rusza przetarg na prawa tv do ligi

Data: 2010-10-18 19:58:30
Autor: Fidelio
rusza przetarg na prawa tv do ligi
http://www.sport.pl/pilka/1,65039,8531946,Ekstraklasa__Ruszyl_przetarg_na_prawa_telewizyjne.html

Od przyszłego sezonu kolejka w systemie piątek-poniedziałek.

Data: 2010-10-18 21:34:10
Autor: yamma
Fidelio wrote:
http://www.sport.pl/pilka/1,65039,8531946,Ekstraklasa__Ruszyl_przetarg_na_prawa_telewizyjne.html

Od przyszłego sezonu kolejka w systemie piątek-poniedziałek.

No i moze dojść do sytuacji gdzie 4 mecze pokaże C+, 2 mecze NSport, 2 pozostałe Polsat Sport.
yamma

Data: 2010-10-19 00:12:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i9i7gr$gpu$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

Nie sądzę, to by było najgorsze rowiązanie.
Obstawiam, że jak C+ nie da rady kupić całości, to nie kupi nic.

Data: 2010-10-19 08:45:33
Autor: ..Aldi..Romek..
[...]

Aktualny układ mnie osobiście odpowiada - Canal+ pokazuje 3, a resztę na żywo oglądam w Orange Sport. To główny powód opłacania przeze mnie abonamentu za C+. Canal+ i tak nie zmieści więcej spotkań na żywo w weekend, bo pokazują jeszcze 4 inne ligi europejskie. Naturalnie zmieści się to poniedziałkowe.

Data: 2010-10-19 10:03:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i9jeql$hrp$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Mnie też odpowiada, głównie dlatego że Orange Sport mam z tego samego dekodera i nie muszę kupować trzech innych, zwłaszcza w obowiązkowym pakiecie z innymi programami (znaczy teraz OS nie mam, bo jak na razie wszystko co Lech w lidze zagrał było w C+).
Od pomysłu że będę musiał mieć wieżę z dekoderów każdej z platform, to mi się włosy na głowie jeżą.

To główny powód opłacania przeze mnie abonamentu za C+. Canal+ i tak nie zmieści więcej spotkań na żywo w weekend, bo pokazują jeszcze 4 inne ligi europejskie.

Ale mają już 3 programy stricte sportowe, a jakby co to mogą i na 2 innych puścić jakiś mecz.

Data: 2010-10-19 16:01:38
Autor: Aman
rusza przetarg na prawa tv do ligi
Od pomysłu że będę musiał mieć wieżę z dekoderów każdej z platform, to mi się włosy na głowie jeżą.

kupisz jakiegoś fergusona z 2 wejsciami na karte i jednym CI i wszystko bedziesz mial w 1  dekoderze. JA teraz tak praktykuje z Cyfra+ plus do tego telewizja na karte hd gdzie mam lige mistrzow :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-19 16:03:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:i9k8c3$pqe$1inews.gazeta.pl...
Od pomysłu że będę musiał mieć wieżę z dekoderów każdej z platform, to mi się włosy na głowie jeżą.

kupisz jakiegoś fergusona z 2 wejsciami na karte i jednym CI i wszystko bedziesz mial w 1  dekoderze.

Jakim cudem, skoro N stosuje parowanie kart?

JA teraz tak praktykuje z Cyfra+ plus do tego telewizja na karte hd gdzie mam lige mistrzow :)

Ale TnK niekoniecznie będzie miała ligę.

Data: 2010-10-19 22:20:18
Autor: Aman
rusza przetarg na prawa tv do ligi
kupisz jakiegoś fergusona z 2 wejsciami na karte i jednym CI i wszystko bedziesz mial w 1  dekoderze.

Jakim cudem, skoro N stosuje parowanie kart?

az tak to sie na tym nie znam :). na allegro pisalo ze wystarczy wlozyc karte cyfry i telewizji na karte i zrobic wyszukiwanie kanalow :). no i faktycznei dziala . natomiast jest roznica miedzy telewizja N i TnK bo pisali ze na telewizji N nie dziala . a na TnK dziala.

Ale TnK niekoniecznie będzie miała ligę.

jak by było na n sporcie to by sie łapało. No ale pewnie jak wygraja przetarg to stworza jakis nowy twór typu nsportliga czy cos w tym stylu i pewnie dostepne tylko w jakims top pakiecie telewizji N

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-20 10:03:54
Autor: Cavallino
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:i9m4ae$qbm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście, bo TnK kart nie paruje.
TnK HD już tak.
Ale TnK to nie do końca N, więc o niej nie mówimy.

