rzad rusza z produkcją podatnikow

Data: 2013-03-20 18:19:49
Autor: hiki wiosna wiosna mori
rzad rusza z produkcją podatnikow
Rzad zrobi wszystko, zeby zasilic kase fiskusa...

Teraz z moich podatkow bedzie sie mogl urodzic kolejny podatnik...

program refundacji in vitro ruszy w lipcu

Rządowy program finansowania in vitro ma przełamać finansową barierę w dostępności do tej procedury - podkreślał minister zdrowia Bartosz Arłukowicz, prezentując szczegóły przyjętego już programu. Ma z niego skorzystać w ciągu trzech lat około 15 tysięcy par.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/arlukowicz-program-refundacji-in-vitro-ruszy-w-lip,1,5449155,wiadomosc.html

Jestem mega krytycznie nastawiony do tego co wlasnie ogloszono.

Fakt, to droga procedura, ale gwarantujaca, ze jak jakas pare stac na zaplacenie tego z wlasnej kieszeni to bedzie stac na zapewnienie dziecku przyszlosci.  Zaraz sie podnisa glosy "chcialbyc zakazac biednym szczescia". Ekonomicznie - nie inaczej, korzystniejsze jest jak in vitro robia bogaci a nie biedni.

Inny fakt - teraz bedzie in vitro jak na tasmie. Jak obecnie w szpitalach jest (nie in vitro, inne uslugi). Za kase z NFZ wiec osrodek ma przeprowadzic in vitro. Ktos wie, ze dosc czesto jedno in vitro ma skutecznosc 30-40%? Oznacza to, ze nowy podatnik ma 1/3 szans urodzic sie za pierwszym strzalem. Kesli "panstwowo" bedzie wymagany odstep roczny miedzy invitro to... kazde bedzie kosztowac tyle samo (obecnie w klinikach im wiecej tym taniej - i to nie ze wzgledu na cene hurtowa).

No i na koniec - dlaczego ja mam ponosic koszty (z podatkow co place) na to, ze ktos nie moze miec dziecka? Czy fakt, ze ja nie moge miec smiglowca oznacza, ze powinienem go razem z pilotem, otrzymac od rzadu? Mniemma, ze tak. JA bardzo cierpie nie mogac latac smiglowcem... A jestem za biedny, zeby sobie taki sprawic...

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-03-20 18:28:10
Autor: Maruda
W dniu 2013-03-20 18:19, hiki wiosna wiosna mori pisze:
Rzad zrobi wszystko, zeby zasilic kase fiskusa...

Teraz z moich podatkow bedzie sie mogl urodzic kolejny podatnik...

To absolutnie nie o to chodzi. Zupełnie błędna interpretacja.

Czy nie zauważyłeś, jak te kliniki leczenia niepłodności rozmnożyły się cudownie jakieś 4 lata temu?

Trzeba dać zarobić swoim, bo tu są spore pieniądze.

A np. łóżka na oddziałach onkologicznych, to zupełnie chybiona inwestycja. Podtrzymywanie przy życiu pasożytów-emerytów? Bez sensu...

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-03-20 18:40:22
Autor: hiki wiosna wiosna mori
On 20.03.2013 18:28, Maruda wrote:
[...]

to jest dwa w jednym. i podatnicy i znajomi krolika.

swoja droga w cenie in vitro w projekcie zapisano dozywotnie przechowywanie niewykorzystanych zarodków hahahahahahaha

nie mozna ich wypierdolic, jedynie uzyc, uzyc oczywiscie tylko w dawczyni :]

Data: 2013-03-20 19:38:55
Autor: Maurycy Poszepszyski
rzad rusza z produkcj podatnikow
Uytkownik - hiki wiosna wiosna mori  napisa::
Rzad zrobi wszystko, zeby zasilic kase fiskusa...

Teraz z moich podatkow bedzie sie mogl urodzic kolejny podatnik...

Jest 840 miliardw do spacenia - Wanstowi trzeba wielu frajerw.

Data: 2013-03-20 19:40:26
Autor: masti
rzad rusza z produkcj podatnikow
Dnia pięknego Wed, 20 Mar 2013 19:38:55 +0100 osobnik zwany Maurycy
Poszepszyński napisał:

Użytkownik - hiki wiosna wiosna mori  napisał::
Rzad zrobi wszystko, zeby zasilic kase fiskusa...

Teraz z moich podatkow bedzie sie mogl urodzic kolejny podatnik...

Jest 840 miliardów do spłacenia - Wansątowi trzeba wielu frajerów.

jaki Ty jesteś nudny. Co się martwisz. Twój Prezes jak dojdzie do władzy to przywali 150% bodatku bogaczom co maja więcej niz minimalna pensja i dodrukuje tyle kasy, że od razu ten dług spłacimy.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-20 20:46:29
Autor: hiki wiosna wiosna mori
Poszepszyński napisał:

[...]

to ja bym wolal od razu drukowac,szybciej wyjdzie, albo moze wariant cypryjski (najpierw przemnzyc kase w bankach tak ze 100 razy, potem zabrac na dlug - pominiemy zmudne drukowanie ;)

Data: 2013-03-20 20:53:11
Autor: Maurycy Poszepszyski
rzad rusza z produkcj podatnikow
Uytkownik - masti  napisa::
Dnia piknego Wed, 20 Mar 2013 19:38:55 +0100 osobnik zwany Maurycy
Poszepszyski napisa:

[...]

jaki Ty jeste nudny. Co si martwisz. Twj Prezes jak dojdzie do wadzy
to przywali 150% bodatku bogaczom

No to ty si martwi nie musisz. pij spokojnie - my tu bdziemy czuwa. :-P

Data: 2013-03-20 21:31:49
Autor: Piotrek
On 2013-03-20 20:53, Maurycy Poszepszyski wrote:
No to ty si martwi nie musisz. pij spokojnie - my tu bdziemy czuwa.
:-P

Poszlibycie sobie czuwa na prga, a nie na podatkach bydo robicie :-P

A tak w ogle to co to za nowa wiecka tradycja z tym crosspostowaniem na prga i na podatki bez ustawiania stosownego follow-up? H?

Piotrek

Data: 2013-03-20 21:14:30
Autor: poszukiwacz
hiki wiosna wiosna mori wrote:
Rzad zrobi wszystko, zeby zasilic kase fiskusa...

Teraz z moich podatkow bedzie sie mogl urodzic kolejny podatnik...
A za ok. 135 lat rząd będzie wyrabiał normę dzietności jak w "seksmisji" (wyższa konieczność).

rzad rusza z produkcją podatnikow