rusza Techmez a potem EEX

Data: 2010-09-14 16:18:39
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX
portfele  oba dojda do 100% (conajmniej)  na koniec roku

kroovka

Data: 2010-09-15 14:03:28
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX
portfele  oba dojda do 100% (conajmniej)  na koniec roku

kroovka

zatem mamy pore na EEX

kroovka

za chwile zatem pewnie oczekiwania na wyniki w 2010 nowe i moe na nastepne lata?

Prognozy dawno odeszly po licznych zamowieniach od realiow spolki.....

Data: 2010-09-16 09:23:14
Autor: Zyga
rusza Techmez a potem EEX
W dniu 2010-09-15 14:03, kroovka@poczta.onet.pl pisze:

Prognozy dawno odeszly po licznych zamowieniach od realiow spolki.....

jaki szacujesz zysk netto za 2010? (Prognozy eex znam).

pzdr
Zyga

Data: 2010-09-16 09:43:55
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX
Oceniam zysk netto za caly 2010 rok , po cztereach lacznie kwartalach, na nie mniejszy niz plus 3,5 mln zl, a za 2011 nie mniejszy niz plus 7 mln zl (juz na podstawowym rynku gieldowym). Zamowienia i linie na 2011 juz czesciowo znamy.

kroovka

Data: 2010-09-16 09:50:40
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX
Obserwuje pilnie SZAR i widzac zainteresowanie węglem , w tym antracytem,  i jego importem do kraju , przy zamykaniu naszych nierentownych kopalni naszych,  to druga ciekawa spolka. Nie wiedziałem wczesniej, że płynność nie wzrosnie raptem, ale doszlo do zgody wlascicielskiej i płynnosc nadal jest  minimalna.  Obiecana dywidenda i plan dywidend i rosnace plany specjalizacji i dominującą rolę w kilku strefach dobrze świadczy o obecnej polityce SZAR.

Ta polityka w EEX jest WZORCOWA juz w calym 2010 roku. To dajwe obecne wejscie do funduszy i na gielde.

kroovka

Data: 2010-09-16 10:09:17
Autor: Jan Werbiński
rusza Techmez a potem EEX
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000026a.4c91cc50newsgate.onet.pl...
Ta polityka w EEX jest WZORCOWA juz w calym 2010 roku. To dajwe obecne wejscie

Nie jestem pewien, że cena jednej akcji nie będzie kosztować 500 zł i dzięki naganianiu będziesz (jeszcze bardziej) bogaty.

Fakt na dzień dzisiejszy jest taki, że zysku nie ma, a C/WK to 3,60. Znacznie drożej niż rynek.

Cena jest windowana czysto spekulacyjnie i tak szybko, jak wzrosła, tak szybko może spaść. Przy zerowej płynności stop lossy nie zadziałają i żegnaj kapitale...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-16 12:36:17
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX
> [...]

> Prognozy dawno odeszly po licznych zamowieniach od realiow spolki.....

jaki szacujesz zysk netto za 2010? (Prognozy eex znam).

Raport EBI typ raportu Raport bieżący numer 87/2010 data dodania 2010-09-16 08:55:58 spółka EKO EXPORT SPÓŁKA AKCYJNA Kolejne zwiększenie zamówienia przez koncern OMYA Zarząd Spółki informuje, że w dniu 15.09.2010 kolejne zwiększenie zamówienia na dostawy mikrosfery szarej 500 mikronów od koncernu OMYA na wrzesień i IV kwartał 2010r. Zamówienie będzie realizowane w aktualnie obowiązujących cenach. Wartość zamówienia wynosi 146.880 EUR tj. ca 578 000 PLN. -- -- -- -- -

takich zleceń juz jest ..nascie, a każde to ok 60-100 tys z. netto..czy to źle?

