rudy znowu wciska ciemnoty

Data: 2011-03-13 12:30:20
Autor: Inc
rudy znowu wciska ciemnoty

Nie, Panie Premierze, tej ciemnoty nam Pan nie wciśnie

Jak ceny rosły za Kaczyńskiego winien był Kaczyński, jak rosną za Tuska, winien jest cały świat?

1.Pamiętamy jak Donald Tusk w debacie z Jarosławem Kaczyńskim w 2007 roku szpanował znajomością cen pietruszki, ziemniaków i jabłek.
To było jedno wielkie oskarżenie  - ceny rosną, ludzie głodują, pielęgniarka pani Ewa nie ma czy związać końca z końcem - a rząd nic nie robi! Przeważył tym oskarżeniem szalę wyborczego zwycięstwa i objął rządy..

2.Dziś w "Zetce" u drapieżnej Moniki Olejnik (dobrze, że przestał do niej chodzić Mariusz Błaszczak i wreszcie musiała premiera przycisnąć) winę za wysokie obecnie ceny żywności zwalał na kryzys światowy. Swoje dawne zarzuty wobec Kaczyńskiego tłumaczył tym, że teraz jest kryzys, a w 2007 roku go nie było i światowe ceny żywności były niskie.

3.Nieprawda! w 2007 roku miał miejsce głęboki kryzys żywnościowy na świecie i zaczynała się drożyzna. W październiku 2007 roku, gdy Donald Tusk atakował Jarosława Kaczyńskiego za wzrost cen w Polsce, sytuacja światowa była już na tyle poważna, że w Parlamencie Europejskim przyjmowaliśmy rezolucję w sprawie wzrostu cen paszy i żywności, byłem jednym z współautorów projektu tej rezolucji (treść rezolucji można znaleźć na mojej stronie w Parlamencie Europejskim).

4. Tusk atakował Kaczyńskiego cenami ziemniaków i jabłek, na które rząd ma wpływ niewielki.
Dziś sam jest atakowany za ceny benzyny, cukru i chleba (nowy program PO -wszystko po 5 złotych), przy czym na ceny tych akurat produktów rząd ma wpływ wielki. W odniesieniu do benzyny ustala przecież VAT i akcyzę, które w decydującym stopniu przesądzają o wysokości ceny.
Rząd mógł też nie dopuści do zamknięcia wielu polskich cukrowni, Polska nie stałaby się importerem cukru i polski cukier mógłby być tańszy.
Mógłby też rząd mądrzej gospodarować zapasami zbóż, przeciwdziałać spekulacjom na rynku, byłby wtedy tańszy chleb.

5. Jak ceny rosły za Kaczyńskiego winien był Kaczyński, jak rosną za Tuska, winien jest cały świat?

Nie, Panie Premierze, tej ciemnoty nam Pan nie wciśnie!

Janusz Wojciechowsk

Data: 2011-03-13 19:10:20
Autor: pluton
rudy znowu wciska ciemnoty

4. Tusk atakował Kaczyńskiego cenami ziemniaków i jabłek, na które rząd
ma wpływ niewielki.

Ale nagle jak zaczął rządzić Tusk, to Ministerstwo Do Sparaw Cen Ziemniaków
i Jabłek zaczęło mieć wpływ 100%.

Nullification

Data: 2011-03-13 13:45:26
Autor: Inc
rudy znowu wciska ciemnoty
pluton pisze:
[...]

Wolisz aby ktos napisal, ze dopiero po czterech latach gospodarczych cudow, Tusk i jego wyznawcy zrozumieli zasady wolnego rynku? Czytajac twoje blyskotliwe riposty, trudno sie dziwic, ze zajelo wam to az tyle czasu.

12 pazdziernika 2007, 21:54
Kaczyński - Tusk. Zapis debaty

Donald Tusk:

"Niech Pan zwróci uwagę na to, że 2 miliony Polaków wybrało gospodarkę liberalną ale nie u nas. Wybrali ją zagranicą. Trzeba połączyć politykę liberalną z solidarną. Trzeba je połączyć tak, jak w zrobiono to w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Trzeba zrobić Irlandię i Wielką Brytanię nad Wisłą, a nie wyrzucać Polaków zagranicę.

