[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala

Data: 2013-10-03 01:11:39
Autor: mocniak
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
Hej.

Gdzie można kupić metr rury w rozmiarze 1 1/8 cala? :) Szukam do dość nietypowego roweru, a na składach metali oczywiście nie mają ;-)

Pytanie bonusowe - czy da się gdzieś kupić same główki ramy (ale już w standardowej długości)? :)

Pozdrawiam.

--
Mocniak

Data: 2013-10-03 10:29:26
Autor: PeJot
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
W dniu 2013-10-03 10:11, mocniak pisze:
Hej.

Gdzie można kupić metr rury w rozmiarze 1 1/8 cala? :) Szukam do dość nietypowego roweru, a na składach metali oczywiście nie mają ;-)

Też szukam, ale ze 30 cm calówki. Podejrzewam skończy się na przetoczeniu z jakiejś konstrukcyjnej rury 26.0, albo adaptacji sztycy podsiodłowej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-10-04 09:13:04
Autor: PeJot
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
W dniu 2013-10-03 10:29, PeJot pisze:

Też szukam, ale ze 30 cm calówki. Podejrzewam skończy się na
przetoczeniu z jakiejś konstrukcyjnej rury 26.0, albo adaptacji sztycy
podsiodłowej.

ATSD, czy wszystkie *stalowe* sztyce podsiodłowe są robione z rur ze szwem i to podłej jakości ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-10-03 10:31:33
Autor: bans
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
W dniu 2013-10-03 10:11, mocniak pisze:

Gdzie można kupić metr rury w rozmiarze 1 1/8 cala? :)

Na rurę sterową? Jak sobie poradzisz z jej rozszerzeniem w miejscu, gdzie wchodzi miska?

--
bans

Data: 2013-10-03 03:11:10
Autor: mocniak
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
W dniu czwartek, 3 października 2013 10:31:33 UTC+2 użytkownik bans napisał:
Na rurę sterową? Jak sobie poradzisz z jej rozszerzeniem w miejscu, gdzie wchodzi miska?

Sie napawa i przyszlifuje ;-) --
Mocniak

Data: 2013-10-03 17:44:18
Autor: live_evil
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
On 03.10.2013 10:11, mocniak wrote:
czy da się gdzieś kupić same główki ramy (ale już w standardowej długości)? :)

Da się.
Choć ja zamiast kupować wycinam ze starym ram.

--
live_evil

Data: 2013-10-03 09:48:03
Autor: mocniak
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
W dniu czwartek, 3 października 2013 17:44:18 UTC+2 użytkownik live_evil napisał:

Da się.

Choć ja zamiast kupować wycinam ze starym ram.

Też bym tak robił, gdyby stalowe główki na 1 i 1/8 cala były bardziej powszechne (bo na 1 cal to nie problem).

--
Mocniak

Data: 2013-10-03 18:51:22
Autor: live_evil
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
On 03.10.2013 18:48, mocniak wrote:
[...]

http://czescidopozioma.pl/czesci-do-roweru-poziomego-mufy-rura-bom-suport-stery/15-rura-pod-suport-bsa-bb.html

Tu masz od ręki.

--
live_evil

Data: 2013-10-04 11:15:49
Autor: mocniak
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
W dniu czwartek, 3 października 2013 18:51:22 UTC+2 użytkownik live_evil napisał:
http://czescidopozioma.pl/czesci-do-roweru-poziomego-mufy-rura-bom-suport-stery/15-rura-pod-suport-bsa-bb.html

Tu masz od ręki.

Drogo strasznie, za metr prawie 300zł mi policzą ;-)

--
Mocniak

Data: 2013-10-05 01:55:32
Autor: kaczor1
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
Niekoniecznie. Napisz i odwiedź się ile by chcieli  za metrową

Data: 2013-10-07 15:10:25
Autor: live_evil
[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala
On 04.10.2013 20:15, mocniak wrote:
[...]

Cytuję:
"czy da się gdzieś kupić same główki ramy (*ale już w standardowej długości*)"

Metrowa główka ramy chyba nie jest standardowej długości :P

--
live_evil

[gdzie] rura sterowa 1 1/8 cala