Ja mam frajde z tego co bedzie sie działo

kroovka

O dziwi to tez jakby wegiel i jakby z SZAR i z grupa PSW jest pewnien surowcowy związek...na te spolki nadszedl czas.

kroovka

Data: 2010-09-16 12:51:37
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX..teraz pora na GPF CAUSA
Grupa Prawno Finasowa Causa to niby tylko 2 grosze i niby marna spolka bo wg tej ceny akcje uczestniczace w WZA to tylko 2 mln zl a raczej calosc 3 mln zl ale zysk w skali roku sadze ze bedzie ponad 600 tys zl i C/Z bedzie powalakace.

Ogromne zmiany w spolce i ograniczenie rozdmuchanej, rozcienczajacej i drogiej dzialalnosci tworzy jedna z swietnych finansowych Grup. Kto chce to wierzy, Kto nie chce moze za duzysz i za szybko takich zyskow, to na nia nie glosuje swoimi pieniędzmi.

kroovka

Data: 2010-09-16 05:44:27
Autor: Mindek
rusza Techmez a potem EEX..teraz pora na GPF CAUSA
To ile masz papiera % w portfelu, czyli jak poparta jest wiara? 5%,
10%, 15%.

Data: 2010-09-16 15:30:28
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX..teraz pora na GPF CAUSA
To ile masz papiera % w portfelu, czyli jak poparta jest wiara? 5%,
10%, 15%.
================================
6% portfela

kroovka

Data: 2010-09-16 15:32:25
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX..teraz pora na GPF CAUSA
> To ile masz papiera % w portfelu, czyli jak poparta jest wiara? 5%,
> 10%, 15%.
================================
6% portfela

kroovka
Gdy cena bedzie szla z 3 na 4 grosze to też kupisz. Polecałem.

kroovka

Data: 2010-09-16 07:14:55
Autor: Mindek
rusza Techmez a potem EEX..teraz pora na GPF CAUSA
Przyznam się do 2mln PDA brane po 2gr, wziąłbym więcej, ale czekam na
wza, może pojawią się  przecieki czy wyniki są do zrealizowania.

Wybierasz się może na walne?

Data: 2010-09-16 10:22:45
Autor: Lech Dubrowski
rusza Techmez a potem EEX
zatem mamy pore na EEX

To zuzel z hut i elektrowni juz nie jest rakotworczy?

Leszek

kroovka

Data: 2010-09-16 11:47:40
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX
> zatem mamy pore na EEX

To zuzel z hut i elektrowni juz nie jest rakotworczy?

Leszek

Mikrosfera jest mniej rakotworcza niz margaryna - polecam do ciast i do gum do zucia. zalecana przez centrale zdrowia matki polki.

kroovka

Data: 2010-09-23 13:41:05
Autor: Jan Burkacki
rusza Techmez a potem EEX
On 15 Wrz, 14:03, kroo...@poczta.onet.pl wrote:
zatem mamy pore na EEX
kroovka

Faktycznie, EEX ładnie pojechał, z testem poprzedniego szczytu.

Coś nowego masz na celowniku Kroovka?

Data: 2010-09-24 15:13:36
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX
> [...]
> zatem mamy pore na EEX
> kroovka

Faktycznie, EEX ładnie pojechał, z testem poprzedniego szczytu.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

teraz po EkoExporcie przyjdzie pora na Causa-tu 100% wrzost nastapi sadze do konca roku czyli do 6 groszy, czyli po splicie do 30 groszy.

powodzenia

Na razie chwilowe powolne wzrosty na EEX

kroovka

Data: 2010-09-24 15:29:15
Autor: kroovka
rusza Techmez a potem EEX
Mozna sie bylo spodziewac ze Walne zwmocni wiarygodnosc ostatnich dwumiesieczych kontraktow i wyceny na poziomie obecnie 6-7 zlotych.

Zmiany w technologii, zapowiadane przeciez wczesniej, odgrywaja role wyznacznika na rynku swiatowym swoja innowacyjnoscia...nareszczie to Świadkowie widzieli....

kroovka

Data: 2010-09-24 15:46:52
Autor: kroovka
Techmez - EEX - CAUSA - HMSG o ile beda gry militarne
zobaczymy jak podziela posiadana kase

kroovka

--

rusza Techmez a potem EEX