ruiny w Dolinie Gasienicowej

Data: 2015-02-15 17:19:36
Autor: Titus Atomicus
ruiny w Dolinie Gasienicowej
Witam,
W Dolinie Gasienicowej w Tatrach, na wyplaszczeniu ponizej Kotla Gasienicowego widac jakies fundamenty.
Zawsze mi sie wydawalo, ze to resztki schroniska Polaka (ktos mi kiedys tak powiedzial), ale wlasnie przeczytalem, ze schronisko Polaka stalo w Dolinie Kondratowej.
Co w takim razie za fundamenty widac na Hali Gasienicowej?
--
TA

Data: 2015-02-15 13:50:08
Autor: Peter
W dniu niedziela, 15 lutego 2015 17:19:37 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

Gienkowe Mury
https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1CHVN_plPL521PL521&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=gienkowe%20mury

Data: 2015-02-16 01:14:55
Autor: Titus Atomicus
ruiny w Dolinie Gasienicowej
In article <9b62a7e4-fb74-4803-b0a1-ddeee4ff2a07@googlegroups.com>,
 Peter <tatraguide@gmail.com> wrote:

> [...]
> Co w takim razie za fundamenty widac na Hali Gasienicowej?

O, dzieki.
Google mowi, ze kolo 2007 zostalo to rozebrane. Prawda li to? Przeciez to w sumie przedwojenny zabytek.
Naprawde juz ani sladu nie ma?
--
TA

ruiny w Dolinie Gasienicowej