rury miedziane

Data: 2010-02-16 09:21:57
Autor: irackman
rury miedziane
witam
Mam zamiar wykonac pewien projekt, do którego potrzebne mi będą
kawałki rurek miedzianych o długości do 20 cm i średnicy do 30mm. nie
zostało komuś po budowie lub remoncie? Wdzięczny byłbym bardzo

Data: 2010-02-16 18:35:55
Autor: Krzysztof 45
rury miedziane
irackman napisał(a):
[...]
Miedz w cenie, wiec wszystko do skupu trafia :)
--
Krzysiek

Data: 2010-02-16 09:53:14
Autor: irackman
rury miedziane

Miedz w cenie, wiec wszystko do skupu trafia :)
--
Krzysiek
Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
tylko o ubiegnięcie ludzia chcącego to opchnąc na skupie.

Data: 2010-02-16 20:53:10
Autor: Krzysztof 45
rury miedziane
irackman napisał(a):
Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
tylko o ubiegnięcie ludzia chcącego to opchnąc na skupie.
Podaj swój rejon może ktos sie odezwie.
Ale jak byś sie przeszedł po jakiś skupach z flaszką, to IMHO, torba pełna :)
--
Krzysiek

Data: 2010-02-17 00:58:22
Autor: irackman
rury miedziane
On 16 Lut, 20:53, Krzysztof 45 <mekarWYTNI...@vp.pl> wrote:
irackman napisał(a):> Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
> [...]

Podaj swój rejon może ktos sie odezwie.
Ale jak byś sie przeszedł po jakiś skupach z flaszką, to

warszawa i okolice, dokładniej Mińsk Mazowiecki

Data: 2010-02-16 20:53:52
Autor: Kris
rury miedziane

Użytkownik "irackman" <witczak.tomasz@gmail.com> napisał w wiadomości news:0728bcbb-3a17-42b0-86b4-3e4eda0161e8k19g2000yqc.googlegroups.com...

Miedz w cenie, wiec wszystko do skupu trafia :)

Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
>tylko o ubiegnięcie ludzia chcącego to opchnąc na skupie.

To kup w sklepie 1 czy 2 czy 5 metrow takiej rury. sprzedadzą tobie bez problemow każdą ilość nawet metrowe kawalki.

Kris

Data: 2010-02-16 22:33:49
Autor: Mustafa
rury miedziane [ot]
sprzedadzą tobie bez problemow

rany bosssskie..... Kris... aż zęby bolą...
nie "sprzedadzą tobie", tylko "sprzedadzą ci" :)

Data: 2010-02-16 22:52:58
Autor: Krzysztof 45
rury miedziane [ot]
Mustafa napisał(a):
rany bosssskie..... Kris... aż zęby bolą...
nie "sprzedadzą tobie", tylko "sprzedadzą ci" :)
  Jak już, to nie ci, a Ci :)
--
Krzysiek

Data: 2010-02-16 23:20:16
Autor: Jackare
rury miedziane [ot]
Użytkownik "Mustafa" <Mustafa@Berdyczow.xx> napisał w wiadomości news:hlf301$t2r$1news.onet.pl...
sprzedadzą tobie bez problemow

rany bosssskie..... Kris... aż zęby bolą...
nie "sprzedadzą tobie", tylko "sprzedadzą ci" :)

jacy "ci" ? Oni ?
--
Jackare

Data: 2010-02-18 04:20:39