Ale TnK niekoniecznie będzie miała ligę.

jak by było na n sporcie

Nie wiadomo czy by było.
A już na pewno nie w HD.

to by sie łapało. No ale pewnie jak wygraja przetarg to stworza jakis nowy twór typu nsportliga czy cos w tym stylu i pewnie dostepne tylko w jakims top pakiecie telewizji N

Dokładnie tak podejrzewam.
W Polsacie Sport też nic nie zobaczysz.

Data: 2010-10-18 21:41:38
Autor: CGC
Dnia Mon, 18 Oct 2010 19:58:30 +0200, Fidelio napisał(a):

http://www.sport.pl/pilka/1,65039,8531946,Ekstraklasa__Ruszyl_przetarg_na_prawa_telewizyjne.html

Od przyszłego sezonu kolejka w systemie piątek-poniedziałek.

"- Telewizje otrzymają od nas gotowy produkt, m.in. z identyczną oprawą
graficzną, jak to ma miejsce w Bundeslidze czy lidze angielskiej. Wszystkie
transmisje będą realizowane w technologii HD i przy użyciu co najmniej 9
bądź 13 kamer, co oznacza podniesienie standardów jakości przekazu -
stwierdził Skubis."

Może w końcu się dowiemy, czy był spalony bez użycia przekształceń
geometrycznych rodem z wyższej matematyki przemnożonej przez Współczynnik
Kibola w przypadku spalonych przeciwko swojej drużynie, lub Współczynnik
"Sędzia Stał Bliżej" w przeciwnym wypadku. --
CGC

Data: 2010-10-18 21:55:03
Autor: Aman
rusza przetarg na prawa tv do ligi

Od przyszłego sezonu kolejka w systemie piątek-poniedziałek.

o tym słyszałem już wczesniej i uważam to za mega debilizm. nigdzie w europie tak sie nie gra

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-19 08:42:29
Autor: ..Aldi..Romek..
rusza przetarg na prawa tv do ligi
?
[...]

nie wiem czy mega-debilizm...
mecze poniedziałkowe są grane w Anglii i Hiszpanii, nie widzę w tym niczego zdrożnego...
a że będą też piątki... toć są i teraz!

Data: 2010-10-19 15:58:17
Autor: Aman
rusza przetarg na prawa tv do ligi

mecze poniedziałkowe są grane w Anglii i Hiszpanii, nie widzę w tym niczego zdrożnego...
a że będą też piątki... toć są i teraz!

ale tam liga tak jak wszedzie w Europie trwa 3dni, bo w Anglii i Hiszpanii dla odmiany nie ma meczow w Piątek

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-19 17:42:41
Autor: UGI
Aman <aman@maMailawWaster.pl> napisał(a):

> Od przyszłego sezonu kolejka w systemie piątek-poniedziałek.

o tym słyszałem już wczesniej i uważam to za mega debilizm. nigdzie w europie tak sie nie gra

We Wloszech tez sie chyba przymierzaja do grania w poniedzialki. Mnie jako potencjalnego klienta cieszy to. Bedzie mala szansa, ze interesujace mecze beda na siebie nachodzic. Gornik - Wisla i derby Trojmiasta byly niemal o tej samej godzinie a ja chetnie obejrzalbym oba.

Data: 2010-10-19 20:13:22
Autor: AJK
19-10-2010  o godz. 19:42 UGI napisał:

[...]

Nie obejrzałbyś. A już na pewno nie "chętnie", wierz mi :-)

--
AJK, który oglądał

Data: 2010-10-19 18:45:46
Autor: UGI
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
Nie obejrzałbyś. A już na pewno nie "chętnie", wierz mi :-)

Wlasnie ze tak! Chocby tylko dla tej mini-bijatyki pod koniec. --

Data: 2010-10-20 19:56:54
Autor: Sklavin

Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9i8mp$ld9$1@inews.gazeta.pl...

o tym słyszałem już wczesniej i uważam to za mega debilizm. nigdzie w europie tak sie nie gra

Jako kanapowemu kibicowi mi osobiście to odpowiada. Pewnikiem w poniedziałki będą grane jakieś ochłapy, które nawet jeśli zmieściłyby się w ramówce weekendowej to i tak bym olał z racji dużej ilości innych atrakcji sportowych tudzież ograniczonej ilości czasu. W poniedziałek poza incydentami z Anglii nie ma nic ciekawego w TV. Poza tym będzie krótsza przerwa tygodniowa :-)

Data: 2010-10-20 20:43:43
Autor: RedLite
W dniu 2010-10-18 19:58, Fidelio pisze:
http://www.sport.pl/pilka/1,65039,8531946,Ekstraklasa__Ruszyl_przetarg_na_prawa_telewizyjne.html

Od przyszłego sezonu kolejka w systemie piątek-poniedziałek.

