
[...]

Dupy Ci nie dała?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2016-12-30 17:26:37
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
ruchanie
dokłądnie, mi nie, żadna,
a tuskowcom wszystkie...

niepojęte, szukam sensu wiadomo...

Data: 2016-12-31 13:30:40
Autor: Eurobrednie
ruchanie
On Fri, 30 Dec 2016 16:02:41 +0100, niepełnosprawny intelektualnie
'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

[...]

Wydarzenie roku: Jarosław na randce z Krysią Pawłowicz. Co z tego
bendzie?

--
EB

Data: 2017-01-01 02:22:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
ruchanie
W dniu sobota, 31 grudnia 2016 13:30:42 UTC+1 użytkownik Eurobrednie napisał:
> [...]

Wydarzenie roku: Jarosław na randce z Krysią Pawłowicz. Co z tego

Jan Cykrys xD

Data: 2017-01-01 13:30:56
Autor: pinokio
ruchanie
W dniu 01.01.2017 o 11:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
Wydarzenie roku: Jarosław na randce z Krysią Pawłowicz. Co z tego
bendzie?

Jan Cykrys xD

Karpacki Związek Pszczelarzy?

Data: 2017-01-01 15:15:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
ruchanie
W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 13:30:53 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Jan Cykrys xD

Karpacki Związek Pszczelarzy?

Tamten to chyba Jan Cy"P"rys? Szaradzista z Ciebie pinokio jak tatarska zadnica ;)

Data: 2017-01-02 00:49:20
Autor: pinokio
ruchanie
W dniu 02.01.2017 o 00:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jan Cykrys xD

Karpacki Związek Pszczelarzy?

Tamten to chyba Jan Cy"P"rys?
Szaradzista z Ciebie pinokio jak tatarska zadnica ;)

Właśnie Jan Cykrys - Karpacki Związek Pszczelarzy?
Chyba że ci się coś pomyliło

Data: 2017-01-02 12:22:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
ruchanie
W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 00:49:19 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Tamten to chyba Jan Cy"P"rys?
> Szaradzista z Ciebie pinokio jak tatarska zadnica ;)

Właśnie Jan Cykrys - Karpacki Związek Pszczelarzy?
Chyba że ci się coś pomyliło

To jest pseudonim, pinokio. Ktoś widać wykorzystał już ten sam kalambur.

Data: 2017-01-02 23:40:53
Autor: Lord Donald
ruchanie
[...]

No ja to nie. Rysiu zabrał Joasię na Maderę. Każda z N się załapie zapewne ta pierwsza ma owulację. Każde 500 posłuży się sprawie. Znaleźli źródło finansowania puczu. Nawet nikt się nie spodziewał że PiSiory w ten sposób sfinansują im powrót do koryta. Przebiegły ten Rysiu jest, patrzeć jak Grześ to podpatrzy, za rok z takimi finansami to staną się potęgą i powalą budżet PiSiorom.

ruchanie