rzadow mafii uczciwcow ciag ddalszy

Data: 2010-08-25 18:18:52
Autor: zinek
rzadow mafii uczciwcow ciag ddalszy
Data: 2010-08-25 20:56:21
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
rzadow mafii uczciwcow ciag ddalszy
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:i53g0a$j3k$1mx1.internetia.pl...
http://www.tvn24.pl/-1,1670758,0,1,autostrade-zbuduje-zona-ministra,wiadomosc.html

Dzielna kobieta. Czego się nie robi żeby rząd wyszedł z twarzą.
Ja bym sam nie zbudował autostrady dla mojej żony choćby nie wiem co.

Data: 2010-08-25 13:22:09
Autor: D.J.MC Donald Musk
rzadow mafii uczciwcow ciag ddalszy
On Aug 25, 8:56 pm, "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009"
<obieca...@cacanki.pl> wrote:
Użytkownik "zinek" <unkn...@op.pl> napisał w wiadomościnews:i53g0a$j3k$1mx1.internetia.pl...

>http://www.tvn24.pl/-1,1670758,0,1,autostrade-zbuduje-zona-ministra,w...

Dzielna kobieta. Czego się nie robi żeby rząd wyszedł z twarzą.
Ja bym sam nie zbudował autostrady dla mojej żony choćby nie wiem co.

to komoroski teraz bedzie budowal autostrade do Budy Ruskej?
Ktos tu dzisiaj wspominal, ze ma byc tam oceanarium...
ale byc moze cos pokrecilem...
POKREC! gdzie jestes!

Data: 2010-08-25 22:12:05
Autor: u2
W dniu 2010-08-25 18:18, zinek pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1670758,0,1,autostrade-zbuduje-zona-ministra,wiadomosc.html

Nic dziwnego że chcą się zwąchać z ruskimi czekistami. Tam również
złodziej na złodzieju.

rzadow mafii uczciwcow ciag ddalszy