We wszystkich najważniejszych ligach kolejki są rozgrywane w weekend.  I chyba nie przypadkiem.

Tymczasem oni chcą i tak słabej intensywności i jakości produkt jeszcze bardziej rozmyć i rozmienić na drobne. Powodzenia

--

RL

Data: 2010-10-21 20:48:13
Autor: Koriat
 Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i9nd8e$a7d$1news.onet.pl...
[...]

Ciekawe, czy faktycznie mogą za 3 pakiety - zakładając, że faktycznie każda platforma kupi jeden pakiet - wziąć więcej, niż sprzedając wszystko jednemu.

Data: 2010-10-21 23:52:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Ciekawe, czy faktycznie mogą za 3 pakiety - zakładając, że faktycznie każda platforma kupi jeden pakiet - wziąć więcej, niż sprzedając wszystko jednemu.

Obstawiam że mniej.
Nikt bez wyłączności nie zapłaci takiej kasy jak za wyłączność.

Data: 2010-10-23 13:17:49
Autor: Koriat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i9qcno$5rk$1news.onet.pl...
[...]

No niby tak, ale z drugiej strony wiadomo, że prawa do polskiej ligi, a nie do LM dają szansę na jakiś sukces płatnej tv. Czy oni (ekstraklasa) nie kombinują sobie mniej więcej tak: c+ musi kupić największy pakiet i magazyn, bo bez niego ginie więc zapłaci dużo mniej, niż za wszystko, ale wciąż dużo. Natomiast dla polsatu, a szczególnie dla N jest to szansa na zwiększenie ilości klientów, więc zapłacą na tyle dużo, że zrównoważy to zmniejszenie kwoty płaconej przez c+. Z naszego - kibicowskiego punktu widzenia sama zmiana tv to żaden problem - po prostu podziękujemy c+ i kupimy polsat, ale rozczłonkowanie meczów w 3 różnych tv to jakiś koszmar.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-10-23 22:25:21
Autor: Cavallino
[...]

O ile konkurencja ich nie ma.
Jeśli konkurencja również je ma, to ich atrakcyjność spada drastycznie, bo już nikt nie kupi dekodera w danej platformie dla polskiej ligi.
Co więcej - jak będzie musiał kupić w 3, to jest duża szansa że nie kupi w żadnej.
Czyli zainteresowanych tracimy, a niezainteresowani i tak nie będą oglądać.
I zamiast popularyzować piłkę, powodujemy dokłanie odwrotne zjawisko.

Czy oni (ekstraklasa) nie kombinują sobie mniej więcej tak: c+ musi kupić największy pakiet i magazyn, bo bez niego ginie więc zapłaci dużo mniej, niż za wszystko, ale wciąż dużo.

Chyba że im zrobi psikusa i nie kupi, albo zaproponuje jakąś kasę na frytki.
I wtedy plan na zarobek leży i kwiczy, dokładnie tak jak się stało, z planem na przyciągnięcie sponsora ligi płacącego więcej niż Orange.

[...]

Ano właśnie.
Nie wiem czy kupię cokolwiek w takich warunkach.
Może zostanę przy darmowym dvb-t.

Data: 2010-10-24 17:21:09
Autor: Koriat
rusza przetarg na prawa tv do ligi
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i9vgbg$p2s$1news.onet.pl...
[...]
Ano właśnie.
Nie wiem czy kupię cokolwiek w takich warunkach.
Może zostanę przy darmowym dvb-t.
No dobra, przyjmijmy, ,że c+ kupuje ten pierwszy pakiet: 4 mecze pierwszego wyboru + magazyn. Jakie jest niebezpieczeństwo, że będziesz Lecha oglądał co trzecią kolejkę? W zasadzie żadne. No chyba, że masz dodatkowo Orange i zależy Ci na możliwości wyboru niezależnie od wyboru c+. Problem to mogą mieć kibice klubów drugiego i trzeciego wyboru, bo oni nigdy nie będą wiedzieli, czy mecze ich drużyny wyemituje druga, czy trzecia tv, a może raz na sezon załapią się na tv pierwszego wyboru. Ale oczywiscie lepiej, żeby to było w jednej tv.

Data: 2010-10-24 17:31:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ia1isk$gg1$1node1.news.atman.pl...
[...]

To by pewnie było do przełknięcia.

Jakie jest niebezpieczeństwo, że będziesz Lecha oglądał co trzecią kolejkę? W zasadzie żadne.

Zależy które miejsce zajmie Lech na wiosnę.
Takiej Cracovii to chyba za dużo obecnie w C+ nie było. ;-)

rusza przetarg na prawa tv do ligi