ryczlat i brak dochodu

Data: 2011-11-21 10:05:07
Autor: KK
ryczlat i brak dochodu
mam zarejestrowana dzialalnosc ale od ponad miesiaca nie prowadze fizycznie dzialalnosci (zamkniety sklep). Czy musze placic jakis podatek do US za pazdziernik ?

Data: 2011-11-23 10:43:24
Autor:
[...]

do US za pazdziernik?

A w październiku prowadziłeś DG?

Nawet jeśli nie to jest duża, że podatki pod inną nazwą typu ZUS czy abonament RTV  mogą się należeć. A dochodowy? Jesli nie miałeś przychodu to podatek od podstawy 0zł wynosi 0zł.

--
Chcesz wysłać jakiś spam?  Wyśli go do tych, którzy spamują moje skrzynki. Oni wysyłają reklamy bez pytania o zgodę:
marketing@mitel.pl * anna.nowacka@forum-press.com.pl * info@junique.pl

ryczlat i brak dochodu