rusza przetarg na prawa tv do ligi

Data: 2010-10-18 21:55:03
Autor: Aman
rusza przetarg na prawa tv do ligi

Od przyszłego sezonu kolejka w systemie piątek-poniedziałek.

o tym słyszałem już wczesniej i uważam to za mega debilizm. nigdzie w europie tak sie nie gra

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-19 08:42:29
Autor: ..Aldi..Romek..
rusza przetarg na prawa tv do ligi
?
[...]

nie wiem czy mega-debilizm...
mecze poniedziałkowe są grane w Anglii i Hiszpanii, nie widzę w tym niczego zdrożnego...
a że będą też piątki... toć są i teraz!

Data: 2010-10-19 15:58:17
Autor: Aman
rusza przetarg na prawa tv do ligi

mecze poniedziałkowe są grane w Anglii i Hiszpanii, nie widzę w tym niczego zdrożnego...
a że będą też piątki... toć są i teraz!

ale tam liga tak jak wszedzie w Europie trwa 3dni, bo w Anglii i Hiszpanii dla odmiany nie ma meczow w Piątek

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-19 17:42:41
Autor: UGI
Aman <aman@maMailawWaster.pl> napisał(a):

> Od przyszłego sezonu kolejka w systemie piątek-poniedziałek.

o tym słyszałem już wczesniej i uważam to za mega debilizm. nigdzie w europie tak sie nie gra

We Wloszech tez sie chyba przymierzaja do grania w poniedzialki. Mnie jako potencjalnego klienta cieszy to. Bedzie mala szansa, ze interesujace mecze beda na siebie nachodzic. Gornik - Wisla i derby Trojmiasta byly niemal o tej samej godzinie a ja chetnie obejrzalbym oba.

Data: 2010-10-19 20:13:22
Autor: AJK
19-10-2010  o godz. 19:42 UGI napisał:

[...]

Nie obejrzałbyś. A już na pewno nie "chętnie", wierz mi :-)

--
AJK, który oglądał

Data: 2010-10-19 18:45:46
Autor: UGI
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
Nie obejrzałbyś. A już na pewno nie "chętnie", wierz mi :-)

Wlasnie ze tak! Chocby tylko dla tej mini-bijatyki pod koniec. --

Data: 2010-10-20 19:56:54
Autor: Sklavin

Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9i8mp$ld9$1@inews.gazeta.pl...

o tym słyszałem już wczesniej i uważam to za mega debilizm. nigdzie w europie tak sie nie gra

Jako kanapowemu kibicowi mi osobiście to odpowiada. Pewnikiem w poniedziałki będą grane jakieś ochłapy, które nawet jeśli zmieściłyby się w ramówce weekendowej to i tak bym olał z racji dużej ilości innych atrakcji sportowych tudzież ograniczonej ilości czasu. W poniedziałek poza incydentami z Anglii nie ma nic ciekawego w TV. Poza tym będzie krótsza przerwa tygodniowa :-)

rusza przetarg na prawa tv do ligi