rynek kredytow hipo znowu sie gotuje - 120%LTV

Data: 2010-04-19 07:27:23
Autor: xbartx
rynek kredytow hipo znowu sie gotuje - 120%LTV
Dnia Sun, 18 Apr 2010 21:35:10 +0200, Cyb napisa艂(a):

http://biznes.onet.pl/hipoteki-wraca-kredyt-na-120-proc-wartosci-
nieruch,18629,3209357,1,analizy-detal

"Kolejne instytucje decyduj膮 si臋 na wprowadzenie do oferty kredytu
hipotecznego z maksymalnym LTV ponad 100 proc. Dwa miesi膮ce temu 110
proc. wprowadzi艂y mBank i MultiBank, wcze艣niej 105 proc. mia艂 Allianz
Bank, teraz przebi艂 wszystkich Alior oferuj膮c kredyt w wysoko艣ci 120
proc. warto艣ci nieruchomo艣ci. "

no i jak widac niezle sie zaczyna bujac rynek kredytow hipotecznych.
byle jesczez zeszli z marza i wrocila marza 1%, to bedzie niezle :)

Chyba b臋dzie powt贸rka z rozrywki tylko mo偶e o nieco mniejszych rozmiarach. Mam pewn膮 tez臋, 偶e ilo艣膰 post贸w na grupie o kredyt hipoteczny jest pewnym wska藕nikiem. Zauwa偶my, 偶e po ostatniej zwa艂ce przesta艂y si臋 pojawia膰 pytania o kredyt hipoteczny a od pewnego czasu delikatnie zacz臋艂y wraca膰. Najpierw jedno na tydzie艅 p贸藕niej coraz wi臋ksza cz臋stotliwo艣膰. Fakt, 偶e przed ostatni膮 zwa艂膮, to by艂o po kilka pyta艅 dziennie, dlatego rozmiary kolejnej przewiduj臋 jako mniejsze.
Paliwo odtr膮bili po 5 pln, GS pos膮dzony o kr臋cenie, na gie艂dzie ju偶 czerwono a jeszcze gdzie艣 plotki s艂ysza艂em, 偶e Niemcy chc膮 wyj艣膰 z euro h艂臋 h艂e. Tak偶e grunt idealny do rozpocz臋cia korekty i jak to m贸wi膮 fachowcy "skrojenia ulicy ubranej w papier".

--
xbartx

Data: 2010-04-19 21:52:27
Autor: Krzysztof
rynek kredytow hipo znowu sie gotuje - 120%LTV
True, ja widz臋 偶e na wiosn臋 po targach sprzeda艂o si臋 sporo klatek, w mnie w mie艣cie
Jest za to pewna r贸偶nica w odr贸偶nieniu od poprzedniego boomu kredytowego
koszty u wykonawc贸w nie rosn膮 a nawet spadaj膮, ciekawe jak to si臋 potoczy

rynek kredytow hipo znowu sie gotuje - 120%LTV