rzad Australii o katastrofie pod Katyniem

Data: 2012-05-18 07:26:40
Autor: KM
rzad Australii o katastrofie pod Katyniem
Słyszałem wczoraj w radiu że podobno badania Australijski ustaliły w końcu fakt obiektywny - wagę dwu ładunków trotylu w TU-154. Czy macie jakiegos linka do radia?

Lusi

Data: 2012-05-18 12:36:06
Autor: KM
rzad Australii o katastrofie pod Katyniem
kolina - WYPAD

ciekawe, że prawda ZAWSZE w ocze kole....

KM

Data: 2012-05-18 13:43:31
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 18 May 2012 12:36:06 +0200, KM napisał(a):
kolina - WYPAD
ciekawe, że prawda ZAWSZE w ocze kole....

Nie kole tylko kolina. Wypad, pisali Ci już...

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-05-18 21:42:02
Autor: KM
rzad Australii o katastrofie pod Katyniem
Nie kole tylko kolina. Wypad, pisali Ci już...

tesz ściskałeś się z Putinem?
Wież że przed tutką zbliżył się inny (NIEOZNAKOWANY) samolot? Trotyl mógl pochodzić stamtąd

KM

Data: 2012-05-18 23:29:36
Autor: Szymon Machel
rzad Australii o katastrofie pod Katyniem

Kolina, nie wrzucam Cię do KF z egoistycznych przyczyn.
Jesteś elementem rozrywkowym. I proszę, tak trzymaj.
Nie "filozuj" za bardzo bo będę musiał (mając wzgląd na moje zdrowie
psychiczne) zrezygnować z czytania Twoich postów.

Szymon

Data: 2012-05-18 22:13:51
Autor: PL(N)umber_One
rzad Australii o katastrofie pod Katyniem
To Radio Erewań jeszcze nadaje ?
PP

Data: 2012-05-19 08:34:44
Autor: KM
rzad Australii o katastrofie pod Katyniem
ciekawe, że prawda ZAWSZE w ocze kole....

czy ty masz jakiekolwiek doświadczenie kontrolerów albo pirotechniczne?

KM

rzad Australii o katastrofie pod Katyniem