rzad walczy ze smogiem

Data: 2018-12-12 22:11:42
Autor: JDX
rzad walczy ze smogiem
On 2018-12-12 21:04, J.F. wrote:
[...]
-... a moze by tak maryske zalegalizowac ? Pod wyroby tytoniowe chyba
nie podlega, mafie sie ukroci, akcyza szeroko wplynie do budzetu :-)

-... tylko skad prad na doswietlanie plantacji ?
Przecież drzewiej to i u nas na polach konopie rosły (tak jak i mak). I
te nasze chyba też ,,kopią", więc doświetlać nie trzeba. No chyba że ktoś
chce mieć uprawę całoroczną.

Data: 2018-12-12 22:59:50
Autor: Budzik
rzad walczy ze smogiem
Użytkownik JDX jdx@onet.pl ...

Przecież drzewiej to i u nas na polach konopie rosły (tak jak i mak).

Dzis tez rosna. Liny bodaj sie z nich robi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2018-12-13 07:36:28
Autor: J.F.
rzad walczy ze smogiem
Dnia 12 Dec 2018 22:59:50 GMT, Budzik napisał(a):
Użytkownik JDX jdx@onet.pl ...
Przecież drzewiej to i u nas na polach konopie rosły (tak jak i mak).

Dzis tez rosna. Liny bodaj sie z nich robi.

To zdaje sie odmiany o obnizonej zawartosci.

Trzeba by dopiero wyselekcjonowac rosliny o podwyzszonej zawartosci.

J.

Data: 2018-12-13 10:59:59
Autor: Budzik
rzad walczy ze smogiem

[...]

Ja mowie własnie o uprawie dedykowanej pod liny wiec chyba wiedza co robia :)

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2018-12-13 14:22:58
Autor: J.F.
rzad walczy ze smogiem
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA9B773114A6E9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

To sie nazywa chyba konopie przemyslowe czy włókniste.

Ale ja mowie o zastepniku papierosow, to sie takie siano nie nadaje, trzeba wyselekcjonowac odwrotnie :)

J.

Data: 2018-12-14 11:26:27
Autor: JDX
rzad walczy ze smogiem
On 2018-12-13 14:22, J.F. wrote:
[...]
Ale ja mowie o zastepniku papierosow, to sie takie siano nie nadaje,
trzeba wyselekcjonowac odwrotnie :)
W sam raz w papierosach, nawet nie najtańszych, to jest coś w rodzaju
siana. Przez ostatnie kilka lat mojego palenia robiłem sobie skręty
(mniam, orzechowy Mac Baren, polecam, jeśli ktoś nie planuje rzucania) i
gdy ktoś mnie poczęstował jakimś Camelem czy Marlboro, to moje wrażenie
było takie samo jak wtedy, gdy jako kilkuletnie szczawie próbowaliśmy
palić siano właśnie. :-) W sam raz do papierosów producenci dają
najgorsze gówno, tak jak i np. do kawy mielonej czy rozpuszczalnej.

rzad walczy ze smogiem