rumunia fogarasze transport

Data: 2009-06-24 21:53:29
Autor: Grzegorz Krawczyk
rumunia fogarasze transport
Witam wszystkich

Kiedyś dopisałem do wątku "rumunia schroniskowa" pytania o możliwości transportu w okolicach Fogaraszy. Nikt nie odpisał, być może wątek był za stary.
Ponieważ jest to dla mnie ważne ponawiam pytanie, już może bardziej konkretnie.

Chciałbym zostawić samochód pod Complex Turistic Sambata, iść w góry, przez Moldoveanu na zachód i dojść do szosy transogalskiej (pewnie to będzie jakieś pare dni) w okolicach Balea Lac.
I teraz właśnie to co mnie interesuje, czy jest jakaś możliwość dostać się później do samochodu? Jakieś busy, autobusy, itp które zwiozły by mnie do drogi DN1/E68? Ewentualnie dalej w stronę miasteczka Ucea? A już najlepiej spowrotem pod CTS.
Może lepiej wystartować spod okolic Balea Lac zostawiając tam samochód i skończyć na CTS oraz wrócić czymś - no właśnie - czym?
Jak starczy czasu chciałbym w podobny sposób wyjść na Negoiu. Jaką opcję wybrać stosując podobne rozwiązanie jak wyżej?

__
Pozdrawiam
Grzegorz Krawczyk

Data: 2009-06-25 01:59:07
Autor: qba
rumunia fogarasze transport
Według moich informacji nie ma zadnego publicznego transportu.

Chyba, ze cos sie zmienilo ostatnio.

Jesli chcesz sie dostac na gore, to mozesz szukac jakiegos odplatnego
transportu w okolicznych miasteczkach.
Mysmy kiedys dogadali sie z busiarzem.
W dol zostaje autostop.
Ruch tam jest duzy. Predzej, czy pozniej znajdziesz kogos, kto cie
zabierze.

Mozesz jeszcze zastosowac inny wariant:
Zostawic samochod w miejscu mety i przedostac sie na miejsce startu
bez samochodu.
To rozwiazanie ma ta zalete, ze wiesz, ze samochod na ciebie czeka na
koncu wycieczki ( miejmy nadzieje :) ),
a wszelkie ewentualne obsuwy czasowe zwiazane z podrozowaniem bez
samochodu masz juz za soba.

Kuba

rumunia fogarasze transport