"ryży"

Data: 2009-12-28 17:04:07
Autor: Grzegorz Z.
"ryży"
Może mi ktoś wytłumaczyć skąd się wzięło to określenie Pana Premiera?

Data: 2009-12-28 17:09:48
Autor: matador
"ryży"
Grzegorz Z. pisze:
Może mi ktoś wytłumaczyć skąd się wzięło to określenie Pana Premiera?

Ja tam słyszę coraz częściej, że on "chyży".
Niedługo sam go tak zaczniesz nazywać.

matador.

Data: 2009-12-29 11:23:00
Autor: =heÂŽsk=
"ryży"
On Mon, 28 Dec 2009 17:04:07 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Może mi ktoś wytłumaczyć skąd się wzięło to określenie Pana Premiera?

 wymyslili to ograniczeni umyslowo ludkowie z elektoratu pis.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-29 11:58:46
Autor: Ensitherum
"ryĹźy"
=heÂŽsk= pisze:
 wymyslili to ograniczeni umyslowo ludkowie z elektoratu pis.

jasne, bo wymyślanie ksyw to jedynie domena elektoratu PiS-u. ale macie napierdolone we łbach.

Data: 2009-12-29 12:12:11
Autor: =heÂŽsk=
"ryży"
On Tue, 29 Dec 2009 11:58:46 +0100, Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl>
wrote:

=heÂŽsk= pisze:
>  wymyslili to ograniczeni umyslowo ludkowie z elektoratu pis.

jasne, bo wymyślanie ksyw to jedynie domena elektoratu PiS-u.

 a ktoz inny jak nie elektorat pis uzywa pod adresem premiera
 tego typu okreslen? macie kompleks malego czlonka czy co ?

ale macie napierdolone we łbach.

 pisze we wlasnym imieniu wiec odpowiem bezposrednio
 do ciebie: wlasnie potwierdzieles to co wyzej.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

"ryży"