ruszanie z półautomatu

Data: 2010-03-10 21:18:22
Autor: bartekkr
ruszanie z półautomatu
Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości news:hn8ubg$oqr$1inews.gazeta.pl...
Witam!
kobieta w mojej rodzinie rozglada sie za malym autkiem, ale koniecznei z

Nie piszesz jaka kwota, wiec polece nowego Swifta. Ladnie jezdzi z automatem i to prawdziwym, mimo dosc malych silnikow.

Data: 2010-03-10 21:24:32
Autor: jarek
ruszanie z półautomatu

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hn8uqv$ig0$1news.onet.pl...
Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości news:hn8ubg$oqr$1inews.gazeta.pl...
Nie piszesz jaka kwota, wiec polece nowego Swifta. Ladnie jezdzi z automatem i to prawdziwym, mimo dosc malych silnikow.

Twingo z 2002 określa takową :)

Jarek

Data: 2010-03-10 21:26:33
Autor: jarek
ruszanie z półautomatu

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hn8uqv$ig0$1news.onet.pl...
Nie piszesz jaka kwota, wiec polece nowego Swifta. Ladnie jezdzi z automatem i to prawdziwym, mimo dosc malych silnikow.

Twingo z 2002 okresla takowa, ale biore tez pod uwage Smarka, nie wiem tylko co tam za rozwiazanie siedzi jesli chodzi o automat.

Jarek

Data: 2010-03-11 12:06:08
Autor: kamil
ruszanie z półautomatu

"jarek" <jarek@jarek.pl> wrote in message news:hn8va5$snq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Unikaj jak ognia, ta skrzynia potrafi zastanawiac sie przez 2-3 sekundy po depnieciu w pedal. Dolaczanie sie do ruchu to prawdziwa przygoda w smarcie.

Pozdrawiam
Kamil

ruszanie z półautomatu