Czy wie pan ile podrożały w ciągu dwóch lat chleb, ziemniaki, jabłka, kurczaki, gaz, benzyna? Ile pielęgniarka dostaje na rękę?"

Data: 2011-03-13 20:56:48
Autor: pluton
rudy znowu wciska ciemnoty

Czy wie pan ile podrożały w ciągu dwóch lat chleb, ziemniaki, jabłka,
kurczaki, gaz, benzyna? Ile pielęgniarka dostaje na rękę?"

No i co ? Wiedzial ?

Nullification

Data: 2011-03-13 19:27:15
Autor: jadrys
rudy znowu wciska ciemnoty
W dniu 2011-03-13 18:30, Inc pisze:

[...]

To było jedno wielkie oskarĹźenie  - ceny rosną, ludzie głodują, pielęgniarka pani Ewa nie ma czy związać końca z końcem - a rząd nic nie robi! PrzewaĹźył tym oskarĹźeniem szalę wyborczego zwycięstwa i objął rządy..

Tak, pamiętam tą debatę, - Tusk wymienił oprócz tych jabłek również ceny kurczaków. Wyjątkowo zakłamany osobnik.

Data: 2011-03-13 19:33:58
Autor: sofu
rudy znowu wciska ciemnoty

--

Demagog którego nie powstydziliby się bolszewicy.....

sofu

Data: 2011-03-13 19:49:02
Autor: jadrys
rudy znowu wciska ciemnoty
W dniu 2011-03-13 19:33, sofu pisze:

[...]

Bolszewicy mieli na uwadze dobro ogółu, a Tusk ma na uwadze dobro swoje i swoich kolesi.

Data: 2011-03-13 21:42:02
Autor: pluton
rudy znowu wciska ciemnoty
Bolszewicy mieli na uwadze dobro ogółu,

dobre.

Nullification

Data: 2011-03-13 19:52:23
Autor: cytryna
rudy znowu wciska ciemnoty
> [...]

Tak, pamiętam tą debatę, - Tusk wymienił oprócz tych jabłek również ceny kurczaków. Wyjątkowo zakłamany osobnik.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Trzeba uświadomić sobie jasno i niedwuznacznie - tak złego i ograniczonego premiera w Polsce nie było od 1945 roku. Okazuje się że kopacz szmacianki z podwórka może być dobry " w przezbywaniu się" z szajką chacharów ale do tego
aby uprawiać politykę na szczeblu lidera rządu trzeba mieć charyzmę i wizję
Państwa, trzeba być patriotą umiejącym zabiegać w ramach dopuszczalnych przez
kanony dyplomacji o polską rację stanu. Tymczasem Tusk mówił:
"Tygodnik Znak (nr 11-12/1987), "Czym jest dla mnie polskość":
Co pozostanie z polskości, gdy odejmiemy od niej cały ten wzniosło-ponuro-
śmieszny teatr niespełnionych marzeń i nieuzasadnionych urojeń? Polskość to nienormalność - takie skojarzenie nasuwa mi się z bolesną uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu. Polskość wywołuje u mnie odruch buntu: historia, geografia, pech dziejowy i Bóg wie co jeszcze, wrzuciły na moje barki brzemię, którego nie mam  specjalnie ochoty dźwigać... Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski -  tej ziemi konkretnej, przegranej, brudnej i biednej. I dlatego tak często nas ogłupia, zaślepia, prowadzi w krainę mitu. Sama jest mitem.

Dla pretendenta do polskiej prezydentury "polskość to nienormalność" a losy bohaterskich pokoleń, które oddawały za tę polskość życie to "wzniosło-ponuro-
śmieszny teatr".

Tylko ludzie konsekwentnie zmierzający do wymazania Polski z mapy Europy mogą
oddać głos na takiego taniego cwaniaczka od jabłek, cebuli i 400 afer.

Data: 2011-03-13 20:57:55
Autor: pluton
rudy znowu wciska ciemnoty
Tak, pamiętam tą debatę, - Tusk wymienił oprócz tych jabłek również ceny
kurczaków. Wyjątkowo zakłamany osobnik.

No wlasnie. A powinien wymienic ceny indykow. Wyjątkowo zakłamany osobnik.

Nullification

rudy znowu wciska ciemnoty