rycza³t - ró¿ne stawki i odliczenia

Data: 2009-09-01 13:52:18
Autor: Kokoro
rycza³t - ró¿ne stawki i odliczenia
Witam,

Posiadam firmê na rycza³cie ewidencjonowanym i w tym miesi±cu bêdê siê rozlicza³ pierwszy raz podatek. Z tego co siê dowiedzia³em, do rozliczenia powienienem u¿yæ takiego wzoru:
podatek = ((dochód - sk³adki spo³eczne) x rycza³t [%]) - sk³adka

Maj±c podany powy¿szy wzór nie jestem jednak pewien jak mam siê rozliczyæ w przypadku gdy posiadam przychody opodatkowane dwoma stawkami (3% i 17%). Czy jest na to jaki¶ osobny wzór, czy te¿ mam odj±æ sk³adki spo³eczne proporcjonalnie do wielko¶ci przychodu dla poczególnych stawek ?

Pozdrawiam
Piotrek

Data: 2009-09-01 14:43:12
Autor: Herald
rycza³t - ró¿ne stawki i odliczenia
Dnia Tue, 1 Sep 2009 13:52:18 +0200, Kokoro napisa³(a):

[...]

Dok³adnie tak - masz to roz³o¿yæ proporcjonalnie do udzia³u procentowego w
danej skali podatkowej. Ponadto nie odliczasz ca³ej sk³adki zdrowotnej
(9,0%), tylko 7,75% (to tak gwoli ¶cis³o¶ci).

Data: 2010-01-02 20:44:47
Autor: firma123
rycza³t_-_ró¿ne_stawki_i_odliczenia

witam proszê o pomoc nie wiem jak odliczyc sk³adke na ubezpieczenia spo³eczne w zeznaniu rocznym na rycza³cie? czy trzeba sumowac wszystkie zap³acone kwoty
--
Wiadomo¶æ wys³ana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

rycza³t - ró¿ne stawki i odliczenia