ruszanie z półautomatu

Data: 2010-03-11 11:22:54
Autor: LM
ruszanie z półautomatu
Są różne rozwiązania w zależności od marki - ja ćwiczyłem np. skrzynię MCP w Citroenie.
Taka skrzynia nie pełza, tak jak automat, rusza płynnie, natomiast zmiana biegów przebiega wolniej niż w dobrym automacie i trzeba się do niej trochę przyzwyczaić, bo inaczej potrafi trochę szarpać przy zmianie biegów. Ale ogólnie wrażenia są OK, zwłaszcza przy spokojnej jeździe. W korkach też super.
Do ostrej jazdy sportowej nie polecam.

LM

Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości news:hn8ubg$oqr$1inews.gazeta.pl...
Witam!
kobieta w mojej rodzinie rozglada sie za malym autkiem, ale koniecznei z automatyczna skrzynia biegow. niestety z tego co widze to najczesciej male dupowozy maja automatyczne sprzeglo z normalna skrzynia, jak to sie sprawuje w praktyce? Glownie chodzi mi o sposob ruszanie, czy jest tzw "pełzanie", chodzi glownie o to czy auto jedzie delikatie do przodu po puszczeniu hamulca? Delikwent to na razie Renault Twingo 2002r, moze jakies inne propozycje?

Jarek

ruszanie z półautomatu